Capitolul XVIII - Kyle

62 6 0
                                    

A mai trecut o săptămînă şi părul meu tot era negru. Mi-am dat seama că deja nu se va schimba nimic. M-am împăcat cu gîndurile şi am ajuns la concluzia că negru mă prinde chiar foarte bine. Stăteam în patul meu de la spital şi mă uitam în pod. Deodată doctorul a intrat la mine şi mi-a spus:

-Salut Thalie, cum te mai simți?
-Bună ziua, mă simt foarte bine.
-Thalie, îmi pare foarte rău dar se pare că părul tău nu se va mai schimba.
  A spus aceste cuvinte tremurînd de frică. Cred că Brian l-a speriat prea tare. Eu am vrut să-l liniştesc şi i-am spus:

-Domnule doctor, ştiu că vremea e ireversibilă şi că nu putem întoarce nimic. Mi-am dat seama că părul meu va rămîne negru şi vă rog să-l scuzaţi pe prietenul meu că a fost agresiv cu dumneavoastră.
-Nu este nimic straşnic. Eu cred că e timpul să te externăm.

L-am sunat pe Brian şi i-am spus că mă externează. El s-a bucurat mult. Peste 10 minute a venit să mă ia cu maşina lui. Spre fericire astăzi este vineri şi voi reuşi să învăţ sîmbăta şi duminica. S-a dovedit a fi că nu prea au fost teme noi dar le-am recuperat pe toate.

                                ***

Luni, toți mi-au spus "Sunten bucuroşi să te vedem, mă bucur că totul e bine, ţi-ai vopsit părul, îţi stă bine" .
    Nu am mai spus tuturor despre cazul meu. Ei au crezut că mi l-am vospit, lasă-i să creadă. I-am spus doar părinților, lui Brian şi Aliei. Am vorbit cu Alie şi ea mi-a spus că în şcoală a venit Kyle.
  
Kyle - fostul meu. Ne iubeam ca nişte nebuni dar într-o zi l-am prins cum el se săruta cu Cassandra. Da, ştiu, Brian tot a făcut aşa dar a făcut-o în folosul meu iar Kyle mi-a spus că s-a săturat de mine şi că vrea să se distreze. I-am spus că dacă vrea să se distreze, să-şi comande tîrfe alde' Cassandra.
Îl urăsc pe Kyle. L-am văzut într-o zi cum se săruta cu două fete. El e un fustangiu. Nuştiu cum am putut să mă îndrăgostesc de el. Era normal pînă ce ne-am despărţit, dar după el s-a făcut nebun. I-am povestit încă mai devreme lui Brian despre el. Brian mi-a spus:
-Uite-l acolo pe Kyle. Se uită la tine tot timpul. Hai să-i facem în ciudă.
-Bine, sunt de acord.
Am început să ne sărutăm în timp ce el se uita la noi.

După ce m-am sărutat cu Brian, Kyle s-a apropiat de mine, mi-a spus că vrea să mă fure pentru cîteva cuvinte şi ma întrebat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce m-am sărutat cu Brian, Kyle s-a apropiat de mine, mi-a spus că vrea să mă fure pentru cîteva cuvinte şi ma întrebat...

Astăzi o să vă ţin în suspans. Mulțumesc mult că mă urmăriți. Mîine va fi capitolul nou. Vă aştept în continuare părerile voastre.
O seară bună!!!

Fata roz (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum