Flint' handen gaan ongecontroleerd over mijn lichaam. "Laat me gaan Flint." Piep ik hij kijkt me boos aan. "Nee, je blijft bij mij!" Ruig drukt hij me tegen zicht aan. "Je doet wat ik wil, wat ik zeg." Gromt hij. "Nee." Hij slaat me tegen mijn wang. "Je luistert naar mij naar niemand anders, dom wicht." De tranen stromen over mijn wangen. "Onthou dat goed." Zegt hij en begint me ruig te kussen. Ik hou mijn mond stevig dicht.
Hij kijkt me boos aan en knijpt mijn neus dicht, waardoor ik geen lucht meer krijg en ik mijn mond wel moet openen.
"Ah!!" Flint valt op de grond.
Achter hem staat een mysterieuze jongen, ik heb hem nog nooit gezien.Hij heeft pik zwart haar en groen blauwe ogen, ik gok hem rond mijn leeftijd.
Hij heeft ook geen schooluniform aan."Wwie bbenn jjjij?" Mijn stem trilt. "Hoef je nóg niet te weten, je komt er vanzelf achter. Sneller dan je denkt. Zegt tegen niemand dat ik je heb gered. Zeg dat je Flint hebt getapt en toen bent weggerend. Dat het is het beste voor ons allebei." Zegt hij, ik knik.
"Ga maar naar de grote zaal. Ik moet gaan ik zie je gauw, Helena Sarina Weasley." "Hoe weet.." Begin ik maar hij is al in rook op gegaan.Wie is hij en hoe komt hij aan mijn naam.
~~~~~~~~
In de grote zaal"WAT!" Roept Fred. "DIE GAAT ER AAN!" Schreeuwt George, ik heb ze het verhaal vertelt behalve het stuk dat die jongen me heet gered. "Rustig jongens Flint kan wachten we moeten nu naar Anderling." Zegt Katie, we staan op. "Komt we brengen je wel." Zegt Angelina, samen lopen we naar het kantoor van Anderling.
"Professor Flint heeft Helena tegen haar wel gezoend en aangeraakt. Hij heet haar zelfs bijna laten stikken." Zegt Katie Anderling kijkt me geschrokken aan. "Ik heb hem een trap gegeven en weg gerent." "Ik ga het er met professor Sneep over hebben en hem een bij passelijke staf geven. Tot die tijd verzoek ik je bij je vrienden en broers te blijven." Ik knik. "Ga maar naar jullie les." We lopen het lokaal uit op weg naar toverdranken met Zwadderich. We komen net maar dan ook net op tijd in het lokaal.
~~~~
In de leerlingenkamer"Jongens jullie gaan niet achter Flint aan straks raken jullie gewond!" "Nou en hij moet leren,-" Begint George. "- van ons zusje af te blijven." Eindigt Fred, *zucht* "En wat doe je als Sneep jullie te pakken krijgt. Hij gaat zeker weten niet naar jullie luisteren." "Boeien, hij moet zijn lesje leren." Zeggen ze in koor.
"Dan moet ik jullie uit de puree halen. Nou succes ik ga alvast naar Anderling." Zeg ik sarcastisch. "Doe maar niet we hebben de sluipwijze niet meer." " dus te kan wel ff duren voor we Flint hebben gevonden." Ik rol met mijn ogen. "Succes, Bye." Zucht ik ze grijzen en lopen de leerlingenkamer uit.
Zuchten laat ik me in een zetel zakken. Wie is toch die jongen en waarom heeft hij me gered? Ik moet toegeven hij ziet er wel leuk uit. Misschien wel super leuk.
Ik glimlachen van mijn gedachten. Ik heb nog nooit zo over een jongen gedacht, is dit liefde?
----------
Hey hoe vonden jullie het hoofdstuk. Wat denken jullie. Is Helena verliefd, maar wie is die mysterieuze jongen. Straks is hij slecht?! Nou ik hoop het niet.
JE LEEST
The Pranksters of Hogwarts.
FanfictionStel Fred & George zijn geen tweeling maar een drieling. Ze maken Hogwarts onveilig met hun zus(je) Helena. En kunnen Fred en George Helena veilig stellen tegen over Flint of gaat het helemaal fout en hoe zit het nou eigenlijk met de duistere kant...