Capitolul XIV - Ce se întîmplă?

51 6 0
                                    

Am trecut pe lîngă oglindă şi am observat ceva straniu, foarte straniu!
Părul meu era jumătate negru jumătate roz şi asta s-a întîmplat după ce m-am despărțit de Brian. Astăzi, mi-am luat la şcoală un hanorac cu glugă ca să-mi pot ascunde părul. Părinții mei dormeau şi nu am vrur să îi scol. Le-am lăsat un bilețel că am plecat singură cu maşina. N-am vrut să mă vadă.

Pe drum mi-am pus muzică

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pe drum mi-am pus muzică. O maşină a început să meargă după mine. M-am uitat prin oglindă cine mă urmărea. Era Brian. Cînd l-am văzut, culoarea neagră din părul meu se lungea tot mai mult şi mai mult.Am ajuns ambii la şcoală. El ma luat de mînă şi ma dus după şcoală. Eu mă zbăteam aşa de tare încît mi-a căzut gluga de pe cap. El era şocat de cele văzute:
-Ce e cu tine? Ce s-a întîmplat cu tine iubire?
-Eu nu mai sunt iubita ta şi nu trebuie să-ți dau explicații. Şi am fugit dar el ma prins şi a strigat la mine:
-STAI PE LOC ŞI SPUNE-MI CE S-A ÎNTÎMPLAT!
-Nu striga la mine. Eu nu-ți sunt iubită.
-Scuze, spune-mi ce e cu părul tău.
-Dă-mi drumul să plec.
-Sigur, după ce o să-mi spui ce s-a întîmplat cu părul tău.
-Lasă-mă!
-E din cauza mea?
    Deodată, culoarea neagră se tot lungea pe tot părul. Mai rămînea tot mai puțin de jumătate de păr roz. Brian s-a speriat şi ma întrebat:
-Îmi permiți să fac ceva?
Nici nu a aşteptat răspunsul meu. A început să mă sărute. De pe părul meu dispărea culoarea neagră.
-Wtf? Ce se întîmplă? Ma întrebat Brian
-Acum ți-ai dat seama că sănătatea mea depinde de tine şi de faptele tale. Va fi mai bine dacă vei dispărea din viața mea.
-Eu cred că va fi mai bine dacă voi fi cu tine. Roz - e culoarea plăcerii iar Negru - culoarea singurătății. Cînd eu nu sunt, te faci neagră, cînd sunt cu tine, te faci roz.
-La noi împreună ar fi tot bine dacă nu m-ai fi înşelat.
-Doamneee, am făcut-o de dragul tău ca să te lase în pace. Ce vrei să-ți fac ca să mă ierți?
-Nu-mi mai trebuie nimic de la tine.
În timp ce mi-am desprins mîna de el, părul meu a început să-şi schimbe culoarea. Brian îmi strigă din urmă "Scumpo, negru nu te prinde bine".

   Iată şi capitolul nou, v-am promis doar că astăzi vor fi 2 capitole. Mîine unul nou. O seară bună!

Fata roz (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum