Proloog - Well. Get away from our sister!

283 17 6
                                    

"HELENA, FRED, GEORGE!" Gilt Ron van uit zijn kamer. Fred , George en ik liggen in een deuk. We hebben zo als gewoonlijk weer eens een grap uitgehaald.

"Kijk uit daar komt mam!" Roep ik en doe snel de deur van onze kamer dicht. "Helena Sarina, Frederick Joseph en George Andrew Weasley. Doe die deur open!" Die is boos. Denk ik bij me zelfs. "Kom jij gaat voor zusje." Lacht Fred. "He ik ben ouder dan jullie!" Roep ik beledigt. "Niet ik ben het oudst!" Roept George. Zo gaan we een tijdje door.

"Wat maakt het eigenlijk uit. Ik ben de knapste, charmante én leukste Weasley." Lacht Fred. "Dacht je dat dat ben ik!" Roept George. "Jongens geen van jullie is dat wand iedereen weer dat ik dat ben." Lacht ik. "Maar goed Fred jij doet de deur o.-" daar staat mam pal voor onze neus.

"Jullie drieën nu naar de keuken! We moeten gaan!" Roept ze boos we knikken een lopen de trap af naar de keuken. "Dit is jou schuld." Mompel ik naar Fred. "Hou je mond zusje." Fluistert hij terug.

"Kom schiet op straks missen we de trein!" Ik ren door de muur op de voet gevolgd door Fred en George. "Ik ga alvast een wagon zoeken." Zeg ik en loop de trein binnen. "Helena kijk uit voor Flint." George pakt mijn pols vals. "We willen niet het zelfde als vorig jaar." Zegt Fred ik knik als antwoord. Ik haat Flint hij denkt dat hij alles is en alles kan maken. Vorig jaar heeft hij me bijna gezoend -onder luit protest van mij.- gelukkig redde mijn twee fantastische broers me.

Ik loop veder de trein in, jammer genoeg is de kerst vakantie nu af gelopen. Na een tijdje vind ik een lege coupe, ik ga er zitten. Ik heb mijn gewaad al aan. -simpelen spreuk-

"A Weasley heb je me gemist in de vakantie?" Een Zwadderaar komt de coupe binnen Flint. "Nope, ga weg." Sis ik. "Nou, nee." Lacht hij. "Nou, ja. Ga weg bij ons zusje!" Fred een George komen de coupe binnen. "Oke oke ik ga al. Maar iedereen weet dat je.." "Ga weg!!" Schreeuwen mijn broers. "Thx ik vind hem maar eng." Zucht ik en ga zitten.

Al snel komt Lee binnen. Lee gaat tegen over mij zitten naast Fred en George gaat naast mij zitten. Er valt een stilte. "Hoe was jullie vakantie ?" Vraagt Lee. "Ging wel. Harry had een hoor zitting hij heeft gewonnen." Zeg ik schouder op halend. "We hebben mam gek gemaakt door steeds achter haar te verschijnselen." Lacht Fred. "Dat snap ik." Lacht Lee. "Ik ben benieuwd wie onze nieuwe leeraar verweer tegen de zwarte kunsten word." Zegt George. "Hopelijk weer zoon ex schouwer. Dat was lol." Lach ik. "Wel jammer dat hij eigenlijk een dooddoener was." Lee zucht.

-----
"Hey Angelina, Katie!" Ze zitten al in een van de koetsen. Fred en George gaan tegenover elkaar zitten. "Helena ik heb je gemist hoe gaat het?!" Ze omhelst me. "Het gaat goed we hadden echt een leuk vakantie. Die van jullie?" Vraag ik. "Mm ging wel. Mijn moeder zo als gewoonlijk paniekerig worden over het nieuws van je weet wel. Hoe was jullie vakantie?" Vraagt Angelina, Fred en George beginnen de grinniken. "Ik denk dan mijn broertjes het graag zouden willen vertellen." "1. Ik ben ouder en 2. De willen we inderdaad graag." Zegt Fred. "Wacht ff. Ik ben het ouder!" Zegt George beledigt ik zucht daar gaan we weer. Ik tel af op mijn vingers. 3. 2. 1.

"Nou wat maakt het uit. Ik ben de knapste, charmantste én leukste Weasley die er is." Roept Fred uit. "Niet dat ben ik! Toch meiden!" George schenkt hun zijn beroemde grijns. "Sorry Fred.-" George begint te lachen. "-Maar Helena is dat." Zegt Katie. "Ha ik zei het toch." Lach ik de jongens kijken me chagrijnig aan.

The Pranksters of Hogwarts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu