-Iubire, ce-ai făcut acolo atîta timp.
-Am mai vorbit cu Aly şi a spus că nu mai e nevoie să venim.
-Of, deci mergem înapoi?
-Da.
-Bine, urcă.Atunci, Kyle a ieşit din acea căsuță şi a strigat "Relațiile noastre erau pe adevăr".
Ce bine că Brian nu a auzit deoarece chiar în acel moment a pornit motorul maşinii lui. Toate 5 ore de mers înapoi m-am gîndit la Kyle. De cînd Kyle ma sărutat în bibliotecă, am început să înțeleg că sentimentele mele față de el se reîntorc, cu toate că nu voiam asta. Cînd l-am văzut pe el atunci noaptea beat, am înțeles că îi pare rău că a sărutat-o pe Cassandra şi că mă iubeşte. Dar m-am mai gîndit la fraza lui care a spus-o înainte să plecăm înapoi în oraş:
"Relațiile noastre erau pe adevăr"
Da, erau pe adevăr, pînă ce ma înşelat cînd era beat şi drogat. Eu îl ştiu pe el, Kyle niciodată nu ar bea sau nu s-ar droga fără motiv. Eu o să aflu motivul. I-am trimis lui Kyle un mesaj cu textul:
"La mine la ora 23, ok?"
Mi-a răspuns cu un mesaj că va veni. Noi am ajuns în oraş la ora 22 şi am doar o oră ca să-mi fac temele pînă vine Kyle. Cînd am ajuns la mine, l-am sărutat pe Brian pe obraz. El deodată s-a enervat şi mi-a spus《Pa》, trîntind uşa maşinii lui. Eu l-am privit pe el cum s-a încruntat prin oglinda maşinii. Sinceră să fiu, mă simt o proastă. Păi, Brian a venit la mine la spital cînd mi-a fost rău, totimpul îmi ia apărarea iar eu îl mulțumesc cu un sărut pe obraz?
I-am bătut în oglinda de la fereastra lui, dîndui un semn să iasă afară. El a ieşit întrebîndu-mă cu un ton nervos:
-Ce s-a întîmplat?
-Te iubesc.
Am început să-l sărut, nu pe obraz. După ce ne-am oprit, el ma întrebat deja cu un ton liniştit şi bucuros:
-De ce pînă acum tu mă sărutai doar pe obraz?
-Am să-ți spun ceva dar te rog nu mă întrerupe şi ascultă-mă.
-Bine, spune.
-Păi, atunci cînd am bătut-o pe Cassandra, profesoara a văzut şi ma trimis la director, iar Kyle a mers cu mine spunînd că şi el e complice. Noi am avut pedeapsă în bibliotecă. Am stat 4 ore singuri aranjînd cărțile. Eu nici nu vorbeam cu el. Nuştiu ce a dat peste el, dar a început să mă sărute.
-Dar....??!!
-Te-am rugat să nu mă întrerupi. Mai am să-ți spun ceva.
-CE MAI POATE FI??
-Astăzi Kyle ma rugat să vin în acea casă, nu Aly. Nu am vrut să-ți spun, dar cred că trebuie să ştii. El ma chemat pentru că mă vroia pe mine. El iarăşi ma sărutat, dar eu l-am împins şi i-am spus 《Adio》. Te rog Brian, nu am vrut să fie aşa.
-Tu nu ai nici o vină. Eu o să vorbesc cu el. Eu sper că totul mi-ai spus?
-El va veni la mine peste jumătate de oră. L-am chemat ca să vorbesc cu el. Eu promit că nu îi voi permite să mă sărute, dar te rog, lasă-ne singuri, ok?
-Te las, dar promite-mi că de azi înainte relațiile noastre vor fi doar pe adevăr.
-Asta se referă şi la tine.
El mi-a zîmbit şi a început să mă sărute ca niciodată.
-Gata Brian, dute. Acum trebuie să vină Kyle.
-Ok scumpo.
S-a urcat în maşina lui şi a plecat. Peste 5 minute a venit Kyle...Am făcut aceat capitol mai lung ca de obicei. Vă mulțumesc mult că mă urmăriți.
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★