Zodra het gedraai is opgehuiden draai ik me om en sla de gedaante achter me. Louis valt op de grond. 'Waarom deed je dat?!' Vraagt hij. 'Waarom?! Wat denk je zelf gek!' Ik kijk hem woedend aan. 'Waar is mijn staf?!' Hij houd mijn staf om hoog ik kan er net niet bij. 'Geef mijn staf terug! Louis! Ik wil hier weg je bent een van hen!' Hij weet goed wat ik bedoel. 'Ik heb er niet om gevraag! Doe die jurk aan dan verdenken ze je niet dan denken ze dat je bij mij hoord.' Hij wijst naar een jurk. 'Wat! Ben je gek?' 'Nou deze gek heeft wel je leven gered en ik wil dat wel zo houden.' Zegt hij ik blijf stil. 'Ik draai me wel om.' Louis draait zich om en ik kleed me snel om, en loop naar hem toe.
'Zo goed?' Fluister ik nors, hij bekijkt me en knikt. 'Schitterend. Alleen je haar het valt zo op misschien met een mantel.' Louis pakt een mantel uit een kast hij zwaait hem om mij heen en knoopt hem vast dan pakt hij mijn haar en begint het te vlechten of zo. Als hij klaar is zet hij me voor een spiegel en houd er een achter mijn hoofd hij heeft een prachtige vlecht gamaakt.
'Wow het is prachtig.' Fluister ik, Louis knikt en doet de kap van de mantel op mijn hoofd, hij verduistert de helft van mijn gezicht. 'Helena je bent al prachtig, maar ik moet zo naar de vergadering van hem. Jij gaat mij als mijn "Vriendin" je hoefd geen teken of zo mijn moeder is nog al close met hem.' Vertelt Louis me. 'Moet dat?' Hij knikt. 'Als ik je niet had gepakt dan was je dood of kon ik je nooit meer redden. Ik spreek je nu aan met Sophie Moonwave Kom we moeten gaan.' Ik knik en loop achte hem aan de kamer uit, naar een grote zaal.
'LOUIS!!' Schreeuwt een stem achter ons, ik zie Louis in elkaar krimpen. Er komt een vrouw voor ons staan Bellatrix Lestrange. 'Moeder dit is Sophie Moonwave.' 'Louis waarom was je weg?' Vraagt ze boos. 'Ik werd tegen gehouden en ben net optijd ontsnapt.' Vertelt hij. 'Mooi dan kan ik trots zijn dat kan ik niet van iedereen zeggen en nog een vraag is ze ook een van ons.' Vraagt ze. 'Nou moeder we kwamen met het idee om iemand te bespiede. Ze kent veel spreuken zelfs om dieren te beheersen en dingen te laten doen.' Hoe weet hij dat zelfs Fred en George weten het niet! 'Louis je bent een slimme jongen, ze zal ons goed van pas komen.' Zegt een zwaare stem achter me, we draaien ons om daar staat hij de Heer van het Duister. 'Het is een eer u te ontmoetten mijn heer.' Ik maakt een hoofd buiging. Ik hoop dat de jongens me gaan vergeven. 'Je wist te ontsnappen en nu heb je zulke geweldige ideeën. Je moeder heeft een pracht zoon.' Er glijt een slang naar me toe, ik kijk hem streng aan en mompel 'Terug jij!' De slang glijt terug en siselt naar zijn baas die me verwondert aan kijkt. Ik kijk terug met een sterke blik terug.
JE LEEST
The Pranksters of Hogwarts.
Fiksi PenggemarStel Fred & George zijn geen tweeling maar een drieling. Ze maken Hogwarts onveilig met hun zus(je) Helena. En kunnen Fred en George Helena veilig stellen tegen over Flint of gaat het helemaal fout en hoe zit het nou eigenlijk met de duistere kant...