Základna, pondělí 23. 3; 13:00

167 14 5
                                    

"To je vaše práce?" vypla televizi Destiny a stoupla si před Harshe s rukama složenýma na prsou.

"Proč si myslíš, že je to naše práce? Kdybychom to udělali my, nebylo by to hned v televizi. Nezapomínej, že my jsme profesionálové, tohle je amatérský pokus." odpověděl s ledově klidným hlasem Harsh a přehodil si pravou nohu přes levou.

"Spíš si myslím, že je tohle vzkaz pro nás od někoho, kdo by se chtěl přidat." prohodila Crowbar během přípravy brusinkového džusu.

"Trochu arogantní, ne?" pousmál se nad celou tou myšlenkou Flex.

"Souhlasím. Proč by se zrovna k nám někdo chtěl přidat? My jsme odpad společnosti. Jediné, co nás drží od kriminálu, je otec Harshe a Corwbar." přidal se do konverzace i zamlklý Rust, držící v ruce svůj tablet.

Jediná Blue seděla u okna a dívala se na feťáky válející se na ulici. Kroutili se v záchvatu absťáku a škemrali kolemjdoucí o léky proti bolesti. Jeden z nic vytáhl nůž a snažil se zaútočit na muže v černé uniformě. Vypadal jako Kontrolor. Vytáhl zbraň ze saka a proti feťákovi vystřelil.

"Kontrolor zabil feťáka od naproti!" vyjekla Blue a zatáhla všechny žaluzie.

"Co tu chtějí Kontoleři, kurva!" zakřičel naštvaný Harsh a prudce vstal z křesla. Nakoukl z okna na chodník, kde krvácel muž s prostřelenou hlavou.

"Slyšeli jste to?" šeptla Crowbar a všichni ztichli. Slyšet bylo jen klepání na dveře.

"To jsou oni, to jsou kontroleři! Určitě!" vyšilovala modrovláska a Rust ji zacpal pusu.

"Tak otevřete už, do prdele!" zabouchal muž znovu na dveře a Harsh se šel podívat, kdo tam je. Otevřel dveře a těžce vydechl úlevou.

"Co to s váma je, lidi?! Jste snad paranoidní?" rozhazoval kolem sebe rukama Steel nastrojený do uniformy SS.

"Děláš si prdel? Uniforma SS? Opravdu?" zeptal se s ironií v hlase Flex.

"No co? Vždycky se mi líbil jejich vzhled. Navíc, jsem tak dost v prdeli, že tohle nám neublíží." mávl nad tím rukou a strhal z uniformy veškeré nacistické symboly, aby nevypadal tak nápadně.

"Hlavně v klidu, ano? Za 10 minut porada." oznámil Harsh a zavřel se v pracovně.

Harsh GenerationKde žijí příběhy. Začni objevovat