" Hayat bazen umudunu yitirmiş bi kelebeğe ikinci şansı verir. Ve onunla karşılaşmasını sağlar. Umuduyla. Yada sadece öyle sanďığıyla . İnanmalımıydı ¿ Ömrü bi günken onunlayken bi yıl olur muydu ¿ "
~Nede huzurluydu burası. Manzarası , annem burayı nerden biliyordu bilmiyorum ama tam bana göre bir yerdi. Madem artık tekim hayatta kalma savaşım başlasın o zaman . Benim evin hemen yukarısında bi ev daha var . Benim eve çok benziyor . Annemin dediğine göre bir oğlan yaşıyor orada benimle hemen hemen aynı yaşta .
Buraya taşınalı yaklaşık 1 hafta oldu . Ve çocuk buraya sürekli lamborghini ile geliyordu. Üstelik yanında kızlarla. Bu hafta 2-3 kız getirmişti. Hepsi sarışın ve uzun boyluydu . Bu çocuğun derdi neydi ? Yokmu şu erkek milleti .. Herneyse bu umrumda bile değildi sadece annem beni nasıl böyle bi yere yerleştirmişti bu çocuk resmen kız düşkünü ve üstelik tek ev onun ve benim evim. Issız bi yer ve fazla korkunç ama annem yinede bura deyio dururdu ısrarla . Anlamıyorum neden ama sesimide çîkaramamıştım . Allah büyük .
~Saat kaçtı böyle ? Kolumdaki kol saatine bakmamla şok olmam bir olmuştu. Yaklaşık tam iki saattir burada öylece oturuyordum.
Oldukça rahat olan babakoltuğum yüzündendi tüm bu olanlar. Saat gecenin 3;07'si . Yaklaşık tam 43 dakika sonra annemin ölüm yıl dönemi . Nerden bile bilirdiki dakikalar sonra öleceğini ? Bilemezdi.
Herzamankinden farklı bu kez ellerimde içki vardı , ilk kez . İlk içkimi annemle içecektim. Söz vermişti. Ama sadece vermişti.
Kapağını sertçe açtığımın içkiyi sanki alışkınmış gibi bi anda kafama diktim. Unutur muydum dertlerimi ? Göreceğiz . Dedim içimden. İçkinin vermiş olduğu o acı ve tatsız his ne kadar midemi bulandırsada sanki işe yaramıştı. Şuan kafamda kuşlar dönüyor. Ne yaptığı bilemez halde bağıra bağıra şarkı söylemeye başladım."Unutursun için yana , yana "
Unutursun ölüm sana , bana
Zaman basıp
Kanayan yarana
Unutursunñn
Unutursun.Unutursun için yan-- "
Devam edeceğim sırada arkamdan duyduğum sesle irkildim.
" Sessiz olmalısınız bayan! " neyin nesiydi şimdi bu . Kesin şu çocuktur dedim. Arkamı döndüğümde
Kim olduğuna baktım.
İri cüssesi ile karşısında duran adama
Baktı genç kız .
Korumaya benziyordu.
Simsiyah olan takım elbisesi ,kulağındaki cihazla ve kel olan kafasıyla tam bi korumaydı.
İç sesine hak veren genç kız
Ağzı aralanmış olan adama baktı.
" Sessiz olmayı denemelisiniz ? "
Ne diyordu şimdi .
Annesinin ölmesine dakikalar kala genç kız devam etti .
" Sadece 37 dakika " dedi.
Adam anlamamış bir şekilde genç kıza bakıyordu.
Ve iğrenerek.
Anlaşılan o ki adam genç kızın içkiyi fazla kaçırdığını anlamış olmalıydı.
" Ses tonunuza dikkat etmelisiniz aksi taktirde sizin için hiç iyi olmaz. " diyen adama bu kez genç kız soran gözlerle bakıyordu.
Yaptığı tek şey ise gülümsemek olmuştu .
Adamsa çoktan uzaklaşmıştı .
Nerden geldiğini anlamadığı adama bakarken o eve girerken gördü.
Annesinin bahsettiği eve.
Demek o çoçuk göndermiş diye düşündü genç kız.
Birbirini kovalayan dakikaların ardından genç kız kol saatine baktı
artık annesinin ölmesine 7 dakika 37 saniye kalmıştı .
Bu kez umursamadan daha çok bağırdı.
Sarhoş olmasına nazaran hala güzeldi genç kızın sesi .
Hatta eskisine nazaran daha tutkulu söylüyordu şarkıyı öylesine içtendiki .
Sonra ardından gelen ikinci sesle daha çok irkildi .
Lakin bu kez gelen koruma değildi.
Gelen sesle irkildi genç kız
Çünkü bu seferki diyerine nazaran
Daha korkunç ve asabiydi.
" Kes sesini "Sesin geldiği yöne bakarken genç bir adamı gördü kızın şapşalımsı gözleri . Net göremesede kendi yaşlarında olduğunu anlaması kısa sürmüştü . Acaba annemin bahsettiği oğlan bu olabilir mi diye geçirmedi değil içinden .
Az sonra oğlan kıza biraz daha yaklaştı , yaklaştı ve yaklaştı . Karşısındaki bu sarhoş kıza biraz daha baktı ve yaklaşıp kokladı , leş gibi içki koktuğunu anladığında derin bi nefes aldı . Neyin nesiydi bu şimdi diye geçirdi içinden
- ' Bide seninle mi uğraşcaz be kızım onca şeyin arasında o sesini alçat hatta kes yoksa bidaha ki gelişimiz senin için hiç hayırlı olmaz '
Genç kız güldü .
- " Naparsınız Bay kendini çok bilmiş "
- " Yapmamı istemeyeceğin şeyler " diye tısladı hemen ardından oğlan .Genç kız umursamadı bile zirâ sarhoştu ne yapsa yeriydi
- " Biliyor musun dedi.. " ve devam etti genç kız
- " Tamda şuan müsait biyerimde bile değilsin ! " dedi ve hemen ardından bağıra bağıra sanki inat mış gibi başka bi şarkıya başladı
Tamda oğlanın gözlerinin içine baka baka canını yakmak ister gibi sinirlerini bozmuşta ya zirâ bu oğlan .
- " Umutsuz olduğu bi anda sevmek ister her insan
Birazcık şanslıysa neden olmasın
Kendinden emin değilsen sevme
Bensiz mutluysan hep öyle kalEyer her gece yattığında büyülü düşler sana , benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyumam
Seni düşündüğüm zamanBeni ki sevmekten hiç usanmam"
/ Anar Ubeyd Tumer /
Karşımda umarım benimle dalga geçmiyordur edasıyla baktığım kızın sinirlerimi fazlasıyla bozmuş olması onu hemen şuan yok etmem için yeterli bi sebepti zirâ kendimi zor tuttuğuma yemin edebilirim . Hemde fazla zor.
Az sonra nasıl bi ceza verebileceğimi fazlasıyla iyi planlayıp karşımda tanıdık duran bu yüzden nefret ettim .
Bana birini hatırlatıyordu , nefret etmeye yemin ettiğim birini nefret emeye mecbur kaldığım o güzelimi..Az sonra ayağa kalktım ve ona vereceğim o can alıcı cezamı uygulamak için ona biraz daha yaklaştım . Benim tabiâtımda kaşınan her zaman kaşınırdı ve ben kaşımaktan zevk aldığım kadar hiçbirşeyden zevk almazdım .
* MERHABALARRR ! BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK BAKALIM CEZAMIZ NE OLACAK ??? *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAR NOTLARI
Teen Fiction" Seni neden seveyim ? " dedi genç adam. Yüzüne yayılan mükemmel ve ukala sırıtışıyla . Oysa herşeyden habersizdi. Az sonra kabul etmediği kadını , gözlerinin önünde kül olup savrulacaktı . Herşeyden habersiz , tamda ihtiyacı olduğu zamanda. Geç k...