ciekawostki związane z obozem.

46 4 2
                                    

Cześć! Serdecznie pozdrawiam wszystkich czytelników moich "wypocin" :-D
Oto powstaje rozdział dotyczący wątków, które w "Obozie" nie zostały rozwinięte np.: wygląd niektórych bohaterów czy dokładniejszy opis miejsc. Ten rozdział powstaje dla osób ciekawskich. Piszcie w komentarzach co chcielibyście wiedzieć na temat wydarzeń, miejsc i bohaterów. Będę pisać odpowiedzi dotyczące waszych próśb w tym rozdziale. No więc ...3...2...1...0... START!!!

Alex-charakter i wygląd

Jest to niebieskowłosa przyjaciółka Lizzie Lax-głównej bohaterki. Przyjacielska. Potrafi pocieszyć prawie każdego. Nie jest zbyt ufna. Ma"dar", dzięki któremu wie kto jest godny jej zaufania (dlatego wybrała Lizzie na swoją BFF). Ma też talent przekonywania ludzi by zrobili to co ona chce. Mimo to nie jest zarozumiała. Można powierzyć jej nawet najskrytsze sekrety, ale nie radzę, bo niebieskowłosa nie lubi być powierniczką cudzych tajemnic. Jej rodzice nazywali się Mark i Violet Allen.
Ma łagodne rysy twarzy. Oczy niebieskowłosej mają barwę opalu (taki kamień szlachetny). Błękitne włosy są w kilku odcieniach niebieskiego, mienią się kolorami tęczy. Włosy raz zaplata w kok, raz ma rozpuszczone, żadko kiedy nosi kucyka. Jest szczupła. Podobnie tak jak Lizzie najczęściej nosi kurteczkę, jeansową (Liz nosi skórzaną) oraz legginsy (czasem jeansy). Na nogach ma glany.

JEŻELI CHODZI O ALEX TO TYLE. OPIS MAXA POSTARAM SIĘ ZROBIĆ NA PONIEDZIAŁEK. :-)

Pozdrawiam zozol_XD

P.S. Obóz ma już prawie 180 odsłon, cieszcie się razem ze mną!

ObózOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz