Bölüm 17 "Dövüş Dersi"

2.4K 115 13
                                    

Yazarın ağzından ;

Kızlar teker teker merdivenleri çıkıp Ece 'nin girdiği odaya girdiler. Ece kapıyı kapattı. İçeride kızlar Ece ve Asya vardı. Ece "Öncelikle bir duş alıcaksınız sonra kıyafetlerinizi giyeceksiniz önceden aranızda silah kullanmayı bilen varmı yada bıçak falan" dedi. Derin ve Selin el kaldırdı. Derin "Ben kelebek bıçak kullanmayı biliyorum" dedi Selin ise "Bende küçükken dedemle ava çıkıyordum az çok silah kullanmayı biliyorum ama kızlarla hepimiz çok iyi dövüşürüz" dedi.

Ece güldü ve "Bu işde dövüşmek yok güzelim diğer konuya gelirsek az çok ile olmaz Cesede bakmaya Umut ve Mert gidecek. Bizde yarına kadar size silah ve bıçak kullanmayı öğreteceğiz" dedi. Kızlar ilk başta huzursuz olsalarda mecburen kabul ettiler. Ve iki tane olan banyoyu sıra sıra kullandılar.

***

Aras Mert ve Umut ile Cesedi teşhis etmeye gitmişlerdi birde Ege vardı. Aras Tuna ve diğer çocuklarıda çağırmıştı. Riva'ya vardıklarında hepsi arabadan indi. Hepsi korkuyla ambulansın olduğu yere gidiyordu. Gördükleri şey sadece ambulansın arka kısmıydı ama kapı açıldığında hepsi dona kaldı.

Çünkü sedyede yüzü beyaz bir örtüyle örtünmüş saçları aşağıya sarkmış ve saç rengi Mina ile aynı olan bir kız vardı. Aras "Mina !" diye güçlü bir şekilde bağırdı. Mert daha fazla gidemedi. Umut ve Aras hızla koşarken çocuklarda şaşkın şaşkın ve korkuyla birbirlerine bakıyorlardı. Aras ambulansın yanına gidince "Mina güzelim bu sen değilsin dimi ? "Neden yüzünü kapattın Mina ölemez melekler ölmez" diye bağırdı.

Ve ağlayarak ambulansın merdivenlerine oturdu. Umut ise elini örtüye getirdi ve derin bir nefes alarak yavaşca örtüyü kaldırdı. Örtüyü kaldırınca gördüğü manzaradan dolayı neredeyse kusacaktı karşısında suratı tamamen parçalanmış bir kız vardı. Yüzü nerdeyse hiç belli olmuyordu. Ama göğsünde kelebek dövmesi ve ingilizce birşeyler yazıyordu. Umut bağırdı "Aras" diye Aras cevap vermedi "Aras Aras abi bana bak Mina'nın göğsünde dövme varmıydı ?" diye bağırdı. Aras "Ne saçmalıyorsun lan sen ?" dedi. Çocuklar kızı görünce kafalarını çevirdiler.

Aras kalktı ve dövmeyi görünce gulumsedi "Bu kız Mina değil kesinlikle Mina değil" dedi ve olayın verdiği şaşkınlıkla Umut'a sarıldı. Umut'ta ona karşılık verince çocuklar gülüştüler. İkise durumun farkına varınca kendilerini çektiler ve sırıtarak arabaya gittiler. Arabaya binecekleri sıra "Kızım Zeynep" diye bir bağırma sesi geldi. Hepsi teker teker arkasını döndüler. Bir kadın bir erkek vardı iki yaşlı anne baba kızlarının cesedini teşhis etmeye gelmişler.

Aras o ailenin yanına gidince Umut "Aras buraya gel fazla vaktimiz yok" dedi. Aras takmadı ve hızla o parçalanmış ailenin yanına gitti. "Teyzecim iyimisin ?" dedi. Kadın yaşlı gözlerle Aras'a baktı ve "Sence iyimiyim ? Şurada benim daha 17 yaşında olan kızım cansız bir şekilde uzanıyor. Sence iyimi olmam lazım" dedi. Aras yutkundu ve teyzeye sarıldı. Kızın babası geldi ve Aras'a "Sen Zeynep 'in arkadaşımısın ?" diye sordu. Aras kafasını hayır anlamında salladı ve "Benim de arkadaşım herşeyim bildiğim kız kayıp aynı sizin kızınıza benziyor o zannettikleri için bakmaya geldik" dedi.

Teyze Aras'ın elini tuttu ve çantasından kağıt çıkardı ona bir şeyler yazıp Aras'ın eline sıkıştırdı. "O kızı bul ve bir daha kaybetme oğlum. Senden küçük bir şey isteyeceğim o kızı bulunca bana getirirmisin ?" dedi. Elindeki kağıttada adres yazıyordu. Kadın Aras'ın cevabını beklemedi ve kızıyla vedalaşmak için kızının yanına gitti. Aras ne diyeceğini bilemedi ve arabaya gitti.

***

Kızlar hepsi sırayla banyo yapmıştı ve kurulanmıştı. Asya onlara giyecekleri kıyafetleri verip bahçeye inmelerini söylemişti. Kızlar kıyafetlerini giyince saşırmışlardı ama hoşlarınada gitmişti. Deniz ; Siyah kısa şort üstüne deri bir bistüyer üzerine uzun bir yelek ayaklarınada gayet rahat bir topuklu giymişti. Saçlarınıda sıkıca at kuyruğu yapmıştı. Berra ; siyah deri tayt üzerine siyah ve kırmızılı bir sütyen üzerinede delikli bir tişört giymişti. İrem; kısa bir tişört üzerine bol ve yırtık dolu bir kot tulum giymişti. Derin ; siyah dar paça üzerine kısa deri bir bistüyer deri bir yelek giymişti. Arya ; asker yeşili yüksek bel dar paça üzerine kısa bir tişört ve kısa topuklu bir ayakabı giymişti. Selin ; kısa kot şort üzerine gayet kısa bir tişört giymişti.

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin