Bölüm 25 -Artık 5 kişisiniz-

1.6K 91 30
                                    

Kızlar birbirine şaşkın şaşkın bakıyordu. Mina 'nin gözlerinden ateş fışkırıyordu. Berra "Öldük mü lan biz ?" Dedi. Mina kafasına vurdu "Salak bu kız valla" dedi. Deniz yavaşca yaklaştı sonrada "Abi kim bırakmış bunları " dedi.

Mina "Ben biliyorum" dedi. Sonrada "Cansu ne manyak çıktı kardes" dedi. Deniz "Kızım sen buna ne yaptın bu kadar" dedi. Mina "Ne yapacağım kanka ya" dedi. Sonra telefonu çaldı arayan Asya idi. Mina açtı. "Mina iyimisiniz ?" Dedi. Mina "Evet ne oldu ?" Dedi. Asya bir oh çekti ve "Hepinizin isminin olduğu mezar taşları geldi eve" dedi.

Mina "Bizim odadada var onlardan biri taşak geçiyor" dedi. Asya "Sizde birsey yoksa sıkıntı yok canım hadi görüşürüz" dedi. Mina 'da "Görüşürüz" deyip kapattı.

Selin "Iremin yok yalnız" dedi. Arya "O mu yaptı acaba ?" Dedi. Mina "Onun o kadar aklı yok hem götü yemez" dedi. Sonrada "Neyse ne şunları bir an önce halledelim kimse görmesin" dedi.

Hepsi sırtlamış çıkarken kapı açıldı ve müdüre iceri daldı "Siz hala uyanıkm-" deyip kala kaldı. Kızlar "Şimdi sıçtık" dermiş gibi birbirlerine baktılar. Müdüre "Bunlar ne kızlar ?" Dedi. Kızlar birbirlerine bakıp "eee , şeeey" falan dediler. Mina hemen toparlanıp. " Bunlar  şey hocam Deniz bize şaka yapmak istemiş o yüzden şey etmiş" dedi. Derin "Evet hocam yoksa kimsenin bizi öldürmek istemesi arkamızda belalı falan yok" dedi. Hepsi ona öldürücü bakışlar attı. Deniz ise Mina'nin ağzına sıçacaktı.

Mina gülümsedi ve "Müdüre hanim Derin şaka yapıyor ya işte biz Denize küçük bir şaka yaptık oda bize böyle bir şaka yapmak istemiş" dedi. Kadın suratlarina  baktı ve "Allah sizi ıslah etsin emi bir seneden az kaldı kurtulacağım sizden allah cezaları" dedi ve "Hadi geçin atın şunları" dedi

Kızlar hızla aşağı inmeye başladılar. Derin "Neyse iyi yanından bakalım en azından artık saklamayacağız" dedi. Mina "Senin polyanna yanını sikerim he salak" dedi. Deniz "Asıl ben seni sikeceğim Mina" dedi. Mina yavru kedi gibi bakıp " Ama kurtardım sizi işte" dedi.

Berra "Sen bu kızlara bulasmasaydın kurtulma gibi bir derdimiz olmayacaktı" dedi. Mina taşı yere bıraktı ve arkasını dönüp Berra'ya baktı. "Kusura bakma Berra ben bilerek yaptım bunları ben bilerek sizin acı çekmenize göz yumdum özür dilerim" dedi ve taşı sırtına aldı "Berra o istermiydi sacmalama" dedi Deniz.

Berra "Farkında mısınız Son 1 ayda neler yaşadığımızı ben ölümden döndüm hepimiz neler yaşadık hala devam ediyor ve bunların tek sebebi Mina" dedi. Mina tekrar kafasını çevirdi "Hadi ya tek sebebi ben miyim ? " dedi. Ve tekrar taşı bıraktı Arya "Bende Berra'ya katılıyorum kızlar bi durun düşünün ya" dedi. Kızlardan ses çıkmadı. Selin "İrem de bu yüzden gitti" dedi.  Kızlar bahçeye gelmişti.

