Od miesiący jestem nominacje od Maddiestylesowa69 i mrs_skywalker_watson mam dziś czas ,więc także tego. Jazda z tym koksem.
Pierwasza seria pytań to:
1. Ile czasu poświęcasz na pisanie rozdziału?
Średnio dzień lub dwa, ale czasem przeciąga się do tygodnia.2. Jakie opowiadania chętnie czytasz?
Raczej takie które nie bazują na typowości facet+dziewczyna=♥. Często związane z fandomami, w których jestem.3. Czy twoi znajomi/rozdzina wiedzą, że piszę tu opowiadania?
Niektórzy znajomi, owszem. Reszcie nie mówię, bo po co? Moja mama wie tylko, że piszę nie wie co.4. Czy ktoś cię motywuję do pisania?
Tak parę osób mnie dociska (czt. gnębi psychicznie) między innymi Kamila (mrs_skywalker_watson), Daria (TytaniaTwinTiger) i Nadia (ta bez wattpada xD), abym pisała dalej, gdyby nie one pewnie już by mi się znudziło i bym tego dalej nie pisała.5. Jak myślisz, czy ludzie chętnie czytają moje opowiadanie?
Nie mam pojęcia, chociaż patrząc po tylu pozytywnych opiniach,to chyba raczej tak.6. Jestem kreatywna?
Do aktualnego fica miałam wymyślonych siedem innych zakończeń, ale przystałam na to jedno, najmniej przewidywalne. Przygotujcie się.7. Czy spotkałam się z negatywnymi komentarzami odnoszacymi się mojego opowiadania?
Szczerze... Jeszcze nie.I ostatnia seria pytań (najlepsza) XD
1. Masz chłopaka?
Jestem w związku tak zwanym łóżkowym, z moim łóżkiem. Zawsze jest przy mnie, nawet nie muszę po niego dzwonić ♥2. Wolisz Nową Trylogię SW czy Starą?
Oczywiście, że starą.3. Jaki jest mój jeden jedyny ulubiony paring?
Kurwa to żeś dojebała. Eeee... Ymmm... KURWA. Myślę nad Hilsonem, a Johnlockiem i kurwa wybrać nie mogę. Oba paringi są cudowne. Wybacz nie wybiorę tego jedynego. WTF? Jak to brzmi w ogóle? Nieważne XD.4. Lubisz śpiewać publicznie?
W pierwszej klasie gimnazjum unikałam lekcji muzyki. Domyśl się, bejbe. XD5. Jaki jest mój ulubiony film?
Film... Kelner!Coś starego poproszę! "Młodzi i gniewni" porcja raz!6. Masz zwierzaka?
Tak, małpkę o imieniu Maciej.7. Jak wyobrażasz sobie siebie w przyszłości?
Idk, nie dbam o takie rzeczy.Mam dziś wycieczkę, wohoo, o jeden dzień w szkołę mniej. Hanz ogarnij to trochę dziecinne, ale i tak się cieszę. Z rana pobieram sobie piosenki, aby mieć co słychać XD. Awolnation życiem! ♥ posłuchajcie, bo warto. I nie nominuję nikogo, bo nie mam kogo, więc DO ZOBACZYSKA! ♥
CZYTASZ
Another Day In Paradise [Obikin]
Hayran KurguObi-Wan Kenobi jest nauczycielem fizyki zarazem wychowawcą drugiej klasy matematyczno-fizycznej, do której należy buntowniczy - Anakin Skywalker. #22 - s-fi, 17.02.16 #16 - s-fi, 18.02.16 #10 - s-fi, 19.02.16 Dziękuję ♥♥ ↪W opowiadaniu jest wątek r...