16. Ha tudnám mi lesz...

1.2K 73 4
                                    

Csak néztem magam elé és csendben haladtam előre. Mikor a szobám elé értem, kinyitottam az ajtót, megfordultam és intettem, hogy menjen be. Besétált és megállt a szoba közepén, majd körbefordulva nézegette a falakat. Rengeteg kép van kiragasztva mindenhova Noraval, Alexisszel és Ninával. Igen... Rúzs nagy selfie-királynő. Szerintem mindegyikőnknek a telefonján van vagy kis millió kép csak róla, meg mindig jön, hogy csináljunk egy selfiet. Na mindegy is. Daniel felvonva a szemöldökét az egyik kép felé mutatott. Én meg csak megráztam a fejem és elnevettem magam, mikor megláttam melyik képre gondol. Akkor készült, amikor Noraéknál voltunk. Igen, míg unatkoztam ma addig kinyomtattam a képeket és felragasztottam őket a falra.

*Visszaemlékezés*

A lövöldözés után fáradtan rogytunk le a TV elé. Mielőtt még elindította volna Nora a filmet beszélgettünk egy kicsit. A sorozatokról volt szó.
-Uuuh én most a Glee-t nézem.-csillan fel Nina szeme.
-Az jó, én régebben néztem.-szólok.
-Nora meg a sok szappanoperát nézi, ugye?-nevet Nina.
-Héé, most miért?-vágja be a durcit Nora.-Azok mindig olyan jól végződnek.
-Aha...-ingatom a fejem.-Huanita.
-Alejandro, Esmeralda-kezdi sorolni a hülyébbnél hülyébb neveket már Nina is.
-Juan Miguel-röhögöm el magam. Alexis mellettünk csak nevet.
-Pedro-visít Nina.
-Hééé!-nevet már Nora is.
-Monita, Fernando -nevet még mindig Nina.-Most több nem jut eszembe...-alig bírjuk abbahagyni a nevetést, hallottam, hogy kattant valami de akkor annyira nem is figyeltünk.
Mikor elkezdődött a film egy névre egyből mindenki felfigyelt és elkezdtük a hasunkat fogni kínunkban, mert már nem nagyon tudtunk mihez kezdeni. A 'The Big Weddings'-ben ugyanis van egy Alejandro nevű szereplő. Itt már tisztán hallottuk és láttuk, hogy Alexis is nevetve, de lefotózott minket miközben a földön feküdve szenvedtünk, mind vörös fejjel a sok nevetéstől.

*Visszaemlékezés vége*

Na ez a kép került fel a falra. Daniel nem kérdezett a képről többet, hanem ment tovább.
-Szép szobád van.-emeli rám a tekintetét.
-Köszönöm.-mosolygok.-Gondoltam jót tennének neki a képek.
-Hát az biztos.-neveti el magát, amikor ránéz a képekre. Én leülök az ágy szélére és nézem ahogyan sétál körbe a szobámban, majd hátradőlök és olvasgatom a plafonon lévő idézeteket. Nem mintha nem tudnám már őket fejből..ez már csak megszokás. Érzem, ahogyan besüpped mellettem az ágy és oldalra fordítom a fejem. Daniel az idézeteket olvassa, szája enyhén el van nyílva és úgy tanulmányozza amit lát.
-Ezek nagyon jók. Honnan vannak?-néz rám hirtelen, mire meglepődöttségemben levegő után kapok.
-Innen-onnan, sorozatokból, filmekből, könyvekből.-vonom meg a vállam.-Ha találok egy jót az felkerül ide.
Én még merengek egy ideig, utána meghallom Daniel hangját és rögtön felkapom a fejem.
-Jössz?-nyújtja  kezét immár az ágyam mellett állva.
-Aha.-csúsztatom az ujjaimat az övéibe, erősen fogja kezemet és felhúz az ágyról. Még egy rövid ideig a szemembe néz végül elereszti a kezem. Most én megyek elől, vajon mennyi az esély arra, hogy megbámulta a fenekemet?  Belevörösödve ebbe a gondolatba sétálok le a szüleinkhez.
-Jól megvoltatok gyerekek?-néz ránk mosolygósan Sarah. Én meg csak a mellettem álló fiúra pillantok és bólintok egyet.
-Éppen időben jöttetek, mivel a szüleid már menni készültek.-néz rá anya kissé szomorúan Danielre.-Remélem egy másik alkalommal megint összejöhet a két család.-mosolyog anya.
-Mindenképpen, édesem.-szól Sarah és megöleli anyát. Én adok neki két puszit, Johnt megölelem és már mennek is kifele minket egyedül hagyva.
-Számomra elég új volt a helyzet.-mosolygok picit feszülten Danielre.-Nem tudom te hogy vagy vele.
-Nem csak neked, nekem is.-vigyorog és megvakarja a tarkóját.-De jól éreztem magam.-kinyitja az ajtót, nem lép ki rajta, de a kezét a kilincsen hagyja.
Közelebb lépek hozzá és felnézek rá.
-Én is.-suttogom, odahajolok az arcához, érzem ahogyan felgyorsul a szívverésem és adok rá egy puszit.-Szia.-eltávolodok tőle és az arcát fürkészem. Elvigyorodik és megszólal :
-Nemsokára látjuk egymást.-ezzel kilépve az ajtón elhagyja a házat.

Még sokáig gondolkodtam a korábban történteken. Azután arra jutottam, hogy a lányokat valószínűleg érdekelni fogja a dolog, ó nagyon is, mikor felmentem a netre már kimillió üzenet várt olyan tartalmakkal, mint 'naaaa, mi volt?' és 'ha nem jössz fel most azonnal én esküszöm seggbe rúglak' igen ez Nora volt, de ezt már kitalálhattátok. Csak jót nevettem rajtuk és elkezdtem húzni az agyukat.

Me : halihó
Nora : na végre már, hogy itt vagy...mesélj
Alexis : hogy telt a vacsi?
Nina : mi a helyzet?
Me : jó volt.-válaszolok szűkszavúan, hogy én ezt mennyire élvezni fogom...*ördögi kacaj*
Nora : részleteket kérünk
Me : hát mire gondolsz? ettünk, beszélgettünk meg ilyenek... 😀
Alexis : ne szívasd már szegényt, még a végén belehal a tudatlanságba-gondol barátnőm Norara
Nora : igen, igen Alexis jól mondja, beszélj!
Me : miről?-adom az ártatlant miközben már fetrengek a nevetéstől.
Nina : na elég lesz babák most már hallani 😊 olvasni akarom a dolgokat
Me : na okéé, lányok....Úristeeeeeeeeen annyira édes volt a srác 😍  segítettem anyának mielőtt jöttek és közben énekeltem, azután Daniel már ott is volt, mondta ,hogy szép hangom van én megijedtem, ő bocsánatot kért, de akkor már mögöttem volt..lányook, olyan édes volt, meg mielőtt elment, adtam neki egy puszit az arcára.
Nora : úúh én tudtam, én megmondtam, ti össze fogtok jönni
Me : ez még nem azt jelenti, hogy tetszek neki, csak, hogy kedvel, mint barátot 😣
Nina : ne már, akkor meg miért ment volna hozzád olyan közel, a barátok nem csinálnak ilyeneket
Alexis : teljesen igaza van, tuti, hogy akar valamit
Me : én ezt akkor sem tudom elhinni 😔
Nora : hidd el én sem, végre teljesül az álmom *örömtáncot jár*
Me : a te álmod? 😅 meghalooook
Nina : szerintem ő már azóta beleélte magát abba, hogy ti összejöttök, mikor először meglátta, hogy nézel Danielre
Alexis : hé te nem is voltál ott...kezdek félni tőled 😂
Nora : miért???  most mondjátok azt, hogy nem lennének édesek együtt 😢
Nina : én ilyet nem mondtam
Alexis : tökre összeillenek
Nora : ugye hogy ugye? 😜
Me : te megbuggyantál babám, de amúgy szeretlek 😉
Nina : a lényeg, hogy jól elvoltatok
Alexis : na menj és mosolyogd ki magad, mert nem akarom egész hétfőn a te vigyorgó fejedet bámulni :P
Me  : honnan tudtad?
Alexis : ismerlek már, nem? :D
Me : vajon, hogyan fog a suliban viselkedni velem??
Nina : az még a holnap zenéje ...vagyis a holnaputáné xd xD páás
Nora : pá
Alexis : bye

Sziasztoook! Sajnálom, hogy csak most rakom fel, ez most így sikerült, ha nagyon benne leszek, akkor már ma elkezdem írni a kövit. El sem hiszem, hogy megvan az 1,1 K , úristeen, imádlak titeket! :* De ha kérhetem, akkor írjatok kommenteket, please! Ha nem tetszett azt is írjátok le, az építő kritika is jól jön. Puszii :*

Elfelejtett SzerelemWhere stories live. Discover now