Capitolul VIII - Ciudă plăcută

98 6 0
                                    

Dimineața cînd m-am pornit la şcoală, tata mi-a dat un telefon nou ca să pot ține legătura cu ei. Cînd am ajuns la pragul şcolii, Brian ma apucat de mînă şi ma dus după un bloc părăsit vis-a-vis de o pădure. A început să fumeze o țigară.

I-am spus:- Lasă-mă odată!-Aşa, linişteştete

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

I-am spus:
- Lasă-mă odată!
-Aşa, linişteştete. Mi-am dat seama de ce tu ieri te-ai supărat.Îmi cer scuze dacă te-am supărat.
-Eu nu am pe ce să mă supăr.
-Atunci de ce eşti supărată?
-Nu sunt supărată.
-Atît de bine ne-am distrat ieri...
-Dă-mi drumul să plec la ore.
-Simpatia este reciprocă. Am observat asta. Poți să îmi spui de ce te-ai supărat.
-Dacă îți spun, îmi dai voie să plec?
-Da da spune.
-Da, te plăceam, dar cînd am aflat că te-ai întîlnit cu Miley totul s-a întors pe dos.
- Şi ce? Doar ne-am despărțit deoarece Miley tot timpul îmi spunea minciuni dar de fapt, se întîlnea cu alții.
-Şi atunci de ce tu deodată ai început să vorbeşti cu mine? Sunt o rezervă de a ta?
-De ce te crezi o rezervă?
-Eu nu mă cred o rezervă, dar tu mă ai de una.
-Am început să comunic cu tine deoarece te plăceam încă din clasa a patra.
-Şi de ce nu ai vorbit cu mine pînă în clasa a 10?
-Deoarece ştiam că eşti un cadou al sorții şi o fată din o mie dar eu nu sunt aşa de norocos ca să îmi nimereşti anume tu. M-am folosit de situație atunci cînd necunoscutul ți-a trimis acel mesaj şi am vrut să te susțin deoarece te plac mult şi îți propun să ne întîlnim. Eşti de acord?
-O să mă gîndesc, şi am început să mă rîd.
După aceste cuvinte, Brian m-a cuprins şi mi-a spus că sunt o proastă îndrăgostită. A început să ploaie foarte tare. Brian m-a luat în spate şi a fugit spre şcoală.

 Brian m-a luat în spate şi a fugit spre şcoală

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Azi am dat toate testele la care am lipsit. Am punctajul maxim la toate testele. Această zi a lăsat de dorit. Ne-am scris toată noaptea despre ce vom face pe urmă. Încă nu i-am dat răspuns dacă sunt de acord să ne întîlnim ori nu dar eu nu prea l-am crezut. Voi vedea pe viitor. Brian ma sunat şi mai vorbeam de ale noastre. Deodată mi-a venit mesaj de la Aly despre necunoscut. El a scris
"Ştii, m-am săturat că te ameninț, trecem la fapte.".
Brian m-a sunat şi m-a întrebat ce s-a întîmplat. I-am spus speriată mesajul. El mi-a spus că se va ocupa de aceea ca să afle cine este necunoscutul.

***
Toată noapte m-am gîndit la cuvintele sale mature şi responsabile şi mîine îi voi spune că sunt de acord să ne întîlnim deoarece el tot îl plac mult.

Mulțumesc că mă urmăriți şi mă voi strădui să scriu mai des. Mîine voi scrie despre cum Brain se straduie să afle necunoscutul şi despre decizia Thaliei. Vă rog mult să lăsați comentarii.

Fata roz (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum