Deel 3

55 9 11
                                    

'Ja ik speel mee voor spek en bonen' riep Megin uit. Ze rende op het hardst door het huis heen en verdween naar boven. Harry had zijn armen om me heen geslagen en we keken zwijgend naar hoe de kleintjes achter Megin aan naar boven verdwenen. 'Spek en bonen zegt ze' zei Zayn, 'Volgens mij vindt zij het het nog het leukste van al die blagen'. 'Megin kennende wel ja' zei ik lachend. Megin kwam weer naar beneden rennen en rende de tuin in. Lou kwam naar beneden en keek zoekend om zich heen. 'Mama' riep ze enthousiast uit. Ze rende naar me toe en ik tilde haar op. 'Hey poepie' zei ik. Ik gaf haar een kus en Harry pakte haar over. 'Papa is veel leuker he Lou' zei hij. Met een uitdagende blik keek hij me aan en gaf me een kus. 'Uh, ja duh' zei Lou bijdehand en gaf Harry een kus op zijn wang. 'Wat zei je daar Lou?' Vroeg ik. Ik kietelde haar en ze schreeuwde het uit. 'Ja niks' riep ze. Harry zette haar op de grond en giechelend rende ze weg. Kayla kwam binnen lopen gevolgd door Louis en de drie kleintjes. Het begon hier echt te lijken op een kinderopvang met al die blagen. 'Tante Ei?' Ik keek om en daar stond Elijah. Tante ei, het werd steeds leuk. 'Zeg het eens jongen' zei ik. Hij wees naar Pepper die lekker languit lag te slapen en daarna wees zijn vingertje naar buiten. 'Ik denk niet dat Pepper veel zin heeft om naar buiten te gaan' zei ik glimlachend. 'Ach jawel joh' zei Zayn. Hij vloot en Pepper kwam overeind. 'Kom maar jongen' zei Zayn tegen Elijah.

Vanaf het balkon keek ik naar Harry die samen met Freddie en Lou over het strand rende. Ik had een brief in m'n hand en opende hem. Ook al had ik Nate beloofd om me er buiten te houden, ik kon het niet laten.

'London, 19 juni 2010

Jackson,
Ik heb waargenomen dat je Naomi nog steeds niet op de hoogte hebt gebracht. Wanneer laat je nou eens de goede man zien die je bent? Jij en ik weten allebei dat hij daar zit. Kijk hoe leuk je bent met de kinderen, een echte vader. Ze zouden eens moeten weten wat hun vader allemaal uitvrat in de tussentijd. Je weet dat ik je altijd weet te vinden Jackson en je weet ook onze werkstijl. Ik heb het gehoord, gehoord dat je ziek bent en niet meer beter word met het geld wat jij en Naomi bezitten. Wanneer maak je het haar duidelijk Jack? Wij kunnen je de behandeling geven maar daar staat wel iets tegenover. Je stopt ermee of je mag je kinderen niet meer zien. Ivy bevindt zich nu op Trafalgar Square, Kayla helpt Naomi met regelen en Nate is aan het werk in de bar. Zal ik je even herinneren aan de bommen die je zelf op Trafalgar Square hebt geplaatst?'.

Met kippenvel las ik nog een keer de brief door, wat voor zieke mensen waren dat? En wat had papa gedaan? Waarvoor waren de bommen? Duizenden vragen gingen door mijn hoofd heen en ik voelde me licht worden. In wat voor een zieke situatie zat papa? Ook besefte ik me dat ik dagelijks boven een paar bommen childe. Ik voelde een hand op m'n schouder en geschrokken draaide ik mij om. 'Hey schatje' zei Harry grijnzend. Ik stopte de brief achter in m'n broek en gaf Harry een kus. 'Wat doe je hier?' Vroeg hij. 'Jou bespioneren' antwoordde ik glimlachend. Dreig brieven lezen die aan mijn vader geschreven zijn klonk een beetje psycho. 'Oeh, daar hou ik wel van' zei hij grijnzend, 'Jammer genoeg staat Megin beneden op je te wachten'. Ik trok een pruillip en Harry gaf me een kus. Het was Lou's verjaardag morgen en de cadeaus moesten nog gekocht worden, en aangezien Harry een enorme hekel eraan had moest ik maar met Megin gaan. 'Kook jij?' Vroeg ik. Harry knikte en samen liepen we naar beneden. 'Tot straks' zei ik en ik haastte me naar buiten waar Megin me opwachtte. Ik stapte bij haar in en ze gaf gas. 'Dat duurde lang' zei ze. 'Tijd vergeten' zei ik. Megin parkeerde de auto in het centrum en we liepen de speelgoedwinkel in. 'What the fuck moet ik kopen?' Vroeg Meg. 'Geen idee' antwoordde ik, 'Lou is sassy as fuck'. Megin begon te lachen en knikte. Mijn kleine meisje werd alweer 4 jaar oud, dat betekende dat ik bijna 23 werd. Ik liet m'n hand langs de vele barbies gaan en koos er een uit. De barbie had verschillende opties, ze kon zingen maar ook dansen. 'Nee die meen je niet' zei Megin lachend, 'Jammer Iv, maareh deze haal ik'. Lachend schudde ik mijn hoofd en keek verder. Mijn aandacht werd getrokken door een grote roze jeep, ja dat was het! Ik zag m'n kleine meisje al gaan in het jeepje, crossend door de duinen en Harry die er achter aanrende. Geweldig, alleen het idee al. Ik koos er een bijpassende zonnebril bij en zocht Megin op die er een barbiehuis bij had gepakt. 'Ik heb het' zei ik grijzend. 'Een zonnebril?' Vroeg Meg verbaasd en ik knikte. 'Je bent wel erg gul' zei Meg. Lachend liep ik naar de kassa. Ik legde de zonnebril op de balie en de jongen keek me vragend aan. 'Oh en die jeep' zei ik, 'Die roze'. Niet veel later zat ik in de auto met een megadoos achterin en een zonnebrilletje in mijn hand. We waren onderweg naar huis, Harry had Lou meegenomen om met Pepper te lopen in de duinen zodat ik de cadeau's kon inladen. Met de megadoos liep ik naar binnen en Kayla opende snel de kelderkast. Ik verstopte de doos een beetje tussen alle rotzooi en keek tevreden naar het resultaat. 'Mag ik weten wat er in zit?' Vroeg Kayla. Ik schudde mijn hoofd en gaf haar een knipoog. Ik sloot de deur weer en ging op de bank zitten, ik kon niet wachten voor haar reactie!

History ~ Dutch 1D FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu