Niall's POV
(10:00 PM)
-اڤريل؟ ..
اڤ"نايل؟ .. انت دخلت هنا ازاى؟؟"
-من الشباك ..
قلتها و الهدوء هو سيد المكان .. فقد كنت اريد ان اطمئن عليها اليوم .. خصوصا عندما رأيتها تتحدث مع 'مالك' فى مطعم ما .. اريد ان اعاتبها .. و اصرخ فى وجهها بأعلى صوت يمكن ان يكون .. ولكن ماذا سأستفيد؟ .. خوف !
سوف تخاف منى و هذا اخر ما اريده .. فقط اكتفيت بالكلام معها بأقصى درجات الهدوء .. عكس العاصفه الثائره التى بداخلى ..
-اڤ .. عملتى ايه انهارده؟
رأيتها توترت قليلا ..
اڤ"مفيش .. كنت تعبانه بس .. و صحيت .. و بعد كدا نزلت ..و لما جيت بقا روحت قعدت مع تشارلى .."
البت بتحور .. واخدين بالكو xD
كنت اعلم انها لا تريد القول امامى عن 'مالك' .. فقررت انهاء هذا الحديث و اكمل حديثى معها غدا بالجامعه ..
-انا كنت جاى بس اطمن عليكى .. العائله بتبعت سلامها ليكى ..
اڤ" سلملى عليهم اوى .. و قولهم ان هما وحشونى"
استدرت اذهب فأوقفتنى قائله:
اڤ" ن-نايل ..؟"
-همم
اڤ"ممكن تبات هنا معايا لحد ما انام؟ .. انا خايفه "
ابتسمت لا اراديا .. حسنا .. سوف تعتقدون اننى سعدت بطلبها هذا لكى اكون بالقرب منها فقط.. لا .. ولكن بطلبها هذا .. استطعت ان اقتل ذلك الشعور المسيطر على نفسى فى الوقت الحالى .. هو اننى اشعر انها تخاف منى .. ذلك الشعور الذى كنت بسببه عندما اخرج من هذا البيت .. كنت سأسير فى الاحياء و الغابات مثل المجنون ..
استلقيت بجانبها .. لأجدها غفوت بين ذراعى .. و هى تتشبث بقميصى .. و كأنى سوف اغادر مثلا و اتركها للأبد ..
..
(6:00 AM)بعد فتره ليست بقليلة .. فكرت فى ان اغادر .. لأن الشمس اوشكت على ان تشرق .. و بعد قليل سوف يأتى تشارلى لإيقاظها ..
طوال الوقت الذى كنت فيه هنا .. كنت اتأملها .. فقط اجلس بجانبها اتأمل وجهها الشاحب قليلا اليوم .. و شعرها المبعثر على الوساده .. بشرتها البيضاء كالثلج ..
اڤريل انا اعشقها بكل تفاصيلها .. حسنا انا مغرم بها .. اتمنى ان يدوم طويلا ...
على الرغم من جمالها الفائق .. ولكنى كنت اتعذب .. اتعذب لكونى بجانبها ورائحه دمائها تملأ الغرفه .. كنت اخاف ان تتغلب على غريزتى .. كنت اخاف عليها من نفسى .. انا استطيع التحمل .. و لكن لا استطيع التوقف عن التفكير ..
قلت لنفسى بأن اغادر قبل ان يحدث شيئا ..
-تصبحى على خير .. بحبك .. 💜
قلتها بهدوء و قبلت جبينها .. و اثناء سيرى .. لمحت باقه من الورود البنفسجيه و موجود عليها بطاقه و مكتوب عليها شئ..
قادنى الفضول الرهيب لأن اعرف ما بداخل هذه البطاقه*ادعو لأڤريل يا جماعه xD كانت بت طيبه والله *
ذهبت لاقرأها و عرفت من البطاقه ان زين من ارسلها .. و كانت كالأتى :
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
| Dear Av 💜, |
| Miss you so Much |
| Hope you're well 💜 |
| I've bought your favourite |
| Flowers .. Hope you like |
| The Lavender |
| |
| -Zayn |
| |
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°تركتها و القيت نظره على اڤريل لاجدها نائمه بسلام .. يجب ان اعلم ماذا يكون زين بالنسبه اليها ..
قفذت من النافذه و استلقيت سيارتى حتى منزلى .. حيث الغابه و الهدوء ...
قررت قرار .. لم يكن من السهل على ان اتخذه .. و قررت ان انفذه ..
_____________
سلام عليكم ✋عاملين ايه يا جدعان وحشتونى 💜
هخلص امتحانات يوم الاتنين و هشهيصكو والله ✋
رأيكم فى الشابتر؟
رأيكو فى الكارت؟ xD
ايه اكتر حاجه عجبتكو و اكتر حاجه معجبتكوش؟
رأيكم فى نايل؟
رأيكم فى اڤريل؟
تفتكرو نايل بيخطط لإيه عايز يفاجأنا بيه؟ xD
بعبك يا بت انتى Memo_Menna *--*
See u soon
*kisses*سلام عليكو ✋💜
أنت تقرأ
My ONE
Fanfictionاڤريل تشارلى سوان تعيش حياه طبيعيه هل من الممكن ان تتغير حياتها؟ و اذا تغيرت سوف تكون للأحسن ام للأسوأ؟ هل من الممكن دخولهم فى حياتها يحولها لإنسانه اخرى؟ ..او ليست انسانه من الاساس !!! ---- انه مثل اسد يقع فى حب حمل .. -حمل غبى -و اسد مفترس مري...