Hello korang kat luar sana.Wassup?Harap korang sihat.Author dah baik demam sikit ni tapi still need rest.Maybe author akan update esok kalau author larat okay?Maaf buat korang tertunggu.
Time sakit ni author asyik layan anime je.Hahahah tapi bukan anime byuntae tak nonoh tu Okay?Author pilih yang sesuai dengan umur author je.Memandangkan author takkan update sampai esok author nak suruh korang tengok satu anime ni.Best giler.
Author suggestkan korang tengok anime ni.👇
Hotarobi No Mori E
Sinopsi:
-Anime ni cam one shot.Satu je lepas tu habis.Takde episod lain dah.Okay citer dia ni pasal sorang budak perempuan masa tu umur dia 6 tahun.Dia ni datang melawat rumah pakcik dia time summer.Dia masuk satu hutan ni lepas tu sesat.Kat hutan tu dia jumpa sorang remaja lelaki.Lelaki tu kira cam roh tapi dia tak boleh sentuh manusia kalau tak laki tu hilang.Setiap tahun,setiap kali musim panas dia akan lawat laki tu kat hutan nak main dengan dia sampai dia sekarang dah sekolah menengah.Laki tu umur dia lambat sebab well dia kan roh?Nak tahu camne kena baca.Last author nak bagi amaran.Anime ni last sekali konfem berair air mata.Author pun dari berhingus bertambah lagi teruk.Bagi peminat anime korang mesti tengok!Author jamin tak rugi.Nak tengok english sub pergi tengok kat youtube.Yang dalam vid tu bahasa arab.Sapa dah tengok komelah ye.Author nak tengok jugak pendapat korang.Tapi kalau malas takpe.
Lagi satu author kalau boleh nak korang suggest anime yang best.Tu pun kalau korang tengok anime.But please no byuntae.
Okay tu je.Author berjanji atas nama senduk Jin yang author akan update esok.Untuk semua fanfic author.Jangan risau.Kalau author tipu nanti Jin datang pukul kepala author pakai senduk.
Bye~
#YSM
YOU ARE READING
🐣Bangtan Imagines!🐣(방탄소년단) #Book2📚
Fiksi PenggemarHanya sebuah buku yang dipenuhi dengan imagines between you and Bangtan Boys oppa. Check out buku pertama saya~ Enjoy^_^ -Request were closed and not accepted for now- PS:I hate you silent readers. Okay byeeeee. -YoonShiMin-