Ken Kaneki (Siyah Saçlı)

2.3K 88 8
                                    

Birkaç hafta önce Kaneki bir süre okula gelmemişti. Okula döndüğünde ise kokusu değişmişti. Ghoul olduğum için bunu anlayabiliyorum. Ona bazı iç organların nakledildiğini duymuştum. Herhalde ghoul iç organları nakledilmişti. Aslında lezzetli de kokuyordu ama onu yemeyi düşünmüyorum. Avladığım insanlar bana yetiyor.

Tek gözünü koruyan bir göz bandı takmaya başladı. Açlığını kontrol edemediği için. Çünkü bazı derslerde acıktığını belli edecek hareketler yapıyor. Bu hareketleri çoğu insan normal algılar o yüzden yakalanmıyor. Onun ghoul olduğunu kendime kanıtlamak istiyorum ve bugün bunu yapacağım. Ne de olsa ödev için evine gidiyorum.

Ben bunları düşünürken evinin önüne geldim. Kapıyı çaldım.
"Merhaba (adın)-san."diyerek kapıyı açtı. Göz bandı hala gözündeydi.
"Merhaba Kaneki." dedim en neşeli ses tonumla. Biraz böyle kapıda durduk. İçeri giremiyordum çünkü kapının önünde duruyordu. Neden çekilmiyordu bilmiyorum.
"Eeeeee neden içeri geçebilmem için kenara çekilmiyorsun."
"T-tabi." Çekildi ve içeri girdim. Yatağına oturup çantamı çıkardım.

"Yiyecek ya da içecek bir şeyler ister misin?"diye sordu.
"Kahve alırım."
"Tamam iki kahve hemen geliyor." Mutfağa geçti. Ben de çantamı açıp içindeki insan etinin paketini açtım ama çantamdan çıkarmadım. Biraz sonra koku odanın içine yayıldı. Kaneki odaya girerken durakladı. Kokuyu aldığı belliydi... ve acıktığı. Yatağa yanıma oturup kahveyi bana uzattı. Kahverengi küp şeker kullanıyordu. Onlardan da insan kokusu yayılıyordu. Kahveyi yanıma koydum ve ani bir hamleyle göz bandını çıkardım. Kakujanı vardı.
"Evet! Biliyordum."diye bağırdım.
"Biliyor muydun?" Kakujanımı ortaya çıkardım.
"Belli oluyor." Bana endişeli bakınca
"Ama insanlar anlamaz."diye de ekledim.
"(Adın)-san sen ghoul musun?"
"Evet ne gibi görünüyor?" Bunu sorduktan sonra yüzüme boş boş bakınca eti çantamdan çıkarıp
"İster misin?"diye sordum.
"Hayır."
"Öyle olsun" diyip eti ısırdım. Isırınca birkaç damla kan yüzüne geldi. Kan yüzüne değdiği anda yaladı.
"Açsın bunu sen de biliyorsun. Hadi ye şunu."

"Üzgünüm ama hayır" diyince eti ağzına tıktım.
"Ye."deyince itiraz etmeden yedi. O yerken ben de yedim. Bitince ayağa kalkıp
"Ödev."dedim.
"Ama-"itiraz ederken sözünü kestim.
"Ödev,şimdi."

Aaaaah bu bölüm çok kötü oldu. Bu sadece bir "başlangıç" bölümü gibi bir şey zaten. Beyaz saçlı versiyonunda devam edeceğim (O da bundan daha güzel değil ama)

Okuyucu x Anime Karakterleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin