'Er is er een jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat is zij!' Lou opende van schrik haar ogen en glimlachte. 'Oh hai' zei ze. Ze kwam overeind zitten en pakte haar speen uit haar mond. Als een kleine koningin veegde ze haar haar uit haar gezichtje en klapte in haar handen. 'Gefeliciteerd schatje' Ik gaf haar een dikke kus en ze keek me blij aan. Harry tilde haar op en nam haar mee naar beneden. Daar nam Nate haar over en zette haar neer in de tuin. 'Oh wauw' schreeuwde ze uit. Ze rende naar de grote doos van mij en Harry toe en keek ons vragend aan. 'Doe maar schatje' zei ik grijzend. Harry hielp haar mee en ik maakte ondertussen foto's. 'Oh wauw mama' kirde ze enthousiast uit toen ze de verpakking van de doos zag. Harry hielp haar mee en vol verbazing keken ze naar de knalroze jeep die daar stond. Nate begon te lachen en sloeg haar arm om me heen. 'Geweldig' zei hij. Lou was er stil van maar haar ogen glinsterden van blijheid. Harry zette de zonnebril op en tilde haar op. 'Ben je er klaar voor barbie?' Vroeg hij en Lou knikte enthousiast.
Lou had haar droom verjaardag, iedereen had haar goed verwend en de hele woonkamer stond vol met cadeau's. Harry was de hele dag al afwezig en het deed me denken aan Barcelona. Ik sloeg m'n armen om hem heen en hij glimlachte voorzichtig. 'Wat is er?' Vroeg ik. 'Niks schatje, gewoon moe' antwoordde hij en hij liep naar Lou toe. Gemma keek me vragend aan en ik haalde mijn schouders op. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg Anne. 'Ik weet het niet' zei ik, 'Gewoon moe zegt hij'. Anne trok een raar gezicht en sloeg haar arm om me heen. 'Dat jong spoort niet' zei ze. 'Net zoals zijn moeder' vulde Gemma aan. Ik schoot in de lach en Anne gaf Gemma een por. Ik zag hoe Harry te keer ging tegen Nate en haastte me erheen. 'Hey' zei ik boos, 'Ophouden'. Ik trok Harry weg en Nate schoot op hem af. 'Nate' zei ik waarschuwend. Anne nam Harry over en ik trok Nate mee naar buiten. 'Achterlijke halve tamme' zei Nate boos. Hij tufde op de grond en keek boos voor hem uit. 'Moet dat echt nu Nathaniël?' Vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op en Lou kwam naar buiten rennen, gevolgd door Freddie. 'Mama?' Vroeg ze vragend. Ze keek naar Nate en Nate tilde haar op. Hij boog voor over en tilde Freddie ook op. 'Kom maar mee met ome Nate' zei Nate grijzend. Hij liep het strand op en Harry kwam naar buiten lopen. 'Wat bezielt jou?' Vroeg ik boos, 'Als je problemen met Nate heb los je het maar een andere keer op, niet nu op de verjaardag van je dochter'. 'Hou op Iv' zei hij trillend. 'Nee niks hou op' zei ik terug, 'Vind je het normaal?'. Hij bleef stil en keek langs me heen. 'Harry' zei ik. Ik zette mijn vingers op zijn kin en draaide zijn gezicht naar me toe. 'Laat me alsjeblieft' smeekte hij. Ik knikte en gaf hem een kus. Ik liep naar binnen en greep een fles wijn. 'Wat is hun probleem?' Vroeg Kayla geïrriteerd. Ik haalde mijn schouders op en schonk de wijn in twee glazen. Ik gaf Kayla een glas en nam een slok van de andere. 'Harry doet raar' zei ik zuchtend. Gemma kwam de keuken ingehaast. 'Is hij de hele tijd al zo?' Vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd en keek naar buiten. 'Sinds vanmiddag' antwoordde ik. Harry was druk aan de telefoon en ik zag Nate oplettend naar Harry kijken. Nate liep naar Harry toe en Kayla rende vloekend naar buiten. Leuk, leuke verjaardag !
'Ja waar ben je?' Geërgerd belde ik mama op die een beetje nerveus op nam. 'Hoe bedoel je?' Vroeg ze lichtelijke verbaasd. 'Je klein dochter is jarig' zei ik zachtjes. Ik voelde mezelf boos worden en drukte mama weg. 'En?' Vroeg Kayla. 'Ze weet het niet' zei ik boos. Ik legde mijn mobiel neer en keek hoe Harry Lou in bed legde. Ik was blij dat ze een geweldige verjaardag had gehad, ondanks de ruzie en de afwezigheid van mama. Ik was blij dat Anne er wel was, was er tenminste 1 oma. Anne kwam naar boven lopen en keek met een gelukkige lach op haar gezicht naar Harry en Lou. 'Zo lief' zei ze. Ze liep naar binnen en samen met Kayla liep ik naar beneden. Nate staarde afwezig voor zich uit en had zijn arm om Isa geslagen. De meeste waren al vertrokken naar huis of naar het hotel, alleen Louis + Kayla met de kinderen en Meg was er nog. Een paar flessen wijn later was het tijd om naar bed te gaan. Harry zei vrij weinig. Hij kleedde zich uit en legde zijn kleren netjes op de stoel neer. 'Praat tegen me schatje' zei ik. Ik smeekte het hem bijna. Ik ging op bed zitten en keek hem vragend aan. 'Dat maakt het alleen maar moeilijker Iv' zei hij, 'Laat het'. Ik haalde m'n schouders op en kleedde me om in zijn shirt. Ik ging naast hem in bed liggen en legde mijn telefoon aan de oplader. Ik knipte het licht uit en keek naar Harry die zich met zijn rug naar mij gedraaid had. Ik sloot mijn ogen, dit was echt fucked up. 'Kom eens hier' zei hij fluisterend. Hij nam mij in zijn armen en drukte een kus op mijn voorhoofd. Hij streelde mijn haar en drukte zijn lippen op de mijne. Hij zoende me teder en ik verstrengelde mijn vingers in zijn haar.
JE LEEST
History ~ Dutch 1D Fanfic
ФанфикIk rende door het zachte zand heen, de adrenaline stroomde door mijn lichaam heen en ik klauterde de duinen in. Hoe had het zo ver kunnen komen? Mijn voet gleed weg en ik greep me vast aan een wortel van een struik. Ik trok mezelf omhoog en rende ve...