Ανιχνευτές

1K 169 3
                                    

Πήγαμε μαζί στη σπηλιά και αυτος περίμενε έξω μέχρι να ξαναγινω άνθρωπος. Ντυθηκα  βιαστικά και βγήκαν έξω.

"Πάμε να βρούμε τους υπόλοιπους " μου ειπε κι εγω τον κοίταξα ξαφνιασμένη.

"Μα, ο Μάικλ ειπε πως... πέθαναν..."

"Χα! Σιγα μην αφηνα την αγέλη μου να πεθάνει. Τους διεταξα  να φύγουν χωρίς να τους πάρει είδηση ο αρχηγός των αιμοβορων τεράτων. Ετσι, αφού δεν τους είδε πουθενά, νόμιζε πως τους σκότωσαν οι δικοί του.  "

"Ευτυχώς... " ψιθυρισα ανακουφισμενη .  "Που τους εστειλες ;"

"Σε μια άλλη σπηλιά... Υπόγεια. Το καταφύγιο έκτακτης ανάγκης. Τωρα σειρα σου να απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις... Για αρχή , πως στο καλό μεταμορφωθηκες  σε λύκο μεσημεριατικα; "

"Μακάρι να 'ξερα  ....  Βασικά, στην αρχή στενοχωρήθηκα πολυ μόλις είδα πως θα σε σκοτωνα  και θύμωσα με τον Μάικλ. Έτσι κατάφερα να ελευθερωθω . Μετα ένιωσα πολυ δυνατή ... Οτι μπορουσα να κάνω τα πάντα... Και μεταμορφώθηκα..." τελειωσα  ανασηκωνοντας τους ώμους. Ο Τζακ όμως με κοιταγε σοκαρισμένος.

"Δεν το πιστεύω...Οχι...Αποκλείεται..."

"Τι;"

"Εισαι σαν τον Μπιλ! "

"Ποιος είναι πάλι ο Μπιλ ; "

"Ο προηγούμενος ανιχνευτής της αγέλης. Ήταν... Μπορούσε να μεταμορφωθεί και τη μέρα . Αλλά σε πολυ συγκεκριμένες περιστάσεις... Μόνο όταν  ήταν πολύ  ενθουσιασμένος .... Κι ο Μπιλ ενθουσιαζοταν συνέχεια με αποτέλεσμα να περνά το μεγαλυτερο μέρος της μέρας του ως λύκος. Εσύ... Μάλλον μεταμορφωνεσαι κάθε φορά που νιώθεις πως απειλησαι . Χρησιμο αυτο... Πολύ χρήσιμο... Κι εννοειται πως έχεις φοβερή δύναμη της θέλησης αλλιώς δεν θα κατάφερνε ο οργανισμός σου να αποθησει το δηλητήριο του βρικόλακα ."

Συνέχισα να περπαταω σιωπηλά καθώς επεξεργαζομουν τα νεα δεδομένα.

"Δεν μου ειπες όμως... Τι κανουν οι ανιχνευτές;"

"Λοιπόν, θα τα πάρω από την αρχή. Σε μια αγέλη, υπαρχουν τεσσερις μαχητές, τρεις φύλακες ,τρεις αμυντικοί , ο αρχηγός κι ο ανιχνευτής.
Ο αρχηγός φροντίζει για την οργάνωση και τη διεύθυνση της αγέλης . Οι αμυντικοί , υπερασπίζονται τη σπηλιά της αγέλης σε περίπτωση μάχης ενω σε περιόδους ειρήνης βρίσκουν την τροφή της υπόλοιπης αγέλης. Οι μαχητες κάνουν  τις επιθέσεις αν οι μάχες βρίσκονται σε εχθρικό έδαφος. Οι φύλακες απο την αλλη, σιγουρευονται πως οι κρατούμενοι δεν θα ξεφύγουν μέχρι να έρθει η ωρα να γίνουν μέλη της αγέλης ή  να φαγωθούν . Τέλος, οι ανιχνευτές  είναι οι κατάσκοποι της αγέλης. Κρύβονται, καμουφλάρονται και εισχωρούν στο στρατόπεδο του εχθρού για να κρυφακούσουν συζητήσεις και να μάθουν σχεδια του εχθρού. Αυτή ειναι κι η δική σου δουλειά."

"Φαίνεται αρκετά δύσκολο... " άρχισα προβληματισμένη. "Όμως δεν μου ειπες .... Τι απέγινε ο Μπιλ, ο προηγούμενος ανιχνευτής;"

"Ο Μπιλ... Δεν ηταν πολυ προσεκτικος και.... Σε μια αποστολή .... Τον έπιασε ο Μάικλ.... Και δεν τον ξαναειδαμε..."

Μολυσμενοι "Η Αγάπη Του Λυκανθρώπου"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora