Základna Harsh Generation, 2. 4. ; 3:00

22 5 0
                                    

"Jdu na střechu." zamumlal Crowbar na Harshe, který byl jediný vzhůru, sotva otevřela dveře základny. Ze skříně v kuchyni vzala jednu flašku ruské vodky.

"Co se stalo?"

"Řeknu ti to ráno, teď jdu spát." pokrčila rameny Crowbar a po krátkém výměnném pohledu s Destiny se rozhodla přehodnotit rozhodnutí a obě děvčata odešly do pokoje. Na střeše by je donutil mluvit, do pokoje by jim ale nevešel, respektoval soukromí.

"Sedni si." řekl Steel a pokynul směrem k jedné z židlí u jídelního stolu.

"Crowbar zastřelila konrolora." Hodil na stůl kontrolorské doklady, které našel u zastřeleného muže.

"Cože?! Steele, co se tam stalo!"

"Ten chlap musel vědět, jaký máme plány, ale kontrolerům to neřekl, jinak by tam na nás čekala celá jednotka. Myslím si, že se mu nějak povedlo nás hacknout a odposlouchávat a nedivil bych se tomu, kdyby tě postřelil on."

Harsh sebral ze stolu doklady a s kamennou tváří se prohraboval kartičkama. V malé dokladové peněžence byla kontrolorská licence a kontrolorská identifikační karta, takzvaná KID. Vypadala jako občanka nebo řidičák, v rohu byla umístěná fotka, kolem ní jméno, datum narození, rodné číslo, kontrolorské identifikační číslo, číslo oddílu a pozice.

"Roman Collins. Říká ti to něco?"řekl po chvíli a doklady odložil.

"Jo, zastupoval jsem ho v soudním sporu se CIA.Obvinili ho z několika vražd a chtěli mu přišít i vlastizradu, ale vysekal jsem ho z toho a pak si ho vzali kontroloři k sobě."

"Ty jsi dělal pro kontrolory?!" Harsh lehce zvedl hlas. Tohle pro něj byla důležitá informace, která mu neměla být zatajována.

"Já jsem nevěděl, že jsou to kontoloři! Tehdy nic takového neexistovalo!" obhajoval se. "Přišel za mnou chlap, jmenoval se myslím Joseph Collins, hodil mi na stůl balík peněz s tím, že chce, abych obhajoval jeho kamaráda. Tak jsem to vzal."

"Steele, víš, co musíme udělat." nepoložil to jako otázku, spíš jako rozkaz. Steel jen lehce přikývl, úkol byl zcela jasný. Joseph Collins musí být odstraněn. 

Harsh GenerationKde žijí příběhy. Začni objevovat