Bölüm 22

1.8K 87 37
                                    

Yazarın ağzından ;

Alas son bira şişesini kafaya dikecek iken kapı çaldı. Yerinden zorla doğruldu ve kapıya yöneldi. Bir kaç kere yere düşsede sendeleyerek kapıya yöneldi. Kapıyı açınca karşısında Mina'yı görünce kalakaldı. Mina Alas'ın o halini görünce çok şaşırdı ve korktu. "Alas iyimisin ?" dedi. Ve içeri daldı. Alas Mina'ya sarılınca. Mina dolan gözlerini tavana doğru çevirdi ve yutkundu. 

Alas'ı tuttu ve çekerek bahçeye çıkardı. Alas Mina'ya baktı ve  "Geleceğini biliyordum. Pamukşekeri" dedi. Mina'nın gözünden bir damla yaş geldi ama gülümsedi. Sonra elini Alas'ın yanaklarına getirdi. Sonra bağırdı ve "Alas sen yanıyorsun" dedi. Alas yorgunluktan ve sarhoşluktan gözlerini açamadı. Mina hemen tişörtünü çıkardı Alas'ın .

Sonra "Hadi kalk banyo ya götüreceğim seni" dedi. Alas ayağa kalktı ve Mina'ya tutundu. Sonra banyo ya gittiler. Küveti suyla doldurdu ve Alas'ın pantolonunu çıkardı. Sadece boxerla kalan Alas'ı küvete soktu. Sonra Alas Mina'yı suya çekti.

Mina suya dalınca "Ne yapıyorsun ? ben nasıl gideceğim yurda ? Ipıslak oldum" dedi. Alas "Böyle daha güzelsin" dedi. Mina ilk başta donup kalsada kendine gelince Alas'ın kafasını suya soktu. Ve kahkaha attı. Alas kafasını çıkarınca "Sen görürsün" dedi.

Mina "Ya dur dur birsey diyeceğim sen az önce kafanı bile kaldıramıyordun ne oldu şimdi böyle? " dedi. Alas "Gel seninde kafanı buz gibi suyun altına sokayım sende kendine gelirsin" dedi. Mina güldü ve "Ama hak ettin" dedi. Alas Güldü ve kafasını eğdi Daha sonra Mina'ya gözlerini dikti.

Ve ona yaklaşarak yüzünü avuçlarının arasına aldı. Mina Alas'ı unutamamıştı ama Aras'a aşıktı.  Alas "Seni çok özledim hep seni aradım ben" dedi. "Ben sana çok aşığım pamuk şekeri" dedi.

Mina "Bende seni çok özledim kahramanım"dedi. Alas hafif gülümsedi ve Mina'nın dudaklarını yavaşca öpmeye başladı. Mina da ona karşılık verdi. Hem çok mutluydu hemde kendine kızıyordu. Aras'a aşıktı ama Alas'ın yanındaydı.

Alas Mina'yı kucağına aldı iyice kendine yapıştırdı. Mina ellerini Alas'ın saçlarına getirdi. Mina dudaklarını çekti ve "Alas dur" dedi. Alas tekrar öpünce Mina onu itti ve "Ben başka birini seviyorum" dedi. Alas hiç birşey demedi ellerini Mina'nın üzerinden çekti.  Ve ayağa kalktı.

Mina 'da kalktı. Alas askıdan havluyu aldı ve vücuduna sardı. Sonra da Mina arkasından çıktı. "Alas dur bir şey demiyecekmisin ?" dedi. Alas durdu ve "Ne diyeyim ? Allah bozmasın." Dedi. Ve bir odaya girdi. Kapıyı kapattı. Mina giremedi içeri.

"Alas neden böyle yapıyorsun? " dedi. Alas kapıyı hızla açtı ve "Niye mi böyle yapıyorum ? dedi ve Mina'nın üzerine yürüdü "Alin sen o siktiğimin yurduna gittiğinden sonra ben bittim. Ben öldüm" dedi. Ve Mina'yı duvara yapıştırdı. Mina inledi ve "Ne yapıyorsun Alas ?" Dedi. Alas bağırdı ve "Dinle beni !" Dedi ve elini yumruk yapıp duvara geçirdi. Bir elini yumruk yaptı ve tekrardan Mina'nın yüzünü teğet geçecek şekilde duvara vurdu.
 

Mina gözünü kapattı ve sıçradı. Alas çok sinirlenmişti. "Kızım sen gittin ben bittim. Ben 6 yaşından beri seni aradım her gece o yurdun bahçesinde uyudum belki seni görürüm diye her seferindede sana pamuk şeker getiriyordum. Ama sen yoktun ben her seferinde ağlayarak eve dönüyordum. Tam 13 yıl her gün o yurda geldim sonra seni  ordan çoktan ayrıldığını söylediler. Ve ben yine seni her yerde aradım sana aşığım kızım ben aşık. Tam seni buldum dedim artık benim dedim başka birini seviyorsun onada eyvallah anasını satayım" dedi.

Ve ağlayarak bağırmaya başladı "Ya ben seni deli gibi seviyorum " dedi. Ve yere oturdu saçlarını ellerinin arasına aldı ve "Ama sen başkasını seviyorsun" dedi.

Mina korkmuştu ve ağlıyordu duvarda kalakalmıştı. Alas "Alin git ! " dedi ve bir hışımla bir odaya girip kapıyı kilitledi. Mina ağlamaya başladı. Sonrada yavaş yavaş yere oturdu. "Alas ben sana her baktığımda Umut'u hatırlıyorum" dedi. Ve ağlamaya devam etti bir yandan da bağırıyordu "Ben sana baktığımda hayatımın en berbat zamanlarını hatırlıyorum"dedi. Yavaş yavaş kalktı ve aşağı indi aşağıda bir koltukta oturdu ve ağlamaya devam etti.

O sırada telefonu çaldı Aras arıyordu. Telefonu sessize aldı. Ve koltukta uzanıp cenin pozisyonunu aldı ve ağlamaya devam etti.

Alas odasında her şeyi yıkıp döküyordu. "Allah kahretsin Alas seni" diye bağırıyordu. Oda yere çöküp ağlamaya başladı. İkiside harap olmuştu.

Yaklaşık 3 saat sonra;

Alas odadan çıktı ve aşağı inince koltukta uyuya kalan Mina'yı gördü. Eliyle saçıyla oynadı ve Mina'yı alıp yukarı çıkardı. Onu yatağa yatırdı ve kendisi odadan çıktı.

Mina uyanınca aşağı indi Alas'ı göremeyince telefon numarasını bir kağıda yazıp çıktı.

Mina Arasın yanına gitti. Aras onu görünce "Neredesin Mina ?" Dedi. Ve ona sarıldı Mina'da sanki bir daha hiç bırakmayacak sekilde ona sımsıkı sarıldı. Aras "Iyimisin sen gerçekten? " dedi. Mina başını salladı. Aras "Seni çok seviyorum" dedi. Mina kafasını eğdi Aras "Sen sevmiyormusun ?" dedi. Mina'da yanağindan öperek cevap verdi. Ve önden yürüdü.

Aras arkasından"Ne yapalım Mina'ninda tarzı böyle seviyor ama belli etmiyor" dedi ve Mina'nın peşinden koştu.

Selaaam arkadaşlar umarım beğenirsiniz  bu arada Alas hakkında ne düşünüyorsunuz?  Alas mı ? Aras mı ? Bölüm kısa diye bana kızmayın lütfen bu aralar pek sıkıntılı dönemlerden geçiyorum umarım beni anlarsınız sizi seviyorum. Bu arada media daki Alas.

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin