Hoofdstuk 6 Sss. I forgot something

143 9 8
                                    

Het moeras licht er en Omber komt er aan. Foppe zweeft boven ons. 'Aha! Dus jullie vinden het grappig om een gang van deze school in ren moeras te veranderen?'
'Ja best grappig.' Zegt Fred. 'Ik heb de vergunning, professor!' Roept Vilder schor. 'Ik heb de vergunning en de zwepen klaar liggen mag ik het nu alstublieft doen?' 'Goed, Argus.' Zegt Omber. 'Jullie drieën staan op het punt om erachter te komen hoe we op mijn school vandalen aanpakken!' Zegt ze venijnig tegen ons. 'Sorry hoor, maar dat denk ik niet.' Zegt George. 'Fred George. Volgens mij is fulltime onderwijs niet meer aan ons besteed.' 'Dat gevoel heb ik nou ook.' Zegt Fred. 'Absoluut.' Zegt George, voor Omver iets zegt zeggen we tegelijk. 'Accio bezems!' Onze bezems komen aan vliegen met een ketting er aan vast.
'Nou tot ziens.' Zegt George.
'Ja en laten we vooral geen contact meer houden.' Roep ik terwijl ik op stijg en wat vuurwerk uit mijn tas haal. 'Als iemand een verplaatsbaar moeras wil kopen, zo als gedemonstreerd in de oost vleugel , kon dan naar de wegisweg 93 - Toverdrielings topfopshop!' Roept Fred. 'Speciale kortingen voor leerlingen van Hogwarts die zweren dat ze onze producten sullen gebruiken om deze oude heks weg te weken!' Schreeuw George en wijst naar Omber.
'Wie heeft er ooit een Chinese Draak gezien?!' Roep ik hard en steek het vuurwerk aan gooi het in de lucht. Er ontstaat een prachtige draak. Ik wijs naar Omber de draak vliegt op haar af. 'Geef haar van katoen, Foppe, ook namens ons!' Schreeuwen we naar Foppe hij doet zijn narrenmuts af en Salueerde. En dan vliegen we weg.

'Op naar de vrijheid!!' Schreeuw ik blij.

~~
Bij de Wegisweg

'Hey meisje.' De jongens hadden er voor gezorgd dat Light en al onze spullen al hier waren. Ik til Light op en loop naar de "woonkamer". Op de tafel licht een rode brief. 'FRED GEORGE!!' Ze staan binnen twee seconde naast me. 'Volgens mij. Heeft mam het gehoord.' 'Kom we maken hem open.' Zegt Fred, George en ik knikken knik.
'Helena Sarina, Frederick Joseph en George Andrew Weasley! Hoe durven jullie van school af te gaan. Zelf jij Helena dat had ik nooit gedacht dat jij dat zou doen! ..' En zo gaat het een tijd je door. Uit eindelijk ga ik naar mijn kamer. Ik schrik me dood, voor me staat hij!

 Ik schrik me dood, voor me staat hij!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Hey Helena.' Zegt hij vriendelijk. 'Wat doe jij hier en wie ben jij?' Zeg ik misschien iets te kort af. 'Rustig Helena. Ik kom alleen kijken of het goed gaat.' Zegt hij rustig. 'Waarom wil je dat weten?  En ik weet nog steeds niet wie je bent!' Zeg ik boos. 'Ik heb geen idee. Maar mijn naam is Louis.' Zegt hij terwijl hij in rook op gaat.
'Oké? Dat was raar. Light ga jij slapen dan ga ik de jongens helpen met de winkel.'

Hij staat weer ineens voor me. Ik sla een gil. 'Sss. Ik ben iets vergeten.' Fluistert Louis, voor ik het weet kust hij me en is hij in rook opgegaan. 'Hoe doet hij dat?'

'Helena kun je nog wat vuurwerk klaarleggen?' Fred staat achter me. 'Draken of elven of..' 'Doe gewoon van alles wat.'

~~~~de dagen vlogen het was soms druk soms niet.~~

'Jongens ik ga ff naar de feniks.' Ons codewoord voor het hoofdkwartier. Ik pak mijn bezem en vlieg naar het hoofdkwartier.

Als ik aan kom is het een grote drukte. 'Heey Remus wat is er aan de hand?' Vraag ik. 'Harry zit in de val met een stel van zijn vrienden in het miniserie.' Zegt hij haastig. 'Ik ga mee!' Ik pak zijn arm en verdwijnsel net met hem mee. We landen met zijn alle voor het hoofdkwartier. Een voor een verdwijnselen (met die witte wolken als iemand weet hoe dat heet graag reactie dan kan ik het aan passen) we naar binnen. Daar staan we ik land op een steen. Ik kijk de ruimte rond, mijn ogen vallen op.. op hém. Dan begint het gevecht ik help Remus met een dooddoener, al snel raak ik in gevecht met hém.

Ik hoor achter me Harry schreeuwen, Sirius. Bellatrix ontsnapt. Ik ren met Harry achter haar aan. Tot in de hal iemand pakt mijn arm en verdwijnselt.

The Pranksters of Hogwarts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu