Hoofdstuk 1 - look katie

192 16 6
                                    

"Jongens kijk uit. Strak ziet vilder ons!" "Niet zo stressen Katie vilder ziet on heus niet." Lach ik. "Ferd geef even je schoen." Ferd doet zijn schoen uit. "Kijk als vilder straks lang komt en deze schoen vind valt hij vlouw van de stank vol in die bak toververf." Leg ik Katie uit. "Kom we gaan vilder komt!" Fluistert George we lopen terug naar de leerlingenkamer.

"Waarom blijven jullie niet dan zien jullie vilder vallen." Angelina kijk me verbaast aan. "Nou dat zit zo die verf blijft meer dan een maand zitten." Zeg ik rustig. "Dus?" "Dus in de grote zaal en in de rest van Hogwarts word hij uit gelachen." Fred slaat een arm om Angelina's schouder, Katie kijkt met een jaloerse blik naar de twee. "George." Fluister ik en trek hem aan zijn arm naar achteren. "Kijk Katie." Fluister ik hij vocht mijn blik.

"Ik help haar wel." Fluistert hij, ja om Fred en Angelina jaloers te maken. Iedereen weet dat Katie een oogje op Fred heeft, Angelina een op George en dat die engerd van een Flint een oogje op mij heeft ik ga nog liever dood!

______

"Angelina, Katie wakker worden!!!" Schreeuw ik die twee slapen als rozen! "Oke dan zit er maar een ding op."  Ik pak een emmer met water gooi de helft over Katie en de andere helft over Angelina. Ze worden gillend wakker. "HELENA!!!" Gillen ze boos. "He jullie wouden niet wakker worden als we niet opschieten is er geen ontbijt meer!!" Ik ren naar beneden, bots bijna tegen Fred. "Sorry." Zeg ik. "Geeft niet zúsjé." Zegt hij breed glimlachend. "O hou toch ff je kop." Zucht ik en loop door de leerlingenkamer uit.

--

"Hey Weasley je bent eindelijk eens alleen." Flint komt aan lopen. "Rot op!" Sis ik. "Eerst even afmaken waar we vorig jaar zijn geëindigd." Zegt hij, ik sta vast tegen de muur. Hij komt dichter bij. "Ga weg Flint!" De paniek schiet naar binnen. "Nope ik blijf bij jou en krijg wat ik wil." Lacht hij, ik voel zijn adem in mijn gezicht ik begin te trillen en krijg overal kippen vel uiteindelijk verstijf ik van angst. "Je bent van mij Weasley!" Flint komt dichter bij en dan..

Kust hij me. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen. "Je bent en blijft van mijn. Niemand komt er tussen zelfs je idiote broes niet." Mompelt hij en begint me ruig te kussen.

HELP. Mijn lichaam trilt van angst en verdriet. Waarom ik waarom!

------
Wie vind het alle maal sneu voor Helena? Ik wel. Waarom doe ik dit dan? Vraag je je misschien af. Nou dat zit zo het kom mooi uit in het verhaal later. Ik zeg lekker niet wat er gebeurd😋.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
groetjes Serra

The Pranksters of Hogwarts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu