Γκλαμφουρ

854 149 8
                                    

"Αμμμ οκ" απαντησα αβέβαια. Ο τύπος με φρικαρε αφάνταστα. Δηλαδή ηταν τόσο δύσκολο να πει ενα απλό <<Καλώς ήρθες και καλή διασκέδαση>>??? Έλεος!!!! Ελπίζω οι υπόλοιποι εκπαιδευτές να είναι λίγο πιο νορμαλ .

Χωρίς να χάσω στιγμή , μεταμορφώθηκα σε λυκο και μιμήθηκα την κίνηση των κοριτσιών. Η μικρή ξύλινη πορτούλα άνοιξε κι εγώ έριξαν μια γρήγορη ματια στο εσωτερικό της.  Ξαναέγινα άνθρωπος και μπήκα μέσα διστακτικά.

Το σπιτάκι από εξω δεν είχε καμια σχέση με αυτό που αντικρισα μέσα. Οι τοίχοι ηταν βαμμένοι μαύροι και πάνω σε αυτούς ήταν κολλημένες πάρα πολλές αφίσες με λύκους. Εδώ κι εκεί έβλεπες μερικές αφίσες με φωτογραφίες βρικολάκων στις οποίες οι δεκατρείς έφηβοι κατασκηνωτές του Γκλαμφουρ πετούσαν βελάκια. Στο πάτωμα ήταν αραδιασμένα μερικά μοβ πουφ πανω στη μαύρη μοκετα που το σκέπαζε. Δεκατέσσερις αιώρες κρέμονταν απο το ταβάνι πολλά μετρα πιο πάνω από τα κεφάλια μας. Ακόμα υπήρχαν τηλεοράσεις πλάσμα καθώς και μαύρα λάπτοπ . Μόλις μπήκα μέσα δεκατρεια ζευγάρια μάτια στράφηκαν προς το μέρος μου.

"Εμμμ... Γεια!" ψελισσα αμήχανα.

Ενα από τα κορίτσια που είχα δει νωρίτερα, χαμογέλασε ειρωνικά.Είχε μακρια ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια.

"Βρε, βρε,βρε... Να και το καινούργιο μωρό που πήρε ο Τζακ υπό την προστασία του... Σίγουρα θα περνιεσαι για σπουδαία μικρή αλλά εγώ κάνω κουμάντο εδώ μέσα οπότε θα κάνεις ότι σου λέω , εκτός κι αν θέλεις να καταλήξεις στην απομόνωση! Έτσι δεν είναι Λίντα;" ρώτησε ενα καστανομαλλικο κορίτσι που καθοταν δίπλα της κι έβαφε μαύρα τα νύχια της.

"Εννοείται Τζαζμιν! Αφού είσαι η ομαδαρχισσα του Γκλαμφουρ!!!  "

Τώρα θυμήθηκα που είχα ξαναδεί το κορίτσι που το έλεγαν Τζαζμιν... Ηταν  το κοντό και λεπτοκαμωμένο κορίτσι στο σπιτάκι του αρχηγού.

Δεν της έδωσα σημασία και πλησίασα μια αιωρα στο βάθος δίπλα σε ενα παράθυρο. Με μερικές επιδέξιες κινήσεις βρέθηκα πάνω σε αυτή . Έπειτα πηδηξα στο περβαζι  του παραθύρου και κοίταξα εξω μελαγχολικα. Ξημερωνε . Έπρεπε να κοιμηθώ επιτέλους.  Επέστρεψα στην αιωρα μου και αποκοιμηθηκα σε δευτερόλεπτα.

Όταν ξυπνησα , είχε πια νυχτώσει. Το ρολόι που είχα τοποθετήσει στο περβάζι έδειχνε επτά ακριβώς!!!! Το σπιτάκι ηταν άδειο!!! Κανείς δεν σκέφτηκε να με ξυπνήσει (εντολή της Τζαζμιν φυσικά!) με αποτέλεσμα να χάσω το πρωινό. Σηκωθηκα γρήγορα κι ετοιμάστηκα βιαστικά για να μην αργησω για το πρώτο μάθημα.

Βγήκα εξω κι άρχισα να τρέχω μέχρι που έφτασα στο κιόσκι που χρησιμοποιούταν σαν τραπεζαρία. Οι κατασκηνωτές είχαν σχεδόν τελειώσει  αλλά ευτυχώς δεν είχαν φύγει. Καθισα  βιαστικά στο τραπέζι του Γκλαμφουρ και αγριοκοιταξα την Τζαζμιν που μάζευε τον άδειο δισκο με το κρέας.

Με κοίταξε κι αυτή ενοχλημένη."Χμ έλεος Μάντι! Πρώτη μέρα σου και αργεις για το πρωινό; Λυπάμαι πάρα πολύ αλλά είμαι αναγκασμένη να σου βάλω για τιμωρία δυο ώρες επιπλέον προπόνηση μαζί μου στο τέλος της μέρας!"

Θεέ μου πόσο ήθελα να της επιτεθώ και να την δαγκωσω !!! Αλλά δυστυχώς οι καυγάδες απαγορεύονταν στην κατασκήνωση , ασε που θα με έκανε κομματάκια μέχρι να πω κίμινο. Και μετα θα μου έβαζε και τιμωρία!

Τότε άκουσα επιτέλους τον λυτρωτικό ήχο της φωνής του Τζακ.

"Καλη σας μέρα κατασκηνωτές!!! Ελπιζω να ξεκουραστηκατε γιατι το σημερινό πρόγραμμα είναι πολύ κουραστικό! Οι ομαδαρχες σας θα σας το εξηγήσουν αναλυτικα. Μια τελευταία ανακοίνωση πριν ξεκινησετε τη σημερινή σας εκπαίδευση. Το βράδυ θα γίνει ο αγώνας μονομαχιών οπότε θέλω να προετοιμαστειτε κατάλληλα. Θα αγωνιστούν οι απλοί κατασκηνωτές απο κάθε σπιτάκι μεταξυ τους κι επειτα όποιοι περάσουν στον τελικο θα παλέψουν εναντιον των ομαδαρχων τους με σκοπό να τους πάρουν τη θέση στην αρχηγεία του κάθε σπιτιού . "

Οι κατασκηνωτές ζητωκραύγασαν ενθουσιασμένοι . Όπως παρατήρησα κάποιοι του Γκλαμφουρ αγριοκοιταξαν την Τζαζμιν με μια έκφραση προσμονής ζωγραφισμένη στο πρόσωπο τους.

"Ίσως αυτή είναι η ευκαιρία μου..."σκέφτηκα χαιρεκακα.


Χευυυυ!!!! Λοιπόν θέλω να σας ευχαριστήσω παραααα πολύ για την υποστήριξη και να σας πω πως αυτό το βιβλίο κατάφερε να φτάσει στην πρωτη θέση στην κατηγορία Λυκάνθρωποι χάρη σε όλους εσάς!!! Και πάλι ευχαριστώ!!!!

Μολυσμενοι &quot;Η Αγάπη Του Λυκανθρώπου&quot;Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon