Bölüm 13 "Alıştım Sana Mina"

3.5K 141 21
                                    

Aras'ın  Ağzından ;

Bu manzara nedir ya. Aslında bir bakıma güzel. Mina uyuyor saçları dağılmış. Bir bacağı üstümde elini belime atmış. Akşam beni uyarmalıydı. Uyurken içimden canavar çıkıyor diye. Ama işte neyse ya ben bunada razıyım suratı çok masum diye. Gece ebemi siksede yatakta uyumayıp savaşıyor olması. Yapcak birşey yok.

"Aras cek gözlerini üstümden !" diye bağırınca korkup ananı sikeyim deyip yere yapıştım. Sonra Mina'da bana gülmeye başladı. Bende gülerek ayağa kalktım. Ve tekrar yanına uzandım. Gözlerimin içine baktı. Suratını bana yaklaştırdı ne kadar bu sefer yemiycem desemde. İster istemez hormonlarım halay çekiyordu.

Tam öpücek gibi yaptım yaklaştım ama birden öpücük atıp kaçtım. Öylemi der gibi baktı . Balkona gittim bahçeyi izledim. Yeni gelen gazeteye baktım. İyice kendimi emeklemiş yaşlı amcalar gibi hissedmeye başladım. Mina çıkmıştır umuduyla banyoya gittim.

Banyodan müzik sesi geliyordu. Mina radyodan müzik dinleyerek dus alıyordu heralde. Kapıyı açtımda Mina duşakabindeydi. Arkası dönüktü. Saçları kalçasına kadar geliyordu. Ama kabinin kapaklarından dolayı vücut hatları belli olmuyordu. Sadece bulanık bir şekilde vücudu belli oluyordu ve saçları. Cidden artık dayanamıyordum. Sadece onu arzuluyordum. Ama kendime söz verdim. Mina bana yalvarana kadar onun içine girmiycem.

Mina farketmeden kapıyı kapattım. Ve aşağı kahvaltı için indim.

Asya'nın Ağzından ;

"Ne diyorsun nasıl Mina nerde bilmiyorsun gerizekalı insan" diye bağıran Ece'yi dinlemekten başım sikilmişti. "Bas baya bilmiyorum. Kız üç gündür okula gitmemiş izinliymiş. Yurttada deil. En son ormanlık bir yerlerden telefonunun sinyalini alabildim" dedi Mert.

"Aynen lan en son benle konuştuğundada sesi kesik kesik geliyordu. Zaten sonra telefonunu kapatmış salak" dedim. Mina benim suratıma kapatmıştı. Ona çok sinir olmuştum. Şu çete olayı bitsin onu sikicem uygun bir zamanda. Sahi "Mert o kabus çetesi ne alemde ?" dedim. Mertte "Bizim için plan yapıyorlardır ne olcak başka " dedi.

Haklı çocuk Minada bir okey dese herşey başlıycak ama. İşte oruspu inadı tuttu. İçeri gelen Umut "Gençler ve Ece hanım olaylar var " diye içeri geldi şu çocuğa hastayım ya çok salak.

Ece "Malmısın Umut uzatmada söyle" dedi. Bende e hadi bakışı atınca Umut masaya uzun bir kağıt serdi. "Şimdi kabus çetesinin dün geceye kadar nerde kaldıklarını biliyorduk ama dün gece izmire gitmişler. " dedi Mert atlayıp "Ne alaka amınakoyum ?" dedi. Umutta ben ne bileyim amınakoyum bakışı attı. Ne küfürbaz bir çete olduk amınakoyum ya.

Umut devam etti "İzmirde çetenin başı yani Sivrinin kızının bir konak gibi bir evi varmıs. Tüm çıraklar korumalar falan orda kalıyormuş ama dün gece Sivrinin kızını kaçırmışlar o yüzden bunlarda oraya gitmis. Yani zamanımız çoğaldı" dedi. Bende göz devirdim ne kadar gereksiz bir hareket olsada.

Deniz 'in Ağzından ;

Abi bir gidin ya kafayı yiceğim. Bu bebeler hepimizi Poyrazın önceden işlettiği kafeye çağırdılar inanmayacaksınız ama şişe çevirmece oynuyoruz.

Sıra Derin ve Poyrazdaydı Poyraz Derine soru soracaktı. "Evet Derin. O gece barda olduğumuz gece sen neden birden ortadan kayboldun ?" dedi Poyraz. Biz öğrenmiştik. Hatta Buğraya çük kesme partisi yapcaktık ama üsendik. Derin "Eski sevgilimi ama yani o zman ayrılmamıştık onu gördüm  bir kızla yatakta" dedi. Erkeklerin hepsi mal gibi kalmıştı. Ege ve Yağız "ooo" lamıştı.

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin