Bölüm 20 -ALAS-

1.9K 103 15
                                    

Bir gün önce :
Berra'nın ağzından;

Evde Mina'yı bulamayınca hepimiz geri dönme kararı aldık. Selinde yaralı olduğu için acele ediyorduk. Tam evin bahçesinden çıkacağımız sıra bir ses duyduk "Ece ve çocuk çetesi" diye. Herkes oraya yöneldi. Birden çatının üstünde 30 küsür adam bize silah sıkmaya başladı. Herkes kaçarken ben olayı çözmeye çalışıyordum.

Kızlar çığlık atarak arabaya kosuyorlardı. Ben "Cenk nerdesin ?" diye bağırdım. Ama kimse cevap vermedi. Heryer toz duman olmuştu. Ve birden gözüm karardı ve yere yığıldığımı hissettim sanırım sırtımdan vurulmuştum.

"Kızlar hadi sizi bekliyorum iki saattir" diye mızmızlanıyordu Mina. Kızlarla beraber pikniğe gidecektik ama hala hazırlanamamıştık. Bu garibim Mina'nın kaderide hep beklemek ya. Ben şapkamıda kafama takıp aşağı indim. Sonrada kızlar birer birer aşağı indiler. Mina "Kızım alttarafı emirgan korusuna gidicez delimisiniz nesiniz bir gün korkuyorum gelinlikle iniceksiniz diye" dedi. Kızlarda gülüşmeye başladır. Derin "Hadi ya koşu yarışı yapalım durağa ilk giden kazanır. Bir iki ..." deyince herkes başladı bile hepimiz koşarken Derin "Ama bu benim fikrimdi" diye bağırıyor ve bize yetişmeye çalışıyordu.

Sırtımdaki acıyla çığlık atarak uyandım. Gözlerimi yavaşça açtığımda tanımadığım bir evde tanımadığım bir adamın gözlerine bakıyordum. Hızla oturur pozisyona geçtim ama sırtım çok acımıştı. Karşımdaki erkek "Yavaş yavaş çok hızlı haraket ediyorsun yaran daha iyileşmedi" dedi ve eliyle beni tekrar yatırdı.

Bende direk "Sen kimsin be ne işim var benim bu evde ?" diye cırladım. Çocuk "Enes ben buda benim evim" dedi. Çok soğuktu yüzüme bile bakmıyordu pek. "Aaa Enes 'misin hemen tanıdım ya her Enes ben diyeni tanır ve ona güvenirim ben çünkü Enes'sin sen " dedim ilk başta sakin bir ses tonuyla sonra arkasından bağırarak "Delimisin nesin ya niye getirdin beni buraya arkadaşlarım nerde iyilermi ?" falan filan dedim. Enes BEY kafasını kaldırınca yüzü bir tanıdık geldi ama pek anlamadım.

"Etheri bastırcam suratına şimdi sussana ya" dedi. Aaaa haraketlere bak. "Elimi tutarmısın kalkmak istiyorum" dedim ve elimi uzattım. O ise gözlerini devirip cevap vermedi ayağa kalktı. Ve gitti. Gitti. Gitti.

"Başımız saolsun bir centilmen erkek daha kaybetmişiz" diye bağırdım hemen içeri girdi ve "Bağırma yoksa ağzını bantlarım" dedi. Bende içimden üçe kadar sayıp çığlığı bastım. Hemen yanıma geldi. Ve çekmecede bir şeyler aradı ben ise gözlerimle onu takip ediyor bir yerdende çığlık atıyordum. Birden arkamdan elini uzattı ve pamuğu burnuma yapıştırdı. Nefes almamaya çalışıyordum. Ama dayanamadım ve bayıldım. Oruspu çocuğu....

Deniz'in ağzından ;

Nerede bu kız Allahım sen yardım et "Tunaaa kafayı yiyeceğim Tuna nerede bu kız ?" diye diye parkta dönüyordum. Herkes buradaydı. Ve Mina'nın nerede olabileceğini düşünüyorduk. Derin ve Arya Berra'nın yanına Enes'in evine gittiler. Biz ise burada düşünmeye başladık.

Ece ve diğerleri başka mekanlarada baktı ama yok Mina yok. Hepimiz suskunduk. Kızların gözleri ağlamaktan ve uykusuzluktan şişmiş. Aras ve arkadaşlarıda bizimle harap oldular. O sıra Aras'ın telefonuna bildirim sesi geldi. Hepimizin kafası oraya yöneldi. Aras günlerdir su bile içmiyordu. Ve bankta oturur bir vaziyette uyuya kalmıştı.

Ses ile hemen gözlerini açtı. Ve elini cebine attı. Telefonu çıkarıp mesajlara baktı "Minaaaa" diye bağırınca hemen yanına koştum. Herkes telefona yönelmişti. Bir video ve Mina zincirlenmiş. "Mina hayır hayır o Mina değil olamaz" dedim. Ve yere çöktüm. Selin "Bu Cansu oruspusu değilmi ?" dedi. Cansu lafını duyunca hemen ayağa kalktım. Evet bu küçük oruspuydu.

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin