Brian s-a oprit înaintea maşinii şi a strigat tare "STOOP!!!
După aceea, mi-am şters repede lacrimile de pe fața şi l-am întrebat:
-De ce m-ai oprit?
-Am văzut ce s-a întîmplat în coridorul şcolii.Ce s-a întîmplat?
-De parcă nu ştii, vrei şi tu să îți bați joc de mine?
-De ce să-mi bat joc de tine?
-Păi, mesajul...
-CE MESAJ??!
Serios?, poate că acel necoscut sau necunoscută nu i-a trimis lui Brian acel mesaj.
I-am explicat situația lui Brian, el mi-a spus că nu a primit niciun mesaj
de la mine şi mi-a propus să lipim prin coridor nişte anunțuri despre telefonul meu pierdut.El s-a oferit să mă conducă pînă acasă.Cînd am ajuns acasă el m-a cuprins şi mi-a şoptit:
"Toți sunt nişte invidioşi pe frumusețea ta."
Şi, deja, cu un ton mai vesel îmi spune:
"Şi deci, unde-ți serbăm ziua de naştere?" Şi îmi zîmbi.În acele clipe, am uitat de toți.Eu atît de mult îl iubesc pe Brian...Nu ştiam ce să spun.
-Sinceră să fiu, nu cred că o voi serba.
-Am eu o ideie.Te invit la seara adolescenților.Vii?
-Cu plăcere voi veni.Şi i-am zîmbit cu un zîmbet sincer pe față.M-a sărutat pe obraz şi s-a dus la şcoală, că a reuşit pînă începerea orelor.L-am rugat să îi spună profesoarei că mi s-a făcut rău şi am plecat acasă.Nici nu ştiam ce să fac.Să plîng ori să mă bucur.
***
Este jumătate la 18 şi trebuie să mă pregătesc pentru întîlnirea prietenească a noastră.
Cînd am ieşit deja din casă l-am văzut pe Brian în maşina sa cum mă aştepta. În acele momente îmi era deja totuna de toți şi eram cel mai bucuros om de pe pămînt.Cînd deja am ieşit din casă, Brian m-a sărutat pe obraz şi m-a ajutat să mă urc în maşina lui. Am ajuns în parcul unde se desfăşura "Seara adolescenților".
Toți stăteau pe păturile lor si priveau filme la proiector.Era o masă întinsă cu cipsuri,suc,cola şi multe alte prostii.
Am început să privim filmul şi am adormit.El m-a adus acasă şi deja m-am trezit dimineaţa în patul meu.Am promis că astăzi voi publica 2 capitole aşa că următorul îl public peste o oră.