Not Friends Anymore | Jimin

1.2K 82 2
                                    

Your name:Jung Ae Mi.
Video:Kissing You-Girl's Generation.

(Your POV)
Aku kini berdiri depan rumah kongsi aku dengan Jimin iaitu bestfriend aku sejak kecik.Aku menggenggam plastik yang ada pasu yang Jimin suruh aku beli memandangkan aku terpecahkan pasu dia.Alang aku balik aku terus beli.Jimin balik dulu memandangkan dia takde kelas tambahan.Kat sekolah tadi aku dah fikir masak-masak.Aku akan bagitau perasaan aku pada Jimin.

Aku suka dia dari dulu tapi tak pernah aku luahkan.Dia pernah tanya aku suka dia ke tak tapi aku nafikannya.Rasa menyesal pulak.Baru aku nak bukak pintu sepasang kasut sekolah berwarna hitam menarik perhatian aku.Kasut siapa ni?Bukan kasut aku.Jimin?Kasut hitam untuk senior je.Aku dengan Jimin tahun depan baru jadi senior.

Aku unlock pintu and masuk dalam rumah perlahan-lahan.Aik?Selalunya masa cam ni dia tengok tv.Bila aku balik mesti dia akan sambut dengan senyuman.Tapi takdak orang pun.

JIMIN:S-seungyeon noona...

SEUNGYEON:Shhh...

Bunyi...apa tu?Macam dari bilik Jimin.Aku beranikan diri naik ke atas and bukak pintu bilik Jimin perlahan-lahan.Mata aku terbeliak bila nampak Jimin terbaring atas katil dengan baju terselak and in boxer.Tapi yang mengejutkan ada sorang yeoja tengah baring atas Jimin sambil letak kepala dekat leher Jimin.(😨😱😱😱)Serta-merta plastik di tangan aku jatuh.Pasu dalam plastik tu pecah berderai.Air mata aku mula menitis.

Bunyi pecahan tu menarik perhatian Jimin and yeoja tu.Jimin ternganga tengok aku ada kat situ.Yeoja tu...Senior?Seungyeon sunbae?Apa perempuan ni buat kat sini?Aku pantang tengok perempuan ni.Jimin tolak Seungyeon dari atas badan dia and berjalan ke arah aku tapi aku lagi cepat.Aku berlari ke bilik aku tapi terpijak serpihan pasu yang pecah tu.Darah mula mengalir keluar tapi aku biarkan.

JIMIN:Aemi-ah!

Aku masuk ke bilik aku and hempas pintu sekuat hati.Aku duduk bersandar pada pintu sambil memeluk lutut.Aku menangis sekuat hati.Jimin mengetuk pintu bilik aku dengan kuat.

JIMIN:Aemi!This is not what it's look like!

AEMI:Diam!Kau pergi!

JIMIN:Aemi!Please!Bukak pintu ni!

AEMI:Pergilah!Jangan ganggu aku!Aku bencikan kau!Kau tak guna!

JIMIN:AEMI-AH!!!

AEMI:Kalau kau tak berhenti aku terjun tingkap bilik aku!

JIMIN:What?!No!Jangan Aemi!

AEMI:Then pergi!Jangan kacau akulah!

SEUNGYEON:Jiminnn...Cepatl---

JIMIN:Kau jangan sentuh akulah!Kau balik sekarang!

SEUNGYEON:Why do i have to?!

JIMIN:Sebab ni rumah aku so aku halau kau dari sini!Go out b*tch!

SEUNGYEON:Duhhh...But you still nak noona kan?

JIMIN:Eh perempuan!Kau yang ikut aku balik rumah tadi kan?!So sekarang blahlah!Sebelum aku repot kat polis!Dah lah tua nak merogol aku pulak!

SEUNGYEON:Fine!Kau tak nak suka aku kan?!Okay aku pergi!Tapi aku takkan biar macam tu je!*blah*

Aku baring atas katil and tutup kepala aku dengan bantal.Perbualan diorang langsung aku tak dengar.Kaki aku rasa pedih tapi aku biarkan.Darah yang keluar dari tapak kaki aku meleleh kat merata tempat.Aku menangis sekuat hati sambil peluk bantal.Tetiba terdengar bunyi menggesek dekat pintu bilik aku tapi aku abaikan.

🐣Bangtan Imagines!🐣(방탄소년단) #Book2📚Where stories live. Discover now