BÖLÜM 3 -Yeni Çocuklar

7.6K 329 24
                                    

Arasın ağzından;

"Ben o okula asla gitmem babacım boşuna uğraşıyosun"diye bağirdım babama sabah sabah beni deli etmeye gelmis yanındada o pis kadını getirmiş. Odamı işgal ettiler karı koca "onu okula yakmadan önce düşüncektin aras efendi !" diye bağirdı babam bana arkasından melda teyze "aras oğlum o kadar kötü bir yer değildir zaten sadece bir dönem dayanabilirsin " ve yapmacik bir şekilde gülümsedi "ben senin oğlun falan değilim ve beni o okula hiç bir kuvvet gönderemez"

* * *

"Oğlum ben bizim aklımıza sokayım" diye bağirdi Rüzgar. "Biri bana şaka oldunu söylesin lütfen ben o devlet okuluna gitmemmm!"diye söylendi okan. "Hep oğuz piçi ve köpekleri yüzünden" diye konuşuyoduk. Biz birbirimize bağirirken metin amca "Abartmayin gençler hadi kalkin bakiyim bi dönem sizden kurtulucam" deyip sinsirella kahkahasi atti. Metin amcayi seviorum ama bazen çok sinirimi bozuyor neyse bizi iğrenç bir dönem bekliyor. Kafami çevirdiğimde eski püskü bir şekilde bir tabelde erkekler yurdu yaziodu bizde kendimizi sallaya sallaya gittik.

Minanın ağzından ;

"Deniz ne oldu dün akşam acele acele bardan çıktık. Üstün başın yırtıktı bi açiklama yaparmisiniz ! Berra ne oldu lan söyleyin bana öldürürüm sizi !" diye bağirdim kızlara . Deniz "Ya mina yok bişey dün başıma bir ağrı girdi üstümün yırtık olmasının sebebi ise dekolte yapmaya çalıştım ama fazla yırtıldı" dedi. tabi inanmadım "oooof keşke daha düzgün bi bahane bulsaydın ya ama akşam uğraşıcam sizinle işim bitmedi "diyip Denizle Berrayi gösterdim ve hızlı adımlarla okula girdim .

Okula girdiğimde herkez fısır fısır bir şeyler konuşuyodu. Okulun ayaklı gazetesi olan meleğin yanina gittim. "Ne oldu lan ?" dedim meleği ittirerek. "Okula 7 tane meteor gelmiş ve güzel olan haber ise sizin sınıftalar" dedi ve eliyle yanağimı sıktı bende elini ittirerek "Of yinemi erkekler ya kızım erkeklerin bu kadar götünü tavan yapmayin" dedim bana uzayli görmüş köylü gibi bakarak etrafimdan döndü ateşime bakti ve bana "Kızım biraz erkeklerle ilgilen evde kalcaksın ya"dedi ve gitti bende arkasindan "Ben böyle iyiyim almiyim erkek falan" dedim.Arkami döndüğumde Deniz koşarak sınıfa gidiyordu.

Bizde Denizin arkasindan sınıfa gittik.Sınıfa girdiğimizde hepimiz mal gibi kaldık bunlar onlardı o çocuklar dövdümüz çocuklardı hepimiz ayni anda bi adım geriye attik çocuklarda bizi görünce intikam gülüşü attilar ve aralarından biri "Vay vay bizim küçük yaramazlarda burdaymış"dedi.


İşlettimiz çocuk ise "Oğlum rüzgar nasıl bir ceza verelim şu miniklere " dedi iki elini önünde bağlayıp bana baktı. Bende bi adım öne gelip "Ne cezası lan" deyip çocuğa yaklaştım iyice. Parmak uçlarıma kalkıp çocuğun gözlerine dik dik baktım. Sonra farkına vardımki bizimkilerin hepsi tüymüş.

Dişlerimin arasında bir küfür savurduktan sonra tam arkamı dönüp gidicekken sınıfta herkezin bana baktını farkettim sınıfa "Ne bakıyosunuz lan dönün önünüze siktiğimin çocukları" diyip sinirle sınıftan çıktım. Azra yanıma gelip "Lan çocuk birgünde yüz tane kız tavladı sen çocukla kavga ediyosun" dedi . "Azra beynini sikerim uza hadi " dedim sinirle. Azra "Sakin ol şampiyon" dedi. Ve gitti. Kantine kızların yanına gittim. Onlara bir güzel bağirdım ve masaya oturdum.


Derin "Sıçtık resmen bunlar bizim ağzimiza sıçar" dedi ve masadan kalktı o sırada onlarda bizim karşımıza oturdu . Derin hemen geri oturdu. Yanımıza işlettimiz çocuk geldi arkadan biri "Aras gel oğlum boşver" dedi. Demek adı Arastı. "Ne var lan "dedim çocuğa "her şeye hazırlıklı olun hanımlar çünkü bu dönem sizin için pekte iyi geçmiycek " dedi ve çocukları masadan kaldırdı arkasını dönüp bana baktı bende dil çikardim ve gözden kayboldular.

Arkadaşlar çok kısa kusura bakmayın sınavlardan dolayı uzun yazmadim bide annem bu aralar kızıyo neyse fazla konuşmiycam iyi okumalar yıldızi parlatmayi unutmayin 😘
Bu arada medaidaki oğuz piçi 😃

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin