Okay ni khas untuk Jungkook's stans sempena birthday dia yang ke-19.Tapi kat twitter Yoongi cakap yang ke-20. Entah mana satu betul mana satu salah. Anyway enjoy~
Your name:Min Yoon Ah
****
(3rd Point Of View)
Jungkook sedang berjalan di hallway yang ketika tu agak crowded dengan students lain memandangkan sekarang waktu rehat.Sebaik saja Jungkook lalu, pekajar lain menjauhkan diri dari dia dan mula berbisik antara satu sama lain.
Mana taknya? Muka macam nak belasah orang.
Jungkook abaikan saja dan menuju ke kelasnya di tingkat 2.Sebail saja dia sampai di depan pintu, dia membuka dengan kasar pintu menyebabkan pelajar lain terkejut. Semua mata memandang Jungkook aneh.
Tetapi mata Jungkook hanya fokus kepada seseorang. Seorang perempuan yang duduk memandang tingkap tanpa mempedulikan apa yang berlaku di kelasnya. Dia memakai cap dan dipusing ke belakang. Rambutnya diikat tocang kuda. Di pinggang, blazer dia terikat kemas. Seorang perempuan gaya ala tomboi.
Min Yoon Ah.
Jungkook meletakkan begnya di atas meja dengan kasar dan kemudian menuju ke arah YoonAh.
Sampai saja di depan meja YoonAh, Jungkook memukul meja dengan kuat membuatkan YoonAh tersentak dari lamunanya. Hampir terjatuh dia dari kerusi.
YoonAh membetulkan topinya dan memandang aneh ke arah Jungkook.
YOONAH:Kau nak apa?
JUNGKOOK:Aku dah tak tahan!
YOONAH:Tak tahan apa?
JUNGKOOK:Kenapa kau buat aku macam ni?!
YoonAh semakin berasa pelik. Apa yang dia buat?
YOONAH:Apa maksud kau?
JUNGKOOK:Kau dah buat aku macam ni boleh kau tanya?!
YOONAH:Tak sekarang ni aku buat apa kat kau?! Kalau nak kata aku kacau kau, aku dah berhenti kan?!
YoonAh berdiri dan memandang Jungkook tajam.
Ya dia dah lama berhenti kacau Jungkook. YoonAh ni boleh dikatakan selalu ganggu Jungkook. Boleh dikatakn musuh sehidup semati Jungkook.
Tapi lepas Jungkook menengking YoonAh dengan teruk bulan lepas, YoonAh terus berhenti kacau Jungkook. Sebab tengkingan Jungkook buat dia menangis. Tak pernah dimarahi macam tu.
Dah masuk berapa minggu YoonAh mula jauhkan diri dari Jungkook dan berhenti mengacau dia.
Salah ke kalau kacau orang yang kita suka?
JUNGKOOK:Kenapa kau berhenti kacau aku?
YOONAH:Hah?
JUNGKOOK:Sebab aku tengking kau ke haritu?
YoonAh makin pening dan hairan. Apa maksud Jungkook?
YEMIN:Apa kau nak sebenarnya?
JUNGKOOK:Aku nak kau jawab soalan aku. Kau berhenti kacau aku sebab aku tengking kau ke haritu?
YoonAh memandang Jungkook berkelip-kelip. Heol dah kenapa dia ni? Dah sebulan baru nak ambik tau?
YOU ARE READING
🐣Bangtan Imagines!🐣(방탄소년단) #Book2📚
FanficHanya sebuah buku yang dipenuhi dengan imagines between you and Bangtan Boys oppa. Check out buku pertama saya~ Enjoy^_^ -Request were closed and not accepted for now- PS:I hate you silent readers. Okay byeeeee. -YoonShiMin-