Derin of cekti ve "Bilmiyorum" dedi. Deniz gozlerini yere dikmisti.Mina hızla taşı havaya kaldırıp tekrar yere vurdu ve taşı parçaladı hepsi yerinden sıçradı ve Mina gözleri dolu dolu " Size zarar verdiğim için üzgünüm merak etmeyin bir daha Size zarar vermeyeceğim" dedi ve "Artık 5 kişi olarak devam edin ben yokum" dedi.

Kızlar bir anda Mina ya baktı hepsi şaşırmıştı. Mina boynundaki sonsuzluk kolyesini koparıp yere fırlattı ve hızlıca arkasını dönüp kapıya gitti gözlerinden akan yaşları sildi (Burayı ağır çekim olarak düşünün ve arkasından acıklı bir şarkı ekleyin yazarken böyle düşünmek efsane oluyor).

Kızlar şaşırmıştı kimse bir şey demedi Deniz "Mina " diyebildi sadece. Mina hızlandı ve ağlayarak koştu. Aklından bir sürü şey geçiyordu. Derin ve Selin yavaşça yere çöktü ve kolyeye baka kaldı. Mina ağlayarak koştu.

Denizin gözlerinden damla damla yaş düşüyordu. Az önce ne oldu diye düşünüyordu. Berra taşı fırlattı ve "Allah kahretsin" diye bağırdı. Arya eliyle saçını geriye attı.  Kızlar birbirlerine baktı o sıra Mina gözden kaybolmuştu.

Mina hızla kosuyordu nereye gittiğini bilmiyordu. Yağmur yağıyordu ve şiddetini arttırmıştı. Mina sesli ağlamaya başladı ve bir yere çöküp ağlamaya devam etti. "Çok yoruldum artık. " diye ağladı.

Aras'ı aradı çaldı çaldı ama açmadı. Mina telefonu fırlattı ve "Kimsem yok bak kalmadı Alin benden daha ne istiyorsun ? Ben cidden yoruldum. Boğazıma dayandı artık. Ne istiyorsun allah kahretsin ne istiyorsun ?" Diye ağlarken arkadan birinin geldiğini fark etti ama umursamadı.

Birden gözlerini kapatan eller hissetti. Tepki vermedi . Ve önüne bir erkek oturdu. Gelen Aras'tı. Ve hiç konuşmadan Mina'ya sarıldı. Mina ağlayarak ona sarıldı. Aras saçlarının kokusunu içine çekti. Ve "Seni oyle çok seviyorum ki" dedi. "Ağlama sevgilim" dedi.

Mina çekildi ve "Aras seni çok seviyorum sakin beni bırakma ben bıraksamda sen bırakma beni" dedi ve ağlamaya devam etti. Aras "Ben seni bırakırmıyım prensesim" dedi.
Sonrada "Hadi anlat bana ne oldu hem kızlar nerde ?" Dedi.

Mina "Kızlar beni istemiyor" dedi. Aras "Nasıl istemiyor ? Hem senin kolyen nerde ?" Dedi. Mina ağlayarak "Aras istemiyorlar beni onlara zarar veriyorum ben onlara yaşattıklarıma bak İrem benim yüzümden gitti Berra ölüyordu hele sen, sen harap oldun benin yüzümden" dedi. Aras "Şşşş sakın öyle deme kızım sen yoktun. Seni götürdüler hemde benim yanımdan ben hiç birşey yapamadım. Eğer ben o lanet şeyi icmeseydim gitmicektin. Tek suçlu benim anlıyormusun ?" Dedi.

Mina Aras ın boynuna sarıldı ve "Ben seni hakedicek ne yaptım" dedı. "Tanımadığın insanları işlettin unuttun mu ?" Dedi. Mina güldü. Ve "Aras seni öyle güzel seviyorum ki" dedi. Aras " Sen benim tek varlığımsın kızım sen benim geleceğimsin. Sen ben varım yoğum herşeyimsin. Benimsin ulan her zerren benim" dedi.

Merhaba kızlar Nasılsınız sizi cok özledim baya oldu yazmayalı biliyorum. Umarım beğenirsiniz. Kızların yaptığı hakkında ne düşünüyorsunuz haklılarmı sizce ? İyi okumalar sizi seviyorum. He bu arada 38 bin olmusuz bu çok farklı bir duygu çünkü bu kadar olucağı aklımın ucundan gecmezdi sizi cok seviyorum.

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin