i. díj

376 10 4
                                    

1. Köszönd meg a díjat.
2. Írj magadról 10 tényt.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Írj 10 kérdést.
5. Küldd tovább 10 embernek.

1. Köszönd meg a díjat.
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat a gyönyörű, és rendkívül tehetséges legjobb barátnőmnek, omlithequeen-nek! 💕

2. Írj magadról 10 tényt.
1. Óriási könyvmoly vagyok, és ha sok ideig nem kapok új regényt elvonási tünetek jelentkeznek.
2. A március-április-május nekem minden évben húzós, de úgy tűnik a mostani még annál is inkább.
3. Alig két hét múlva sweet sixteen leszek, csak az a kár, hogy nagyon nem akarok.
4. Ez az első történetem, ahol ilyen sokáig eljutottam a cselekményben (meg írva már több, mint 12 rész van).
5. Ha valaki nem jött még rá, hatalmas Larry shipper vagyok.
6. Nagyon sok valakiért rajongok, sok a "szerelmem", ezért csak úgy szoktam fogalmazni, hogy poligám életem van a férjeimmel.
7. Nagyon kevés dolog tud felvidítani, de egy Pina Colada bárhol, bármikor. Tehát, ha valaki bocsánatomért esedezik, itt a megoldás.
8. Ha nagy leszek, könyvekkel szeretnék foglalkozni (kiadóban dolgozni, és mellette írni is) vagy turizmus-vendéglátásban tevékenykedni, esetleg tanár lenni, vagy idegenvezető.
9. A kedvenc tantárgyam jelenleg a töri (de még az irodalmat, angolt, németet is szeretem), és legkevésbé a biosz, amiből lassan örülök, ha átmegyek (de a fizikát, a matekot, a tesit, éneket sem szeretem).
10. Kedvenc lány neveim a Vanda, Luca, Sára, Boglárka, Diána, Dóra, Laura, Hanna, Lotti, Effi, és a Szerda. Igen, Szerda.

3. Válaszolj 10 kérdésre.

1. Hogy csöppentél bele az írói világba?
Húha, hát én már másodikosan is írtam, tehát meg nem tudom már mondani, hogyan, és mi ösztönzött rá, de tényleg mióta eszemet tudom írni akarok, és egy regényt kiadni. Szerintem már alsós koromban beszéltem a szüleimnek arról, hogy én márpedig kiadok majd egy könyvet.
Blogolni egyébként 2013-ban kezdtem el, tehát azóta írok komolyabban.

2. Mi foglalkoztat még ezen kívül?
Igazából az íráson kívül, ami elsősorban hobbim az biztosan az olvasás (könyv) és a dalszöveg írás, de nagyon szeretek szerkeszteni (design, fejléc, borító, lookscreen), filmet/sorozatot nézni - csak erre mostanában nincs időm - és rendezvényeket, programokat szervezni, ami miatt úgy tűnik nem soká diák tanács tag is leszek.

3. Mi a kedvenc sorozatod?
A Finding Carter az abszolút kedvencem, még egyet sem találtam, ami felülmúlná. Ettől függetlenül imádom a Testvérek címűt, az Egynyári kalandot, és minden Disney-es (különösen a Liv és Maddie-t) és Nickelodeonos (külösen az ICarly-t) sorozatot - akármilyen gyerekes is, úgy látszik én már sosem növök fel ilyen téren.

4. Mit csinálsz, ha rossz a kedved, és nincs net?
Olvasok, természetesen. Ha véletlenül nincs könyv, vagy újság a közelemben, vagy nincsen kedvem olvasni, akkor zenét hallgatok, és ha nagyon vészes lenne a helyzet, akkor a legközelebbi barátnőmet terrorizálnám, valószínűleg. De ami azt illeti, nekem majdnem mindig rossz a kedvem, és net ide vagy oda, reménytelennek titulálom magam, így nem vidulok fel.

