Capitolul IX - Necunoscutul

78 6 0
                                    

Dimineața ca de obicei Brian ma dus la şcoală. Dau să intru în maşina lui şi deodată Brian îmi dă un buchet mare de trandafiri roşii. Se pune în genunchi şi îmi spune:

 Se pune în genunchi şi îmi spune:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Vrei să fii prietena mea?"

Ce eram de bucuroasă. Îmi venea să îl sărut dar cu toate că suntem împreună, azi e de abia prima zi. O să reuşim să o facem şi pe asta. El s-a pornit să mă sărute dar eu l-am cuprins şi mi-am dat capul într-o parte ca el să nu poată să mă sărute. El mi-a spus:
-Deci scumpo, mergem astăzi undeva?
-Unde?
-M-am gîndit să plecam la un film, dar îmi promiți că nu vei adormi ca la seara adolescenților, bine?
-Da, scumpule... Am spus cu un ton glumeţ, ai aflat ce şi cum e cu neconoscutul?
-Da. Am aflat că este de la noi din şcoală.
- Asta stiu, încă ce?
-Necunoscutul este o necunoscută.
-Şi ce i-am făcut?
-Nuştiu încă.
-Brian, mă tem de mesajul care l-a trimis ea.
-Ce mesaj?
-A spus să " Trecem la fapte".
-Iubire, nu te teme. Eu o voi găsi numaidecît pe ea.
-Mulțumesc mult Brian.
-E în favoarea mea.
-Ok trecem la altă temă.
-Vin să te iau astăzi seara la ora 18 ok?
-Da.
Cînd am ajuns la şcoală, i-am spus Aliei despre mine şi Brian. Ea s-a bucurat foarte mult pentru noi. I-am mai spus că necunoscutul e o fată.
Aly mi-a spus că dacă e fată ar putea fi invidioasă că Brian mă curtează şi că le-am furat băiatul visurilor lor.
Varianta ei este destul de clară şi bună.
-Aly, eu ştiu că Cassandra fuge după Brian. Ea este o persoană suspectă.
-Offf, Thaly, dacă sunteți bogați chiar nu puteți angaja nişte hackeri care să afle de la ce persoană vin toate aceste mesaje.
- Nu, deoarece dacă îi spun lor despre asta, ei vor face panică şi vor scula toata țara.
-Thalie, asta este o problemă serioasă. Te-aş sfătui să le spui, sau îi spun eu.
-Ok
Cred că demult trebuia să mă adresez părinților despre această problemă. Ok mă duc să mă găstesc de prima noastră întîlnire.

Mulțumesc că suntem 200!!! Mîine vă povestesc reacția părinților despre necunoscuta şi despre mine cu Brian. Vă urez la toți noapte cît mai buna şi liniştită..

Fata roz (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum