31 August & 1 September 2016

703 33 1
                                    

Annyeong your author here! ^^Just nak cakap ni.

HARI JADI SI BISKUT A.K.A JEON JUNGKOOK SEMAKIN HAMPIRRRRRR! WAHHHHHHH! OTTOKHAE!!!??

JUNGKOOK:●︿● Kau gila eh?

YOONGI:Entah. Buang tebiat agaknye.

JIN:Kami pun tak over cam kau.

JIMIN&V:Buuuu!

NAMJOON:Ish ish ish author dah mereng. Dahlah birthday aku pun nak dekat tak kecoh pulak.

HOSEOK:Dan dah tukar bias dan cinta hati kepada Jungkook. Ngehngehngeh.

YOONGI:Woi mulut kau jaga sikit Jung Ho Seok. Cinta dia masih kat aku okay?

Ehem... Okay sori sori.

So nak tanya patut ke buat Jungkook special edition? Sebab kan dah buat Jungkook & Taehyung imagine baru2 ni? Tapi kalau korang nak cakap jela okay? Author akan usahakan.

And lagi satu author nak cakap maaf kalau korang ada hntar private chat kat wattpad. Soritak balas or tak baca sebab wattpad buat hal dan tak membolehkan author membalas atau mengeek chat korang. Banyak yang bising kat whatsapp author 'kenapa tak balas'. Masalahnya wattpad ni nak kena smackdown dengan rap Min Yoon Gi.

And satu lagi auhor dah tulis kat description story yang request dah ditutup so kalau korang ada req author terpaksa menolak sebab masalah teknikal.

Lagi satu check out my new ff! I Love You Noona-p.j.m

And lagii satuuu.... Author ucapkan SELAMAT HARI MERDEKA YANG KE-59!!!!TERIMA KASIH KEPADA PERDANA MENTERI KITA TUNKU ABDUL RAHMAN PUTRA AL-HAJ SEBAB BERJAYA MENDAPATKAN KEMERDEKAAN SERTA ASKAR-ASKAR TANAH MELAYU YANG TELAH BERJUANG UNUK MEMERDEKAKAN TANAH MELAYU!
*okay ni merapu*

WUUUUU! KAT LUAR DAH DENGAR BUNYI BUNGA APIII!
*kecoh ar pakcik mana pasang bunga api. Terkejut dibuatnya*

BTS:YAYYYYY!

Korang sebok pe? Ni Malaysia bukan Korea.

BTS:Oo... Okay okay. Silap.

Okay bye. Saja buang tebiat. Alang wifi tak tutup lagi...

#YoonShiMin

🐣Bangtan Imagines!🐣(방탄소년단) #Book2📚Where stories live. Discover now