be mine

481 46 19
                                    

Jongdae beni hızlı hareketlerle arabanın içine sokmuştu.Gözlerim açıktı ama ellerimi bağlamıştı.İçimde farklı,ne olduğunu anlayamadığım bir his vardı.

"Hey bırak beni lütfen."

"Sus Minseok."

"Çığlık atarım biri duyarsa polislik olursun."

"Kimse seni duymaz ve çığlık atman sadece beni tahrik eder."

"Pislik adam."

"Bende seni seviyorum Minseok."

"Ah senden nefret ediyorum."

-

Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir odada bulunan yatağın içindeydim.Bütün olayları anca uyandıktan bir iki dakika sonra algılayabilmiştim.Korkuyordum.Rüyamdaki adamın gerçek olup beni kaçırması,fazla anormal.

Kafamda yaşadıklarımı tek tek gözden geçirirken kapının açılma sesiyle irkildim.

"Uyanmışsın."

"Neden buradayım ?"

"Çünkü burada olman gerekiyor,benim yanımda."

"Ama ben seni istemiyorum."

"Ah-Minseok bu söylediğini zamanı gelince sana çok iyi hatırlatacağım."

"Ne ima etmeye çalışıyorsun."

"İma etmiyorum olacakları söylüyorum."

Jongdae'nin söylediklerini umursamayarak kendimi yatağın içine çektim ve başımı yastığa gömdüm.Bir süre sonra sırtıma yaslanan bir beden ve belimi saran kollar ağzımı kocaman açmama sebep olmuştu.Resmen şok olmuştum.

"Neden ağzını açıyorsun,beni tahrik etmeye mi çalışıyorsun yoksa ?"

"Ne ?"

"Karşında ayna var,göz sağlığın yerinde değil mi küçüğüm ?"

"Ah salak neden oraya ayna koyarsın ki."

"Uyurken seni izlemek daha kolay olur diye düşünmüştüm."

Jongdae'nin söyledikleri karşısında kilitleniyordum,hiç utanması yoktu ve bedenini bana öyle bir yaslamıştı ki adeta tek beden olmuştuk.Kendimi ne kadar uzaklaştırmaya çalışsam nafileydi.Yorulan ben oluyordum.Tıpkı rüyamdaki gibi sımsıkı sarılmıştı.Ah bu çok değişik..

"Sen uyumuyor musun ?"

"Uyumuyorum değil,sayende uyuyamıyorum."

"Neden ?"

"Bir insan neden bir insana öldürecek gibi sarılır ki,nefes alamıyorum burada."

"Ne yapacağıma karışma."

"Ama nefes alamıyorum ben."

"Ölmezsin."

"Bak katil olursun."

"Olmam."

Jongdae'nin benden uzaklaşması için yaptığım her şey boşaydı.Boşuna konuşuyordum.Gıcığın teki..

Son anda aklıma gelen fikirle yüzümde sinsi bir gülümseme oluşmuştu.

"Sen beni niye kaçırdın ?"

"Bunu kaç kere sormayı düşünüyorsun ?"

"Boşuna hevesleniyorsun."

"Bu ne demek şimdi ?"

"Aseksüelim ben."

"Yanlış kişiye yalan söylüyorsun küçüğüm."

"Cidden aseksüelim."

"Tamam madem öylesin benim buna inanmam lazım değil mi ?"

Jongdae yüzünde sinsi bir gülümsemeyle yatakta doğruldu.Usulca üstüme geliyordu.Hızlı bir hareketle altımdaki pantolonu çıkardı.Bir eli bacaklarımda gezinirken diğer elini erkekliğime dokunduruyordu.Tamamen üstüme çıktığında vücudunu bana sürtmeye başladı.Ah ben aptalım.Bu yalanı söylemek benim zararıma olacaktı.

"Ah benim miniğim tahrik mi oluyor yoksa.."

Üstümden hızlıca kalkıp yatağın kenarında bulunan çekmeceden bir cd çıkardı ve yatağın karşısında olan televizyona taktı.
Olanları anlamaya çalışırken bir anda televizyon ekranında bulunan görüntü şaşkına uğramama sebep olmuştu.

"Hemen kapat şunu."

Yüzünde bir gülümsemeyle cevap verdi.

"Niye sinirlendin ?"

"Sinirlenmedim Jongdae,kapat diyorum."

"İsmimi söylerken dudakların çok güzel oluyor fazla öpülesi."

Elini penisime götürdü,okşamaya başladı.Terlemiştim.Jongdae'nin eli organımda ve karşımda resmen porno vardı.
Beni fazlasıyla tahrik ediyordu.Son gücümü kullanarak onu üstümden ittim.Buna sinirlenmiş olacak ki,bir hışımla kolumdan çekti.Beni duvara itip bacaklarımı beline doladı.Dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve sömürürcesine öpmeye başladı.
Nefes nefese kalmışken konuştu.
"Benim ol,Minseok."



Bölümün kısalığı için özür dilerim,sınav haftası olduğu için böyle diğer bölümler daha uzun olacak zaten okea bye ;')

lovefool | xiuchenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin