Mina'nın Ağzından ;
Lanet olsun. Midemde kutup ayıları çiftleşiyor sanırım. Tam yarım saattir koltukta debeleniyorum. Aras'da daha gelmedi zaten. Acaba gidip baksammı ? Yok yok çocuk rahatlamak istiyordur belki. Aman ya banane ne hali varsa görsün. Ama bu üç gün ona eziyet edicem. Sürekli tahrik sürekli tahrik. Bakalım kendini nasıl zaptedicek. Eee kolay deil Mina Öztürk'ü öpmek. Birde dudaktan. Birde pat diye. Hiç.
En sonunda tuvalete gitmeye karar verdim. İyiki merdivenli bir evde oturmuyorum. Abi sıkışsak tuvalete gidene kadar altımıza ederiz. Zorlu bir arayıştan sonra işemeye geldim.
"Mina !" diye duyduğum sesle şortumu hızlıca üstüme çektim. Tekrardan "Mina !" sesi gelince çıktım "Ne var be işerken bile rahat bırakmıyorsun ?" diye çemkirerek tuvaletten çıktım. "Ne yapayım kızım aşağıda seni göremeyince dedim kurtlarmı kaptı kızı malum evimizin iki kilometre ötesinde orman var " dedi. Bende karnımı tutarak aşağa indim. Cevap veremeyecek kadar karnım ağrıyordu.
Oda pesimden geldi. Gidip koltuğa oturdum. Belki sıcak olunca geçer umuduyla battaniyenin altına girdim. Koltuğa uzanıcakken Aras geldi. Bende kafamı dizine koydum. Oda gülümsedi. Ve saçımla oynamaya başladı. "Yaa yapma benim böyle hemen uykum gelir" dedim. Oda güldü ve "Uyu ne olcak ki ?" dedi. Bende "Ama saat daha erken uyumak istemiyorum" dedim. Ve midem feci ağrıyordu.
Oda saçlarımı karıştırdı ve "Televizyonun altındaki çekmecede filmler var getir izleyelim" dedi. Bende yavaş yavaş kalktım. Elime geçen filmleri alıp Aras'ın yanına oturdum. "Sen seç " dedi. Bende "Peki bakıyorum" dedim. Filmlerin hepsi saçma saçma şeylerdi. Ama en sonunda en sevdiğim filmi buldum. "Buldum suiced room en sevdiğim film hadi izleyelim" dedim. Oda "Tamam açabilirmisin ben açayımmı ?" dedi. Bende "Şu kızın yemek hariç yapamayacağı birşey yok" dedim.
Oda güldü ve "Peki hadi aç" dedi. Haddinden fazla kibardık. Hemen kalktım ve tabiki açtım. Arkamı döndüm ve "Demiştim " dedim. Oda kolunu kaldırdı. Ve gel gel işareti yaptı. Bende koşarak kolunun altına girdim. Ve kafamı göğsüne dayadım. Şuan ona karşı hiç nefret hissetmiyordum. Sadece biraz sevgiye muhtaçtım ve Aras 'da bana çok iyi davranıyordu. Film başladı ve ikimizde hiç konuşmadık. Sadece ikimizde hayvan gibi aburcubur ve pizzaya dalmıştık.
3 saat sonra Aras'ın Ağzından ;
Mina omuzumda uyuya kalmıştı ve ben filmi bırakıp onu izlemeye başlamıştım. Çok masum uyuyordu. Elinde kalmış cipsi alıp tabağa koydum. Sonra battaniyeyi üstüne düzgünce örttüm. Yerimden kalkmadım. Ve kafamı ona yasladım. Çilek kokusu burnuma dolarken gülümsedim.
Tam uykuya dalarken ağlama sesi duydum. Mina birden bire ağlamaya başlamıştı. Kafamı kaldırdım ve onu sakinleştirmeye çalıştım. Ama hiç sakinleşecek gibi durmuyordu. Ağlaması şiddetlenince ayağa kalktım ve önünde diz çöktüm. "Mina güzelim sakin ol sadece bir rüya hadi aç gözlerini " dedim.
Yavaş yavaş gözlerini açtı. Ve bana sarıldı. Ben şok olmuştum. Ama ona sarılmaktan mahrum bırakmadım kendimi. Bana sımsıkı sarıldı. Ve ağlaması azaldı. Sonra yavaş yavaş geri çekildi ve koşarak dışarı çıktı. Bende arkasından çıktım. Arka bahçedeki salıncağa oturdu ve gözyaşlarını sildi.
Bende yanına oturdum. "Anlatmak iste-" diyecekken sözümü kesti. "Lütfen soru sorma " dedi. Bende kafamı eğdim. Kafasını omzuma koydu bende kafamı kafasına yasladım. Bacaklarına gözlerim kayarken zorla gözlerimi çekmeye çalıştım. Abi bizimde hormonlarımız var dimi ya.
Mina içini çekti ve elini bacağıma koydu. Ne yapıyorsun bacım diyecektim neredeyse. Elini yavaş yavaş bacağımdan yukara sürükledi. Aletimi dans etmeye hazırlanırken Mina 'da durmuyordu. Elini karnıma getirdi ve tekrardan elini gezdirmeye başladı. Ben gözlerimi kapattım ve yutkundum "Mina elini çekmessen senin için iyi olmayacak" dedim. Oda kahkaha attı. Kahkası bile beni tahrik ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara
Novela JuvenilBir grup genç kızın eğlence amaçlı yaptıkları özel numara çağrısı başlarına belki büyük belalar getirecek belkide büyük aşklar yaşatacak.