" Gidelim ? " .
Acımasızdı genç adam . Yemin ederim kendini bildi bile tek bir insana
Dahi acımamıştı.
Ona yan çizeni asla affetmezdi.
Farklıydı.
Diğer kötü adamlara nazaran
Daha bi korkunçtu.
İçerdi , içerdi
Defalarca.
Adeta içkiler onun en yakın dostuydu.
Sarhoş olmazdı.
Asla.
Pek nadirdi bu . Belki bir defa olmuştu .
Ama hep olmak istemişti.
Çok az isteği vardı genç adamın bu lanet hayattan ;
Lakin saklardı. Kimse bilmezdi ,
Bilemezdi onun ne istediğini .
Ne yapmaya çalıştığını !
Bildikleri tek şeydi belkide genç adamın
Sarışın kadınlardan hoşlandığını.
Oysa bilmezlerdi genç adamın sarışınlardan felan hoşlandığı yoktu.
Sadece.....sadece
Esmer kadınlara zaafı vardı.
Ve bu zaaf onun için zayıflıktı.
Daha önce sevmişmiydi ?
Aşık olmuş muydu bilinmez !
Hayatı ye iç sıç döngüsüydü gencin.
Herşeye sahipti.
Rahattı. Kafası rahattı .
Canı ne isterse onu yapıyordu.
Asla kimseyi dinlemiyordu.
Tek biri dışında.
Rutin devam eden bu hayatına belki bi haraketlilik girer diye genç kızla münakaşaya girmişti.
Bu bir ilkti .
Genç adamın sesini duyan insan sayısı pek nadirdi.
Konuşmayı sevmezdi. Fakat konuştumuda tek kelimesiyle karşısındakini sustururdu.
Genç adam onunla konuşmuştu.
Çünkü genç kız bilmesede ;
Genç adam kızın dünyasında yer edinmişti.Çocuğun bu teklifine karşı kız sadece gülümsemişti . Yaptığı tek şey gülümsemekti . Daha sonra kafasını salladı genç kız. Çocuksa kızı bacaklarından tutarak onu kucağına aldı . Bu çocuksu hallerden nefret etsede sesini çıkarmadı genç adam zirâ az sonra güzel şeyler olacaktı .
Genç Adamın Ağzından ;
Pekala , bu gece yıllar sonra ilk kez bi esmerle birlikte olacağım. Kollarımdaki genç kıza baktım . Fazla sadeydi. Tek bir makyaj dahi yoktu suratında. Parfüm kokuyordu ama ilginç olan bunun bir erkek parfümü olmasıydı. Hadi ama bana öyle bakma?
" Suratıma bakmayı kes ! " dedim bir anda. Dememe kalmadan gözlerini siyahın en muazzam tonuna bürünmüş gökyüzüne dikti gözlerini . Ne deniz gibi mavi nede huzur veren yeşil gözleri vardı. Kahveye çalan gözleri fazla sıradandı. Bu kız fazla sıradan . Eve doğru giderken bana daha çok sokulduğunu fark ettim. Bu hoşuma gitmemişti.
" Şunu yapmayı kes ! " dedim. Oysa sadece
Kuru çıkan sesiyle
" Soğuk " diye fısıldadı.Artık evin içerisindeydik , kızı yavaşca deri koltuğa indirdim. Adamlarıma emredip evdeki diğer kadını bara geri yollattım .
Yavaş adımlarla koltuğa yanına oturdum.
İçimde istek yoktu. Ne ateşliydi , nede seksi. Sarhoştu sadece . Ama o dudaklardan öpmek isterim . " dedi genç adam .Usulca genç kızın çenesini elleriyle kavradı. Herşey normaldi onun için. Alışkındı. Bu onun için fazla sıradandı. Esmer bi kız ilk kez evinin içinden girebilmiş olması evdeki bi kaç çalışanla birlikte kendisinide şaşırtmıştı . Ama umrunda bile değildi öyle dengesizdi ki bu adam .
Derken iyice kıza yaklaştı . Öpmeden önce bir kez daha baktı genç kızın suratına . Muazzam bi güzelliği yoktu sıradan kızlar gibiydi duru bi güzelliğe sahipti sadece . Ardından bakışlarını genç kızın dolgun dudaklarına indirdi. Bir an önce o enfes dudakların keyfini çıkarmak istiyordu .
Yavaş ve nazik haraketlerle kızın dudaklarıyla buluşacağı sırada genç kızın uyumuş olduğunu fark etti . Şaka mıydı bu ? Hah dalga geçiyir olmalı diye mırıldandı . Ama ne yazık ki genç adamı durduracak tek bi kuvvet yoktu .Az sonra kızın alt dudağını ufak bi buse kondurdu ve ardından biraz daba sert ve daha..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAR NOTLARI
Fiksi Remaja" Seni neden seveyim ? " dedi genç adam. Yüzüne yayılan mükemmel ve ukala sırıtışıyla . Oysa herşeyden habersizdi. Az sonra kabul etmediği kadını , gözlerinin önünde kül olup savrulacaktı . Herşeyden habersiz , tamda ihtiyacı olduğu zamanda. Geç k...