5. Kik a kedvenc előadóid?
Fhu, akkor kezdjük.
Cimorelli, The Vamps, The Beatles, One Direction, Shawn Mendes, Alex Aiono, The girl and the dreamcatcher, Iggy Azalea, Justin Bieber, Ed Shearen, Miley Cyrus, Zayn, Big Time Rush, Violetta sorozat énekesei.
Talán ennyi? Talán.

6. Mi inspirál a mindennapokban?
Jujj, de nem szeretem ezt a kérdést. Létezik, hogy semmi? Vagy nem tudom mi? Talán a zene, de az is csak olyan összefüggésben, hogy szeretem, ha a történetembe beletudom szőni a dalaimat, vagy hogy magáról az előadóról szól a történet. Ha mondhatom azt, hogy az álmaim/vágyaim inspirálnak, akkor talán még az is. Hiszen próbálok olyan történeteket írni, amibe bele tudom élni magam, és esetleg vágyok a főszereplő helyébe.

7. Mi az a dolog, amiért mániákusan oda vagy?
Na jó, ha dolog, akkor hagyjuk a személyeket, mert megduplázódna a lista.
Imádom a Harry Pottert bármilyen összefüggésben. Csomó HP-s cuccom van, és egy oldal, plusz egy szerepjáték adminja is vagyok.
Szintén oda vagyok az Alkonyatért, ami behálózta az egész életemet.
Brazília minden álmom. Ha azt mondtam sok HP-s cuccom van, akkor brazíliás számtalan. Minden, ami brazil az csak jó lehet, és egyetlen fix álmom egyszer eljutni oda.
A Disney-es dolgok minden mennyiségben.
A hercegnők, királyságok, akármilyen összefüggésben. Nekem a megfelelő államforma a királyság.
És persze, Larry Stylinson.

8. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
Csucsut, az alvós takaróm, talán néhány plüssömet, és ha bármit vihetek, akkor egy könyvtárat olyan könyvekkel, amit elakarok olvasni...

9. Vannak már komolyabb terveid, álmaid a jövőre tekintve?
Fogalmam sincs mi leszek, ha nagy leszek, de, amit tudok, hogy ha lehetséges szeretnék 4-5 gyereket, akár örökbefogadás útján is. Nagyon szeretnék jó módban élni, és olyat csinálni, dolgozni, amit szeretek. Na, meg eljutni Brazíliába. Egyszerűen csak boldognak lenni.

10. Írj még egy tényt magadról.
Szeretnék egy saját szállodát, és ha tudnám előre, hogy ez megvalósul, gondolkodás nélkül belevetném magam a Turizmus- vendéglátás szakba.

4. Írj 10 kérdést.
1. Mit gondolsz az emberiségről?
2. Mi az, amit legjobban utálsz a világon?
3. Mi a kedvenc fiú, és lány neved?
4. Mi a véleményed a Beatlesről? Mi a kedvenc dalod tőlük? Ki a kedvenc tagod?
5. Mi a kedvenc és a legkevésbé kedvelt tantárgyad?
6. Wattpad vagy blogger?
7. Ki a kedvenced a Kardashian családból? Mi a véleményed róluk?
8. Hiszel a fiú-lány barátságban?
9. Szívesen elszöknél onnan, ahol vagy, ha megtehetnéd?
10. Kutyák vagy macskák?

5. Küldd tovább 10 embernek
Ezeknek az embereknek ezzel a díjjal szeretném elmondani, mennyire fantasztikus a történetük, és kérlelni őket, hogy semmiképp se hagyják abba őket! Én egyébként ezt a számot most ötre csökkentem, mert nem olvasok annyira sok blogot, és egy másikom történetemben is kaptam díjat, így akkor oda már semmi nem jutna.

starwawes - backseat serenade
eli_s_word - Éjszakák
KerteszKinga - hype.
Ninaa194 - I Wish
omlithequeen - Forgetabble

Public Relation [ONE DIRECTION FF. !L.S!]Where stories live. Discover now