I'm back guys!Korang mesti rindu author?Tak?Rindu imagines ni?Okay fine....Author merajuklah...😞Dah tak payah nak pujuk...Baca jelah cerita ni...Pergi merajuk kat Yoongi.Byee!
Video:Like A Star-Ryeowook.
Your name:Park Neul Hyo.(Author POV)
Taehyung sedang berjalan keluar dari perpustakaan.Dia baru pulangkan buku yang dia pinjam semalam.Taehyung adalah anatara budak popular kat sekolah tapi dia agak nerd.Dia selalu dilihat mengulang kaji kat perpustakaan.Kalau tak nampak dia dengan cermin mata bulat dia tak sah.Tengah dia menuju ke loker dia,dia terdengar suara orang menyanyi diiringi dengan bunyi piano.Suara tu sangat merdu.Dia melilau-lilau mencari dari mana suara tu datang.Dia terpandangkan satu bilik yang terbukak sikit pintunya.TAEHYUNG:Bilik muzik?Bukan bilik ni dah dilarang masuk ke?
Taehyung pun bukak pintu tu dengan perlahan.Dia ternampak seorang gadis berambut panjang berwarna perang sedang menyanyi sambil bermain piano.Yeoja tu menyanyikan lagu Like A Star-Ryeowook.(Rujuk video di atas yee)Taehyung tersenyum dan menyandarkan badan pada tepi pintu sambil memerhatikan yeoja tu menyanyi.Bila perempuan tu habis menyanyi Taehyung menepuk tangannya menyebabkan perempuan tu terkejut dan menyorok di belakang piano.
(Your POV)
Aku berlari ke belakang piano sebab malu.Baru aku perasan ada orang tengok aku dari tadi.B-bukan tu Taehyung ke?Apa dia buat kat sini?TAEHYUNG:Ah kkeokjeongma.Saya tak buat apa pun.Saya just dengar awak nyanyi tadi.
NEULHYO:Awak...Awak dengar semua ke?
TAEHYUNG:Taklah.Pertengahan.Saya dari perpustakaan lepas tu saya terdengar suara awak.Saya pun datanglah tengok.
NEULHYO:Ah jinjja?
TAEHYUNG:Sedaplah suara awak.Pandai awak menyanyi.
NEULHYO:K--kamsahamnida...
TAEHYUNG:Awak pun suka main piano?
NEULHYO:Suka...Tapi takde lah pandai sangat...Kenapa?Awak minat piano jugak ke?
TAEHYUNG:Minatlah jugak.Boleh dikatakan hobi kedua saya.Anyway nama saya Kim Tae Hyung.
NEULHYO:Ye saya kenal awak.*senyum*
Sapa tak kenal?Satu sekolah asyik cakap pasal dia.
TAEHYUNG:Ye?Nama awak?
NEULHYO:Saya...Park Neul Hyo.
TAEHYUNG:Neulhyo?Nice name.
NEULHYO:Kamsahamnida.
Sejak tu Taehyung mula rapat dengan aku.Kami selalu jugak ke mana sama-sama.Aku pernah jugak cakap kat Taehyung yang ada students buat rumors pasal kami tapi dia kata biarkan je diorang.Aku pun ikut jelah cakap dia.
TAEHYUNG:Like a star...Your my angel...
NEULHYO:Bukan tu lagu yang saya nyanyi hari tu ke?
TAEHYUNG:Yup.Heheheh.Neulhyo?
NEULHYO:Nae?
TAEHYUNG:Bila lagi saya boleh dengar awak menyanyi?
NEULHYO:Awak nak dengar saya nyanyi?
TAEHYUNG:Kalau bolehlah.Saya suka suara awak.
Aku blush.First time orang cakap diorang suka suara aku.Well aku tak pernah pun nyanyi depan sapa-sapa sebab aku terlalu malu.
Boleh katakan Taehyunglah orang pertama dalam sekolah ni yang dengar aku menyanyi.
YOU ARE READING
🐣Bangtan Imagines!🐣(방탄소년단) #Book2📚
FanficHanya sebuah buku yang dipenuhi dengan imagines between you and Bangtan Boys oppa. Check out buku pertama saya~ Enjoy^_^ -Request were closed and not accepted for now- PS:I hate you silent readers. Okay byeeeee. -YoonShiMin-