Hoofdstuk 12 killed??

67 1 0
                                    

Een duistere tijd komt ons tegemoet, Hogwarts is in genomen door Snape. Louis en ik moesten een oud docent ontvoeren. Omdat ze zich niet aan zíjn "eisen" houd. Snap heeft een slaap middel in haar thee gedaan en nu hoevde wij haar alleen maar hem te brengen. 

we zitten momenteel allemaal weer aan tafel Snap kwam later binnen met nieuws over wanneer harry verplaatst ging worden als of hij een voorwerp is. Die informatie bracht een hele dicusie met zich mee. Over waaneer hij nou verplaatst zou worden. Bellatrix wil zo als gewoonlijk graag Potter vermorden maar dat mag niet van de lord. Alleen heeft hij een probleem hij heeft niet de goede wand. De lord wil de wand van Lucius is zo bang dat hij bijna in zijn broek doet. De lord inspecteerd de Wand en neem hem in gebruik. Om vervolgens de docent boven de tafel te hangen. 

Nu hangt ze boven de tafel tussen mij en draco. Wij kennen haar allebei ze heeft ons gehopen met somige vakken. De dark lord praat wel maar ik luister niet. Ik kijk doods angst uit naar draco. Onder tafel heb ik Louis zijn hand vast en knijp er om de 10 sec in zijn hand is straks helemaal blauw.  De docent ligt dood op tafel, vermoord, Nagini begint aan haar feestmaal.  Vol afschuw kijk ik toe. 

'Sophie ik wil je graag even spreken. Onder 4 ogen.' Zegt een lage stem, ik schrik op en sta op. De dark lord loopt voor op naar zijn kantoor.  Achter me doe ik de deur dicht en ga ik op een stoel zitten. Zenieuwachtig pluk ik aan mijn shirt, en staar recht voor me uit. hij gaat achter me staan en legt zijn handen op mijn schouders. 'Sophie je bent een geweldige volger, maar toch heb ik het gevoel dat je geen volgeling bent.' Mijn hart slag slaat een paar slagen over. 'hoe bedoelt u my Lord?' 'Ik weet het niet je ben altijd optijd en je doet netjes wat je gevraagt is maar toch is er iets wat aan me knaagt.' Zegt hij.

'daarom heb ik een speciale opdracht voor je wanneer de tijd rijp is en wij Potter vermoorden. moet ik zo veel mogelijk kracht hebbben. jou opdracht is daarom ook simpel. zorg dat je de sterkste bron aan magische wezens vind en zorg dat ik over hun krachten heers.' mijn hart slaat een slag over. 'Maar mijn lord ik weet niet of ik dat wel kan? ik kan met dieren praten enze een beetje bedwingen maar dat is het.' 'sophie ik heb je niet zo maar uitgekozen. ik heb je getest, en met wat training kan je het aan. ik zal zorgen dat je en goede docent heb.' 

ik knik zachtjes. terug denkend aan de laatste x dat ik het probeerde. 

'we beginnen snel ondanks dat potter snel verplaatst word, moet jij de tijd hebben om je voor te berijden. je mag ten slote niet dood gaan.' 'iderdaat mijn lord.' 'ik zorg dat je voor het einde van deze week en docent hebt. je kan gaan sophie' ik knik naar hem en verlaat de kamer. 

als een spook loop ik door de gangen. alles om me heen gaat in een waas voorbij. er gaat zo veel door mijn hoofd nou. ik kan mijn broers niet helpen want als zit net zo uitpakt als de vorige keer dan ben ik dit keer dood. 

"Sophie?!' roept een vage stem op de achergront me. ik draai me om en bots bijna tegen Draco aan. 'je heb ook een taak gekregen die je niet wilde he' fluistert hij, ik trek een wenkbrouw op. 'je ziet er uit als of je de dood hebt gezien, ik wet hoe dat voelt.' ja iderdaad hij had het afgelopen jaar. 'Oh ja, weet jij waar Louis is? hij moet iets weten.' mompel ik. 'volgens mij is hij gewoon in jullie kamer.' 'dankje draco.' 

~~ in onze kamer~~

in onze kamer leg ik louis uit wat mijn taak is

'zo erg is die taak toch ook weer niet?' 'ja wel de laaste keer ging ik bijna dood toen ik het probeerde!!!' schreeuw ik bijna uit vrustratie 

The Pranksters of Hogwarts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu