9. Az új lány

1.7K 97 6
                                    

Csak pár percet kellett várnunk a helyettesítő tanárra. Addig hangosan nevetgéltünk és beszélgettünk. Mikor belépett a tanár, mindenki elcsendesedett.

-Sziasztok, mivel nem tanítalak titeket így bemutatkoznék, Zsákay Anett vagyok, történelmet és földrajzot tanítok.-mondja nekünk kedvesen. -Nos, mivel Mészáros tanár úrnak az egyik osztálytársatokkal van dolga én nem fogom megíratni veletek a dolgozatot, tanulhattok valamilyen tantárgyra vagy csendben beszélgethettek.

A fiúk elkezdenek "húúú"-zni és Tomi egyből megszólal :
-Szerintem kedvelni fogjuk tanárnőt.-vigyorog. Mindenki helyesel, majd csodák csodájára van aki elkezd tanulni, mások zenét hallgatnak vagy halkan beszélgetnek.

Gyorsan eltelt az óra hátralévő része. Csengőkor felpattantunk és már mentünk is a tesi terem felé. Sosem értettem miért első vagy a mi esetünkben második órára rakják be a testnevelést...akkor már inkább hatodik órában legyen. Na mindegy. Eddigre Zoli is meg érkezett. Nem kapott semmit a késésért, csak elbeszélgetett vele az igazgató. Betudta a dolgot Mészáros hirtelen haragjának, mivel nem Zoli volt az első diák, akit emiatt rángatott fel az igazgatóiba.

A lányokkal bementünk az öltözőbe és elkezdtük átvenni a cuccokat. Épp megettem a kajámat, mikor Kitti megszólal :
-Mikor fog jönni az új lány?
-Most már lassan meg kéne érkeznie.-válaszolom.
-Igen, de lehet, hogy óra közepén fog beesni.-mosolyog Anna.
-Nemsokára kiderül.-vigyorog Nora.
-Ellie?-szól Kitti.
-Igen?
-Befonod a hajam, kérlek, úgy a fél oldalát, mint a múltkor?
-Igen, persze,  gyere csak.-mosolygok rá.
A fonással 5 perc alatt végzek és már halljuk is a síp hangját. Mi nálunk azt jelzi, hogy menjünk ki az öltözőből, mert megjött a tanár. Akit Nánási Lillának hívnak.
-Na gyerekek, -szól miután beállunk a tornasorba.-ma lesz tíz kör futás, bemelegítünk, aztán játszunk.-hosszú szőke haját copfba kötötte, majd ránk szólt, hogy fussunk. Nem mintha annyira nagy gond lenne lefutni azt a 10 kört, mivel már mindenki hozzá van szokva, de hát ki az aki hétfőn második órában kicsattan az örömtől ennek hallatán...A fiúk röhögcséltek és baromkodtak futás közben.

Levi épp hátrafele futott velünk szemben és rákacsintott Kittire.
-Jó a hajad Kitti.-vigyorog.
-Köszi.-röhögi el magát az említett, majd hátrasandít rám.-Ellie alkotta.
-Ellie máskor is csinálhatna ilyet.-fordul előre Levi, majd tovább fut a teremben. Mi meg összenézve a lányokkal megvonjuk a vállunkat.
-Bejössz neki.-mosolyog Anna.
-Áhhh...dehogyis, csak hülyéskedik...-legyint Kitti.
-Nem éppen, de majd megtudod.-néz rá Alexis.

Igen..jellemző, Kittin kívül már mindenki levágta a dolgot. Ki tudja, mikor esik le neki, hogy mi van...azért mind bízunk benne, hogy minél hamarabb.

A bemelegítés után megszavazzuk, hogy röpi legyen, így két csapatra oszlunk. Mi lányok 5-en plusz Balázs egy csapatban. A másik csapat pedig : Levi, Bálint, Daniel, Dávid, Zoli és Gábor. Tomi és Peti ráugranak a szivacsokra a terem jobb oldalánál és elhelyezkednek, ők szeretik kommentálni a játékokat. Senkinek sincs ellenére a dolog, és elkezdjük a meccset.
-A játék elkezdődött...látszik a versenyzőkön az izgalom!-ordítja Tomi vidáman.-Alexis elüti a labdát és a fiúk szerencsétlensége miatt leesik a földre.-röhögi ki őket.
-Mert úgy állnak ott, mint...-mondaná Peti.
-Jól van na..Kuss!-néz rá Gábor, de látszik rajta, hogy alig tudja visszatartani a nevetést.
-Igenis főnök!-tiszteleg Peti.-Tehát a mérkőzés 1:0 a lányom javára, ja és bocs, még Balázs is ott van...-vihog.
-Kössz, haver, kedves vagy!- néz rá felvont szemöldökkel Balázs, majd beleüt a labdába.

A játék jól sikerült. Természetesen a mi nyertünk. A két fiú végig "közvetített", nem keveset nevettünk. Az óra vége előtt tíz perccel a tanárnő kiengedett minket öltözni, de még négyen ott maradtunk ütögetni. Én Annával az egyik térfélen, a másikon Daniel és Zoli.

-Milyen volt a hétvégétek lányok?- üti a labdát nekem Daniel.
-Jó, neked?-kérdezem.
-Egész jó.
-Anna?-passzolom neki a labdát.
-Kittivel elmentünk fürdőbe, tök jó volt, Zoli?
-Moziban voltam a srácokkal, elment.-néz Zoli Annára.
-Vége lehetne már ennek a napnak.-sóhajt Anna.
-Hiszen még csak most kezdődött el és eddig jó is volt.-nézek rá értetlenül.
-Igen, de még mindig nincs itt az új lány. Akkor legalább izgalmasabb lenne.
-Na az lehet.-ugrik a labdáért Zoli.
-Ti tudtok róla valamit?- kérdezi Daniel.
-Aha, de csak annyit, hogy Miskolcról költöztek ide a szüleivel.-felelem.
-Egyszer csak megérkezik.-vonja meg a vállát Anna és elviszi a labdát a tanárnak, majd elmegyünk öltözni.

Rajtunk kívül már mindenki készen van. Gyorsan felkapjuk a ruháinkat és elvánszorgunk a föci órára. Már 5 perce megkezdődött az óra, mikor kopogtak az ajtón. Mindenki izgatottan kapta fel a fejét. Betipegett az iskolatitkár egy lánnyal maga mellett, elnézést kért és az osztály felé fordult :
-Ő az új osztálytársatok Ruzsovics Nina, további jó tanulást.-azzal ki is ment.
-Nina üdvözlünk az osztályban, kérlek ülj le egy üres helyre.-mondja Lilla néni, mivel ő a föci tanárunk is. Nina bólint és leül az Alexis melletti székre.

Sziasztok babák tudom, már nagyon régen voltam és ezért most bocsánatot szeretnék kérni, remélem nincs harag :) A fenti képen az osztály fiú tagjai szerepelnek (Tudom, tudom, ilyen jó pasikat egy osztályban sosem találni, de hát ha én mondanám meg akkor ők lennének benne. :D), próbáltam olyanokat összeszedni, akiket el tudtok képzelni a történetben, a következő résznél felrakom a lányok képeit is, ha tetszik, nyomjatok egy vote-ot. Komiba írjátok le, hogy nektek ki tetszik a legjobban, persze csak ha van hozzá kedvetek és tudtok közülük választani. Puszii :*

Elfelejtett SzerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang