Hoofdstuk 10 are you sure

73 2 3
                                    

We zijn een tijdje verder. Draco is terug naar Hogwarts en is op zoek naar een manier om ons naar binnen te smokkelen, We hebben olivander ontvoert en ja nog meer shit happend. In de tussen tijd heb ik Fred en George brieven gestuurd die alleen hun kunnen lezen door middel ban een spreuk voor sommige lijkt het Gwn een normale brief maar voor hun is het een geheime bron aan informatie. Ik ben bijna herkent door een oud klasgenoot, dus vandaag ga ik wat aan mijn uiterlijk doen. Ik zit in de badkamer met een schaar, tonduzer en shit om piercings te maken

'Are you sure bby? Je ziet er prachtig uit je hoeft niks te veranderen.' Probeert Louis me over te halen, ik glimlach naar hem. 'Dat mag dan wel zo wezen maar ik ben nu al bijna 3 keer herkent. Ik wil niet het risico lopen dat jij in de problemen komt en mijn broers weten er van af. Soort van.' Zeg ik terug, terwijl ik de juist scheidingen in mijn haar maak en het grootste deel vast maak. Louis kijkt me treurig aan. 'Sorry bby maar ik wil gewoon zeker weten dat je veilig blijft.' Ik geef hem een kus en pak de schaar. 'Jij of ik?' 'Ik zal wel gaan scheren dan gaat het te minste nog ergens op lijken.' Lacht hij, ik kijk hem nep beledigt aan en pak de pluk haar. Prachtige rode lokken vallen op de grond, de linker kan van mijn haar is nog steeds bijna 40/50cm en de rechter kant bijna 5cm als ik klaar ben met de schaar. 'Okay, geen weg terug. Je weet hoe het er uit moet gaan zien he?' Lach ik naar Louis die gespannen naar me kijkt en vervolgens knikt. 'Helemaal kaal' grapt hij nerveus. 'Oh als je dat wacht alleen dat stuk.' Lach ik, Louis zet het apparaat aan en begint met scheren meer plukjes haar vallen naar beneden. 'Zo, dit moet goed wezen.' Zegt hij trots. Ik kijk in de spiegel en zie het kapsel dat ik al minstens 5 jaar wil maar nooit mocht.

Model Avril Lavigne(moet eigelijk rood zijn maar voor het idee)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Model Avril Lavigne(moet eigelijk rood zijn maar voor het idee)

Mijn rechter kan is helemaal geschoren en mijn linker kant is nog steeds lang. 'Okay nu de piercings.' Zegt ik vrolijk. Eerst zetten we een spieraal ringetje in mijn lip.

 Eerst zetten we een spieraal ringetje in mijn lip

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dan heel veel andere shit in mijn oren. Zo als een ringetje en van allerlei knopjes (weet de namen niet meer😓😭 maar alles staat op mijn lijstje van wat ik zelf ook wil)

 Zo als een ringetje en van allerlei knopjes (weet de namen niet meer😓😭 maar alles staat op mijn lijstje van wat ik zelf ook wil)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik mijn rechter oor is nog een extra spieraaltje gekomen.

Ik mijn rechter oor is nog een extra spieraaltje gekomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


'WoW.' Is alles wat Louis zegt als hij me goed bekijkt. 'Je ziet er prachtig uit bby.' Hij trekt me in een knuffel. 'Dankje. Oh god is het al zo laat!' Over Louis zijn schouder zie ik op de klok dat het bijna 19;00 is. 'We moeten gaan eten, kom snel.' Ik trek hem uit de bad kamer, terwijl ik mijn shirt die onder de haren zit uit gooi en een bloes aan doe. We rennen naar benen naar de eetzaal. 'Sorry dat we te laat waren My lord, we moesten werken aan onze vermomming voor de aankomende missies.' Zeg ik wijzend naar mijn haar, terwijl ik een lichte buiging maak. 'Voor een keer zie ik dit door de vingers Sophie, maar de volgende keer kom je gewoon optijd afgesproken?' Ik knik en loop naar mijn plaats met Louis. Hij praat als een vader naar me!

'Ik heb een mededeling. Draco boekt vooruitgang, we zullen spoedig Hogwarts in beslag kunnen nemen.' Zegt de Dark Lord trots, de haartjes in mijn nek gaan recht overeind staan. 'My lord ik heb misschien een brutale vraag.' 'Vraag maar Sophie.' Zegt hij kalm. 'Heeft u al besloten wie er mee gaan. Op de vaste mankracht die er al is zo als Draco en Snape?' Vraag ik lief. 'Ja ik heb een beslissing kunnen maken. Bellatrix, Fenrir, Lex, Marcus, Louis en jou Sophie.' Fuck. 'Dat is een hele eer mijn heer.' Lieg ik lieflijk, ik druk mijn nagels zo hard in mijn hand palmen dat het begint te bloeden.

The Pranksters of Hogwarts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu