Deel 1

111 11 6
                                    

London, 12 juli 2010.

Ik heb het gehoord, wat je gedaan hebt. Hoe heb je dat kunnen doen Jackson? Hoe heb je dat kunnen doen ? Ga je het Naomi vertellen? En wat vertel je de kinderen? Vind je het niet erg genoeg wat er is gebeurd? Je moet je schamen Jackson, echt schamen. Wanneer ga je de waarheid aan de kinderen vertellen? Ze zijn oud genoeg Jackson, ze kunnen het wel aan. Wanneer ga je eens het goede doen? Ik heb je verleden kwijt gescholden, gewoon helemaal van de wereld laten verdwijnen. Ik ben niet bang om ze weer te laten verschijnen, laat dat je duidelijk zijn.

Een beetje verbaasd legte ik de brief neer. Het was nu een half jaar geleden dat ik papa voor het eerst had gezien op de bruiloft. Een maand geleden belandde een pakketje brieven op m'n deurmat, op de naam van Jackson Clearwater, oftewel mijn vader. Ik had ze verstopt, ik wou niks met die man te maken hebben. Maar toch had ik ze tevoorschijn gehaald. Harry was weg, een boottochtje met Lou en ik was hier, samen met Nate. 'Wat is dit voor shit?' Vroeg Nate gepikeerd. Hij smeet de brief weg en keek me aan. 'Dit is nep Ivy' riep hij, 'Hij probeerd je terug te lokken'. 'Terug te lokken naar wat?' Vroeg ik lachend. Ik raapte de brief van de grond en stopte hem terug in de envelop. 'Dit is toch werkelijk belachelijk?' Vroeg Nate. Hij stond op en liep naar buiten. Ik zag hem ijsberen door de tuin en pakte de volgende brief erbij. Er viel een briefje uit met een nummer erop. 'Nathaniël' riep ik uit en ik haastte mezelf naar buiten. Nate keek me vragend aan en ik gaf hem het briefje. 'Bel eens, wil je?' Vroeg ik. Hij zuchtte en pakte zijn mobiel erbij. Hij draaide het nummer en bracht zijn mobiel naar zijn oor. 'Ja waar slaan die brieven op?' Vroeg Nate, 'Je weet verdomme dat Ivy het gaat uitzoeken, zoals je zelf al zei, Ivy is slim'. Hij klonk boos, furieus. Alsof hij wist wat er speelde. Ik keek hem vragend aan. 'Doe normaal! Ik weet heel goed waar ik mee te maken krijg als ik me hier mee bemoei' zei Nate, 'Een beetje je eigen dochter mee bemoeien, alsof je zoon alleen al niet genoeg is'. Hij hing op en hij keek me boos aan. 'Iv, dit zijn serieus dingen en ik wil dat je ervan weg blijft' zei Nate, 'Ik kan je alles vertellen maar je hebt alles, een mooi gezin en een geweldige man. Laat je leven niet verspillen'. Ik knikte en bleef stil. Ik kwam er wel achter, maar niet vandaag.

Ik zette Nate een bord met pasta pesto voor en hij bedankte me. Hij bleef stil, dat was hij al vanaf het telefoontje. 'Kom op Nate' zei ik zuchtend, 'Je kan niet zo blijven doen'. 'Het is dom Ivy' snauwde hij. Ik knikte. 'Ik doe er niks mee' zei ik terug, 'Voor deze keer luister ik naar je'. Hij draaide met zijn ogen. 'Jij en luisteren' zei Nate, 'Laat me niet lachen'. 'Laten we er een leuk weekend van maken' zei ik zuchtend, 'Het spijt me Nate, doe nu alsjeblieft lief'. Met m'n eigen bord ging ik naast hem zitten en ik nam een hap terwijl ik naar de tv keek. 'Ik ga vanavond uit' zei hij, 'Ik heb een meisje leren kennen in de Sunset Ashram'. 'Ga je naar de Sunset?' Vroeg ik en Nate knikte. 'Je gaat wel mee he' zei hij. Hij gunde me een klein lachje en ik knikte. 'Dan gaan we zo al' zei ik. 'ElIJAH' Een klein jongetje kwam binnen rennen en sprong op de bank. 'Tante Ivy' riep hij blij uit en ik tilde het kleine blaag op. 'Wat doe jij dan hier?' vroeg ik verbaasd. Hij keek me blij aan en Megin kwam binnenlopen. 'Sorry Iv, hij was iets te enthousiast' zei ze. Ik zette Elijah neer en hij rende naar Megin toe. 'Mama, waar is Lou?' vroeg hij aan Meg. 'Lou komt zo' zei ik glimlachend. Elize kwam schreeuwend binnen lopen, gevolgd door Zayn die diep zuchtte. 'Vlieg ff terug naar London Meg' zei Zayn, 'Ze is haar favoriete pop vergeten'. 'Schatje, je hebt genoeg poppen' zei Meg. Ze tilde Elize op en ik hoorde de voordeur open gaan. 'Was leuk he papa' hoorde ik Lou zeggen. Ik hoorde het geklik van haar nepmuiltjes en de tussendeur ging open. 'LOU' Elize en Elijah vlogen op haar af en Lou keek verrast naar de twee. 'Oh hey' zei ze. Als een klein dametje ging ze op de bank zitten en ze sloeg haar benen over elkaar. 'Tut' zei Nate tegen haar. Hij woelde door haar haar en ze zuchtte. 'Hou nou op' zei ze. Harry kwam ook binnenlopen, zijn kleren waren nat en hij had zijn schoenen in zijn hand. 'Goedenavond' zei hij blij. Hij kwam naar me toe lopen en liet zich met zijn natte lichaam bovenop me vallen. Het voelde koud en nat aan en ik duwde hem weg. Hij gaf me een kus en begon te lachen. 'Lou heeft me van de boot afgeduwd' zei hij. Lou was precies de perfecte mix van mij en Harry. Een prachtig meisje met mooie blonde krullen en groenblauwe ogen. Haar innerlijk leek net wat meer op mij, ze was vreselijk eigenwijs en hield ervan om te ouwehoeren. Wel leek ze van adel te zijn, alleen waren we nog niet achter waar dat vandaan kwam. Het eerste jaar met Lou was hectisch, al snel vatte ze een virus wat haar bijna fataal werd. Het was een wonder dat ze het overleefd had, en god, wat was ik blij. Het was absurd hoe alles in de afgelopen drie en half jaar was veranderd. Ik was niet alleen een moeder geworden en getrouwd, er speelde veel meer. Nate en Jessie kregen samen een kind en Jessie besloot Nate achter te laten met de kleine. Kayla had de voogdij van de kleine op zich genomen, en ze was in de tussentijd getrouwd met haar nieuwe vriend genaamd Louis. Louis? Ja de Louis Tomlinson. Nadat Harry en ik samen zijn gaan wonen in Harry's appartementje in London hebben Kayla en Louis elkaar leren kennen. Het klikte al snel en een jaar geleden ging hij voor haar op de knieën. Nu woonden ze in een leuk appartementje, vlakbij ons, op Ibiza met Madison, Freddy en Nate's kleintje: Ethan. Anderhalf jaar na de geboorte van Lou besloten ik en Harry te verhuizen naar het mooie Ibiza. We hadden ons gevestigd in een mega keet, gelegen aan het parelwitte strand. We hadden een mooie chocoladebruine labrador geadopteerd die we Pepper hadden genoemd en ook een grote dikke rode kat die Moon heette. Mama verdween langzaam uit ons leven, de laatste keer dat ik haar echt had gesproken was met de bruiloft.

History ~ Dutch 1D FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu