26. Amikor a falnak is füle van

1.4K 76 28
                                    

Sziasztok babák! Nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég nem voltam, de mint mindenkinek nekem is rengeteg tanulnivalóm van és az ötletgyáram is kiürült kicsit, ezért elég nehezen jött össze ez a rész, de a lényeg, hogy itt van. :) Tudom, nem valami izgalmas, de inkább most arra mentem, hogy megtudjatok pár dolgot régebbről Dannel kapcsolatban, remélem nincs harag. A részeket tekintve, fogalmam sincs, mikor fogom hozni a kövit. Nem ígérem, hogy hamar lesz, mert nem tudhatom. Amint lesz elég időm és ihletem jelentkezem! :)

Puszii

______________________________________♡________________________________________

Már egy páran leültek asztalokhoz. Az osztályfőnökünk és Mészáros teljesen kipihent, ezzel ellentétben a nem messze tőlük helyet foglaló fiúk meglehetősen nevetséges látványt nyújtanak. Persze olyan is van, aki csak mértékkel ivott, mint Peti, így enyhe fejfájással megúszta. Zoli viszont...ő nem ebbe a kategóriába tartozik. Fogalmam sincs mi történhetett vele. Közvetlenül mellette Tomi van elterülve a széken és a sapkája, az semmiképpen sem maradhat ki, tehát az jól a fejére van húzva, de csak annyira, hogy ne lásson tőle, biztosan jó lehet.
Tomival szemben Balázs hevesen magyaráz valamit, valószínűleg az előbb említettnek. Bálint unottan mered maga elé a semmibe, néha a vele egy asztalnál ülő Petire pillant, aki rendületlenül nyomkodja a telefonját.
Hangosan köszönünk a többieknek, akik legjobb esetben elmormolnak egy hellot, majd letelepedünk az egyik üres asztalhoz.
-Milyen szokatlan, hogy ilyen csendben vannak.-szólal meg Nina.
-Én is pont ezt akartan mondani.-kuncog A.
-Élvezzük ki, mert nem fog sokáig tartani.-nevet Nora.
-Meglehet.-motyogom, miközben a lépcsőn lejövő Danielt bámulom. Immár leplezetlenül, mert végre nem kell arra ügyelnem, nehogy észrevegye, de jó érzés már. Görcsbe rándul a gyomrom, mikor csillogó szemekkel mosolyog rám. Elvigyorodom és inkább lehajtom a fejem, hogy ne lássa mennyire elpirultam.
-Angyalom.-terem előttem. Leguggol elém és kapok egy puszit a szám sarkára. Vörös arcomat látva huncut vigyor terül el az arcán.
-Többiek?-próbálom elvonni magamról a figyelmét.
Felnézek a mellettem ülő Norára, akin látszik, hogy legszívesebben felpattanna a helyéről, ugrándozna egy darabig, majd az udvar felé futva ugrana fejest a medencébe. Tudom, kissé túlzásnak hangzik, de nem, ő simán megcsinálná.
Az arckifejezésén magamban jót nevetek, majd visszafordulok Danhez.
-Majd jönnek.-vonja meg a vállát és feláll. Megvillantja a mosolyát és leül Bálint mellé, akivel halk beszélgetésbe kezd.
-Te jó isten-suttog Nora.-ti még cukibbak vagytok együtt, mint gondoltam.
-Képzelem.-nevetek.
-Na és akarunk enni?-vonom fel a szemöldököm.-Mert akkor menjünk az ofőék után.-mutatok Orsi nénire.
-Okés.-tolja hátra Nora a székét.
Lassan mindenki feláll és megindulunk a tányérok felé, amik meg vannak pakolva mindenféle szalámival, meg sajttal. Veszünk pár zsemlét, egy kis vajat és visszasétálunk az asztalunkhoz. A szalámistálból meg gyorsan lenyúltam párat, mielőtt a fiúk elvitték, mert ők inkább az asztalukon szerették volna tudni. Szerencsére nem szólt rájuk senki, mi meg nem bántuk, ha szükségünk volt valamire, akkor csak odaadtuk a tányérunkat és rá is rakták. Pár kenőkésért még felpattanok, utána pedig már boldogan eszegetjük a reggelinket. Végül mindenki megérkezik és nagy ricsaj közepette táplálkozik.
A mi asztalunk a legcsendesebb, végül nagy gondolkodásomból kizökkenve én töröm meg a csendet.
-Hogy fogom én ezt elmondani anyáéknak?-döbbenek meg.
-Nem hinném, hogy akadályoznák a kapcsolatotokat.-legyint Rúzs.-Jól tanulsz, miatta nem fogsz kevesebbet tanulni, szóval...
-Azért mégis csak tartok egy kicsit ettől a beszélgetéstől, meg akkor utána tuti nem fogják engedni, hogy nálam aludjon.-húzom el a számat.
-Na az meglehet.-nevet Alexis.
-Nem nevet, együtt érez.-véd meg egyből Nora.
-Köszi.-nevetek.
-Bármikor.-harap bele a zsemléjébe.
-Ha Lou lesz olyan kedves és falaz majd nekünk néha, akkor még egy ideig nem muszáj elmondanunk.-mondom.
-Ő tipikusan az a testvér, aki sosem árulná be a tesóját.-vonja meg a vállát Alexis.-Nem kell aggódnod miatta.
-Remélem.-eszegetek tovább.
-Mi lesz a mai program tanárnő?-kérdezi hangosan Zoli.
-Elmegyünk megnézzük az Egri várat, a Szemfényvesztés Kiállítást aztán szabad program lesz. A részleteket a buszon beszéljük meg.-tájékoztat minket az ofő.
Miután mindenki megreggelizett, bevonultunk a szobánkba, természetesen egyből megindult a baromkodás, mert miért ne?
Nagyban pakoltunk, mikor Kitti hirtelen benyitott a szobánkba.
-Halihóó.-jön be mosolyogva.-Öhhm, nem láttátok véletlenül a fürdőruhámat?-pirul el.
-Miért láttuk volna?-nevet fel Nora.
-Hát....-kezdené, de nem tudja befejezni, amit mondani akar, mert Levi majdnem nekivágja az ajtót, miközben beront.
-Csajooooook.-ordít, bár nem tudom miért.-Odaadjátok Kittinek ezt?-azzal felmutatja a kezében lévő bikini felsőt. Meglepetésünkben meg sem tudunk szólalni, de nemsokára mindenki magához tér.
-What?-kérdezi Alexis ledöbbenve.
-Húúúúúúú.-mosolyog perverzen Nina Kittire, Levi meg csak ekkor veszi észre, hogy Kitti is a szobában van.
-Ezt nem hiszem eeeeeel.-visít Nora.
-Valaki mondja már el, mi történt.-hitetlenkedek, Kitti lehajtott fejjel áll a szoba közepén, Levi meg csak sejtelmesen mosolyog.
-Öhhm...csajok....nem az történt, amire gondoltok.-hajtja le a fejét osztálytársunk.
-Óhh dehogynem.-röhög Levi.
-Te nagyon hülye.-néz rá Kitti dühösen.-Minek kell egyből elmondani?
-És?-tárja szét a karjait Levente.-Ha nem tévedek így is-úgyis megtudták volna, csak az a kérdés, hogy mikor.-mutat rá a nyilvánvalóra Levi.-Akkor én most megyek.-azzal ledöbbent barátnőnk kezébe nyomja az elveszett ruhadarabot, majd becsukva maga után az ajtót, távozik.
-Magyarázatot követelek.-bólogat szigorúan Nora.
-De hát én nem is...-süti le a szemét Kitti.
-Óhh persze-persze.-bólogat Alexis.
-Én is ezt mondanám.-nevet Nina.
-Dalolj kismadaram.-vonogatja a szemöldökét Nora, mire Kitti elneveti magát és letelepszik az ágy szélére.
-Tudom, hogy ezt most csak azért mondtad, mert oldani akarod a feszültséget, de nem nagyon sikerült.-húzza el a száját a szőke hajú lány.
-Ne húzd az időt.-forgatom a szemem.
-A végén még Levi visszajön.-húzgálja a szemöldökét Nora. Mire szinte mindenki csak egy szemforgatással válaszol.-Jól van, ne poénkodjak úgy se megy.-röhög feltartott kézzel.
-Tényleg nem az történt, mint amire gondoltok, hasonló, de nem az.-vörösödik el.
-Hát akkor mi?-kérdezi Nina.
-Khmm...miután ti elmentetek, ugye még mi javában buliztunk és kicsit éreztem még az alkohol hatását.-sóhajt Kitti.
-Ó kérlek, csak azt ne mondd, hogy lefeküdtetek.-fogja a fejét.
-Neeem, dehogyis.-rázza a fejét hevesen Kitti.
-Kicsit rám hoztad a szívrohamot.-motyogom.
-Tehát az volt, hogy ezek a hülyék kitalálták, hogy menjünk medencézni.-nevet fel hitetlenül.
-De akkor még ti is ott voltatok csajok, nem?-nézek Nináékra.
-Nem.-szólal meg Rúzs.-Utánatok nem sokkal mi is mentünk aludni, mert ugye Zoli kiütötte magát, ezért bevittük hozzátok.
-Komoly? Én nem is láttam.-ráncolom a homlokom.
-Pedig ott volt.-nevet Rúzs.
-És mi volt akkor a medencénél?-türelmetlenkedik Alexis.
-Hát hülyéskedtünk, meg a fiúk tették az agyukat, higgyétek el, részegen csak még durvább a dolog.-közli, mire mindenki elneveti magát.-Én vettem a bátorságom és ráugrottam Levi hátára, ő meg leszedett magáról és megcsókolt.-neveti el magát kínosan.
-Woooooow.-pattog az ágyon egyből Nora.
-Aztán az a hülye levette a bikinim felső részét, csak úgy snassz kikötötte, mire én meg ugye nagyon megijedtem, ezt látták ugye a többiek. Tomi hozott nekem egy törülközőt, míg az a barom elfutott a szobájuk felé, én meg utána.-hadonászik vadul a karjaival barátnőnk.
-Akkor már szinte teljesen kijózanodtunk, mikor beértem a szobába, elkapott, ledobott az ágyra és megcsókolt.-vigyorog mint a vadalma.-De én leállítottam, mert nem értettem miért csinálja.
-Anyukám.-suttogja Nora, azt hiszem eléggé sokkos állapotba került. Csak elmosolyodok a reakcióján és figyelmemet újra Kittire fordítom.
-Erre azt mondta, hogy még maga sem tudja, de egy ideje már tetszek neki.-vörösödik el Kitti.-Tavaly csak barátok voltunk, most meg érdeklődik irántam, ez...annyira hihetetlen, attól félek, csak játszani fog velem.
-Nem hinném, hogy ő olyan lenne.-simogatja meg a hátát Nina.-Meg kéne beszélnetek, hogy mi lesz ezután.
-Jól van.-bólint.-Köszi, hogy meghallgattatok.-ölel meg minket egyesével.
-Várj Kitti.-szólok utána.-Hogy-hogy ott maradt nála a bikini felsőd?
-Ott aludtam nála.-nevet.-Reggel meg nem hoztam el.-mondja még, aztán elhagyja a szobánkat.
-Vajon tartogat még valamilyen meglepetést ez az osztálykirándulás?-nevet Alexis.

Elfelejtett SzerelemWhere stories live. Discover now