Mina Ağzından;
" Mina kalksana lan " diye duyduğum sesle gözlerimi açtım. Karşımda yatakta uzanan Aras vardı. Olayları bir çırpıda hatırlayıp ayağa kalkıp Aras'ın yanına gittim.
İki gündür hastanedeyiz. Saçmalamayın tabiki iki gündür hastanede Aras uyuzunun başında beklemiyorum.
Tamam evet bekledim çünkü ölürse kendimi affedemem beni takip etmişti çünkü. Dövenleri ise tanıyordum. O işide unutmuştum çıkınca onların yanına gideceğim.
"İyimisin ? Bir yerin ağrıyormu ? Sen niye beni takip ediyorsun ? Sapıkmısın sen ? O adamlarla ne işin vardı ?" diyr birbirinden alakasız sorular sordum.
"İyiyim. Gece gece tek başına bir kız evine gönderilmez o kız senin gibi bir uyuz olsada. Adamları tanımıyorum. Bir kız geldi sonra adamlar beni dövdü. Öyle işte" dedi. Kız... Kız... Kız... Evet buldum o kızı.
"Tamam o zaman iyisen ben gidiyorum. Arkadaşlarını aradım. Seni bu şekilde dışarıda bulduğumu söyledim. Sizinkilerede bizimkilerede. Lütfen olanlar aramızda kalsın" dedim. Çünkü kızların alay konusu olmak istemiyorum.
Sonrada hastaneden ayrıldım. Daha yapacağım çok iş vardı. Ne meşgul bir kızım ya.
***
"Ece çocuk iki gündür senin itlerin yüzünden hastanede yatıyor abi" diye bağırdım. Şuan Ece'nin evde koltukta oturup onla tartışıyordum.
O adamlar Ece'nin adamları ve Aras'ın bahsettiği kız Ece idi. "Ya Alin seni takip ediyordu. Bende seni korumak için onu yakaladım. Sadece çabuk konuşması için dövdürttüm. Oda benimkilere karşılık verince adamlar daha sert davranmış. Sende adamlarından birinin yoğun bakımda kalmasına sebep oldun. Kızım zehirli bıçağın ne işi var sende ?" dedi.
Evet o sapık adamın bıçağında zehir varmış. İyiki sokmamış bir yerlerime. "Nerden bileyim Ece hem konuyu saptırma tamam teşekkür ederim ama çocuk ölüyordu lan " dedim. Çokmu umursamıştım şu Aras'ı.
"Kusura bakma Alin" dedi. Her Alin dediğinde tüylerim ürperiyordu. "Bana Mina desen unutmama daha fazla yardımcı olursun " dedim. "Peki Mina " dedi. Bende gülümsedim. Ve kalkıp ona sarıldım.
"Seni çok seviyorum Ece bağırdığım için kusura bakma lütfen. Benim gitmem lazım kızları çok boşladım. Onlar benim için çok değerliler. Seni öpüyorum Meleğim ben kaçtım" dedim. Ve ayrıldım Ece ' den. Sonrada evden çıktım.
Off Alin Aslan off yine sıçtın hayatıma. Böyle mal mal yürürken biri gözlerimi kapattı. "İndir ellerini kimsin sen ?" dedim. Gözlerim acımaya başlamıştı.
"Selam güzelimmm" dedi. Ve ellerini indirdi. Gördüklerim karşında şok olmuştum. "Asya" dedim. Ve Asya'nın boynuna atladım. "Bu senmisin ?" dedim.
"Döndünmü sonunda? " dedim. "Evet Alin " dedi aaah Asya'nın hiç birşeyden haberi yoktu. O beni hala Alin Aslan olarak biliyor.
"Asya gel şurda çok güzel sakin bir cafe var sana anlatacaklarım var " dedim. Oda kafasını olur anlamında salladı.
***
"Hadi Alin anlat " dedi Asya. "Ben Alin deilim Asya" dedim. Evet pat diye bunu söyledim. "Ha ?" dedi. Haklı kız. "Baştan anlatayım o zaman " dedim. Asya 'da "Zahmet olucak ama " dedi. Bende gülümsedim ve anlatmaya başladım.
"Yıl 2012 şaka şaka böyle başlamıycam" dedim. Oda bana özürlümüsün bakışı attı. Bende devam ettim. "Biliyorsun 15 yaşından sonra Sen ve Ece sayesinde benim hayatım bambaşka oldu. Sürekli yurttan kaçıyordum. Tabi ana yok baba yok başımda sokaklarda cirit atıyordum. " dedim. Ana baba yok derken gözlerim dolmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara
Novela JuvenilBir grup genç kızın eğlence amaçlı yaptıkları özel numara çağrısı başlarına belki büyük belalar getirecek belkide büyük aşklar yaşatacak.