BÖLÜM 5 -ERKEK AYARTMA-

5.6K 217 19
                                    

Mina'nın ağzından ;

Deniz , Arya , Berra yanımıza geldiğinde bir bok olduğunu anlamıştım. "Ne bok yediniz siz ?" dediğimde Berra bana bakarak sırıttı.

"O gerizekalılara çok güzel bir planımız var" dedi. Tek kaşımı kaldırdım planı anlatmasını ister gibi bir bakış attım.

"Bak şimdi Mina bunları bara götüreceğiz sonra içkilerine musil ilacı koyucağız , e haliyle bunlarda 1 saat sonra falan etkisini gösterecek heralde , bizde o sırada bunları otel odasına götüreceğiz ve biraz azdıracağız. Ama kızlar kendinize hakim olun. Yani bir hatanızda plan batar. Herneyse biz onları azdırınca ilaç etkisini gösterecek ve bizim bebeler tuvalate koşacak sonrada tuvalete yerleştirdimiz torpiller patliycak ve bum ! Nasıl Mina ?" dedi Deniz ve bir oh çektı ve arkasına yaslandı iki saat nefes almadan hızlı hızlı konuşursam benimde nefesim kesilir.

Gelelim plana cidden akıllıcaydı ama nasıl yapıcaktık hepsini. Arya "Ama tabiki tuvalete kamera koymayı unutmuyacağız " Dedi. Hepimiz "YUH" dedik.

Arasın ağzından ;

Şaka maka kızlar bayadır hatta neredeyse 4 derstir derse girmediler. Aman banane onlarda öbür kızlar gibiler. Saçmalama Aras biliyorsunki o erkek gibi olan kızda farklı bir şeyler var . Yinede hiç bir kız umrumda değil.

İç sesimle kavga ederken sınıftaki hoca "Pişt yeni çocuk derse dön, bu arada şu kız grubu nerdeler ? ". Götümdeler ne bileyim ben.

"Bilmiyorum hocam onların bekçisi değilim. " diyip kafamı cama çevirdim. Hoca tam bana birşey diyecekken zil çaldı. Hoca bir şeyler mırıldanıyordu. Sanırım bana küfür ediyordu.

Gözlerimi yangın merdivenlerine çevirdim. Orada o salak kızlar vardı. Erkek gibi olan kız , hamburger tıkınıyordu. Aynı anda merdiveni tekmeliyordu. Çok sinirlendirmişim küçük hanımı.

Kafasını bir an yukarı kaldırdı. Göz göze geldik içimde tarif edemeyeceğim bir şey oldu ağzını haraket ettirerek "piç" deyip dil çıkardı. Cevap veremedim sadece salakça gülümsedim ve bende dil çıkardım.

Zil çaldı ve Rüzgar yanıma geldi. "Napıyorsun lan, dersten beri dışarıya bakıyorsun , ne var dışarda?" diyip kafasını cama uzatınca perdeyi kapattım. Ve "Benimi dikizliyordun derste , gaymi oldun yoksa ?" dedim. Rüzgar "Ne içtin lan ?" dedi. Bende "Bu kızlar bende kafa yaptı hadi biraz hava alalım " dedim ve dışarı çıktık. Bu derse girmeyecektim.

Minanın ağzından(10 dakika önce ) ;

Deniz ve Arya bana olurmu bakışı atıyordu.Bende "Yuh amık bide siktirin kendizi , çocuğunuzda olsun, zaten zenginlerde, mecburen size bakıcaklar, zenginde olursunuz, ve mutlu son " dedim. Hepsi bana yuh dermiş gibi baktı. Selin "Yuh kanka türk filmi yazdın lan iki dakikada "dedi. Bende salak salak güldüm ve hamburgerimi hayvan gibi yemeye devam ettim. Sinirimi merdiveni tekmeliyerek çikartmaya çalisiyordum.

Kafamı lanet okula çevirdiğimde camda o götü gördüm.Ağzimi haraket ettirerek " piç" dedim ve dil çikardım. Oda bana dil çıkardı ahh götüm haspam . Göt suratlı bu planı her türlü uygulayacağız . "Hadi kalkin kızlar iş başına " dedim . Hepsi bana tip tip bakıyordu. Selin "Bu kadar çabukmu" dedi. Bende "Aaah hadi kalkin yoksa kararimi değiştireceğim. " dedim . Hepsi hemen kalktı .

İrem'in ağzindan ;
"Kızlar şimdi eğer bir bokluk yaparsanız ağzınıza sıçarım . Düzgünce çocukları ayartıcağız. Bir, ağzınızın sularını akıtmayın. İki, sizin için zor olcak ama insan gibi olun lütfen . Üç, kıçınız başınız ayrı oynamıyacak" dedim. Berra ve Deniz kafasını usulca aşagı yukarı salladı.

Özel NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin