Capitolul X - Totul e întors pe dos

83 6 0
                                    

Întîlnirea noastră de ieri a fost cea mai rea din viața mea. Brian a fost super dar eu ca o idioată am adormit în timpul filmului. Am avut noroc că Brian ma sculat. Îmi era aşa ruşine. Tot drumul Brian se rîdea pe ascuns ca un prost, dar nu îl învinuiesc că are de ce să se rîdă.

 Tot drumul Brian se rîdea pe ascuns ca un prost, dar nu îl învinuiesc că are de ce să se rîdă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cînd mergeam în maşina lui el ma întrebat:
-Ce ai visat?
-Brian, şi aşa îmi este ruşine. Ieri am învăţat pentru testul de azi pînă la miezul nopții.
-Nu e nimic straşnic.
-Îți promit că e pentru ultima dată.
-Ok. Am mai aflat despre anonimul nostru secret.
-Ce?
-Cînd stau la ore, căutam semnalul telefonului tău pierdut şi...
-ŞI??!
-Necunoscuta este Cassandra.
-De ce ea?
-Cînd profesoara a ieşit din clasă am trecut pe lîngă toate băncile şi cel mai mare semnal venea de la ea. Dar de ce anume ea, ce i-ai făcut?
-Cred că ştiu dar...
-Spune!
-Ea te place şi a început să mă amenințe cînd noi am început să comunicăm.
-Acum e clar.
-Sper că acest lucru nu va schimba relațiile noastre.
-În niciun caz. Iată şi casa ta
-Mulțumesc că m-ai adus Brian.
-De ce nu-mi spui "iubire" scumpo?
-Ok iubire.

-De ce nu-mi spui "iubire" scumpo?-Ok iubire

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

L-am sărutat pe obraz şi am ieşit afară. Cînd vin acasă părinții stau cu telefonul meu nou în mînă în care erau toate mesajele amenințătoare ale Cassandrei. William mă întreabă:
-De ce nu ne-ai spus nimic despre acest anonim?!
-Am vrut să vă spun dar deja am aflat astăzi cine este.
-Şi cine-i?
-Cassandra.
Deodată mama îmi spune:
-Cassandra? Ea e o fată atît de educată, nu aş crede că ar face aşa ceva. Dar de unde ai aflat asta?
-Brian se pricepe în treburile acestea şi ma ajutat.
-Dar de ce a făcut-o?
-El este boyfriend-ul meu de ieri.
-Felicitări, ştiu că e un băiat de treabă dar scumpo dacă o să mai ai ceva probleme să te adresezi la noi, bine?
-Bine.
Am cuprins-o pe mama şi m-am dus în cameră ca să meditez asupra zilei de astăzi şi cum să vorbesc mîine cu Cassandra. Eu sunt o fată prietenoasă şi nu vreau să am conflicte cu cineva. O voi întreba pe Cassandra ce s-a întîmplat şi vom rezolva problema. Ok e tîrziu şi vreau deja să mă culc.

Salut, vă mulțumesc mult că mă urmăriți. Suntem aproape 300!!!
Postez zilnic pe la orele 23:30. Vă aştept părerile în continuare :).

Fata roz (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum