Capitolul XXV - Cunfuză şi bolnavă

85 3 1
                                    

   Peste 5 minute a venit Kyle şi mi-a spus:
-Te rog mult scuză-mă că te-am sărutat, nu mă pot ține în mîini cînd te văd.
-Asta nu contează, de ce ai băut şi te-ai drogat atunci cînd ai sărutat-o pe Cassandra?
-Nu pot spune.
-De ce?
-Iubire, e neapărat?
-Daa, mult. Te rog, asta contează mult pentru mine.
-Dacă spune scumpa mea.
-Termină cu asta?
-Cu ce? mă întreabă
În acea zi, cînd noi încă ne întîlneam, cînd n-am săru... , mai pe scurt, Emily, prietena Cassandrei, mi-a spus că tu m-ai înşelat cu Brian.
-Noi ne-am întîlnit demult. Atunci nici măcar nu ştiam cum îl cheamă pe Brian.
-Eu atît de tare te iubeam că nici nu m-am gîndit la asta. Eu ştiam că Cassandra îl adoră pe Brian şi am vrut să-ți fac în ciudă. Din această cauză m-am drogat şi m-am mutat în altă şcoală.
-Şi de ce te-ai întors înapoi la şcoala noastră?
-Îmi era foarte dor de tine, dar am o întrebare, e adevărat că m-ai înşelat cu Brian?
-Nu! Ţi-am spus doar că atunci nici măcar nu ştiam cum îl cheamă.
-CE PROST SUNT! TE-AM PIERDUT DIN CAUZA UNEI C****.
-KYLE! NU STRIGA! Te-am chemat aici pentru altceva.
-Apropo, pentru ce m-ai chemat.
-Am vrut să-ţi spun să...
În acel moment l-am înţeles pe Kyle de ce a sărutat-o pe ea. În locul lui tot l-aş săruta pe Brian.
-Păi, de ce m-ai chemat?
-Relaţiile noastre s-au terminat şi nu putem fi împreună, PA!
-Dar...

    Deodată am închis uşa. Sunt confuză. Ce să fac? A fost oare o greşeală că am început să mă întîlnesc cu Brian? Nuştiu ce să fac.

 Ce să fac? A fost oare o greşeală că am început să mă întîlnesc cu Brian? Nuştiu ce să fac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sincer, Eu îl iubesc pe Kyle. Trebuie să acționez cumva. Să continui să ma întîlnesc cu Brian sau să îl părăsesc şi să mă duc la Kyle.

A doua zi

    Am dormit rău această noapte. Mă gîndeam ce să fac. Nu am mers astăzi la şcoală deoarece nu mi-am făcut temele şi am febră, dar asta nu contează. Brian ma sunat şi ma întrebat:
-Ai vorbit cu Kyle?
-Da.
-Nu-mi place "da"-ul tău.
-Tot e bine.
-Clar.
-Ce e clar?  îl întreb eu confuză.
-Kyle te-a ameţit cu sărutul lui?
-Noi nu ne-am sărutat! Şi i-am închis receptorul.

  M-am enervat foarte tare. De ce mă acuză dacă nici măcar nu ştie ce s-a întîmplat. Mama şi tata sunt la lucru iar fratele Johny e la şcoală. Sunt singură acasă, cu febră şi cu o dispoziție nasolă. Nu credeam că o să spun asta, dar vreau acum să-l văd pe Kyle. Am vrut să-i scriu un mesaj, dar chiar în acel moment el ma sunat, spunîndu-mi:
-Vreau să te văd.
-Şi eu, i-am spus eu ca o scăpată.
-Eşti singură acasă?
-Da, dar ce?
~~~~~~~~~~~~
A închis....
Eram atît de bucuroasă că vine Kyle.  Tot am febra, dar măcar îl voi vedea pe el. Am ieşit afară şi priveam cum vine Kyle cu motocicleta. Ştiu, sunt o proastă că i-am permis să vină la mine, să mă sărute. Şi eu am avut aceiaşi slăbiciune ca el, nu mă pot împotrivi lui atunci cînd vrea să mă sărute. Vreau să mă împotrivez, dar cedez.

Iată capitolul nou. Vă mulțumesc că mă susțineți. Duminică următorul capitol.
♡★♥☆♡★♥☆♡★♥☆♡★♥☆♡★

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 31, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fata roz (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum