Luni dimimeața ma dus tata la şcoală. Îmi era atît de trist, mă gîndeam la fiecare lecție la fapta lui. El nu a fost la prima lecție. A venit elevul de serviciu şi mi-a spus că ma chemat la director. Doar asta nu îmi mai ajungea. Cînd am ieşit din cabinet, Brian ma luat în spate şi mi-a închis gura ca să nu strig în ajutor. Ma dus în vesiarul şcolii de iarnă. Acolo nu era nici o haină deoarece acum e aprilie. A început să mă sărute ca un scăpat. I-am tras o palmă peste față de sa auzit toata şcoala, cu toate că eram în subsol unde nu era nimeni.
-De ce mi-ai tras o palmă?
-Să îmi dai pace, te urasc, urasc!!!
-De ce iubito?
-Te aud încă odată cu "iubito" vei rămîne fără dinți.
-Da ce-i cu tine?!
-Cum ai putut?
-Ce să pot?
-Cum ai putut să o săruți pe Cassandra, ştiind cît rău mi-a făcut.În acel moment Brian şi-a dat seama de ce îl urasc.
-Vrei să ştii?
-Dacă sincer, deja îmi este totuna motivul pentru că...
-Da am sărutat-o pe c**va aceea doar pentru ca să te lase în pace. Într-o zi i-am spus ei să te lase în pace. Cassandra a spus că o va face doar în schimbul unui sărut.
-Cît de mult îmi este ciudă pe mine că te-am iubit. Pot ierta totul dar nu şi asta, adio!
-O fac doar pentru tine. Cînd i-am spus că refuz să o sărut, ea a spus că va continua mai departe să-ți facă ție tot mai rău. Eu te iubesc şi nu suport să te văd suferind.Mai bine deja Cassandra îmi făcea rău ca să-l am Brian lîngă mine. Eu nu îl cred, nu e prima oară cînd a ascuns de mine faptele sale. A ascuns de mine relația sa cu Miley şi acum sărutul său cu Cassandra. Am plecat mai departe la lecții. Mă uitam la Cassandra, era atît de împlinită. Îmi stăpîneam nervii ca să nu îi rup părul dar ştiam că nu are rost să vorbesc cu ea. Oricum, lacrimile mele nu costa nici cît viața lui. Vroiam să plîng, dar nu puteam.
***
A doua dimineață
M-am sculat de dimineață ca de obicei. În drum spre baie am trecut pe lîngă oglindă. WTF??????????????Mulțumesc mult că mă urmăriți. Voi posta mai des. Capitolul următor va întoarce totul pe dos. Postez azi la ora 23:30 ca de obicei.