'Ben je er klaar voor?' De enthousiasme in Harry's stem was te horen en ik knikte. Was het raar dat ik mij zenuwachtig voelde? 'En jij Lou?' hoorde ik Harry vragen. 'Ja papa' zei Lou blij. Ze kneep zachtjes in mijn hand en ik voelde hoe mijn blinddoek werd losgemaakt. Vol verwondering keek ik om mij heen. Het strand was parelwit en de zee was helder, zo felblauw en helder had ik het nog nooit gezien! Ik voelde de tranen omhoog komen en tilde Lou op. 'Wat vind je ervan schattie?' vroeg ik aan haar. 'Wauw' was het enige wat ze zei. Ik draaide me naar Harry die me trots aankeek. 'Hoe heb je dit voor elkaar gekregen Harry?' vroeg ik. Een traan van blijdschap rolde over mijn wang en hij pakte mij en Lou stevig vast. Ik keek naar de accommodaties die Harry had laten bouwen. Ze waren erg luxe en modern, gebouwd in de zee. Een grote stijger verbond de accommodaties met elkaar en aan de stijgers waren verschillende bootjes gemaakt. Er stonden groepen mensen te wachten tot ik de poort open gooide en ik keek naar Nate die zelfs de tranen in zijn ogen had staan. 'Zullen we maar openen mevrouw Lou?' vroeg ik terwijl ik mijn kleine meid aankeek. Lou knikte blij en Harry overhandigde haar de sleutel. Ik zette haar op de grond neer en liep samen met haar naar de poort. Er werden wat foto's gemaakt en ik boog voorover. 'Ben je er klaar voor prinsesje?' vroeg ik zachtjes. Lou knikte en draaide de sleutel om in het slot. Ik opende samen met Lou de poort en tilde haar op. 'Welkom in het Ivy Lou Resort' riep ik uit. Ik liet iedereen binnen en verschillende mensen feliciteerden ons. De muziek begon te spelen en de bootjes vervoerden mensen naar de accommodaties. Ik zette Lou neer die meteen naar Freddie rende. 'Hoe vind je het?' vroeg Harry met een grote grijns op zijn gezicht. 'Dit is geweldig Harry' zei ik enthousiast, 'Hoe dan?'. 'Ik wou wat voor je doen' zei hij. Hij sloeg zijn armen om mijn middel heen en trok mij naar zich toe. Hij drukte zijn lippen op de mijne, en daar was het moment dat onze lippen zich voor het eerst in maanden weer met elkaar herenigde.
Ik liet mijn vingers over de mooie glazen vloeren gaan. Je zag letterlijk vissen onder je door zwemmen en al het wilde leven wat er leefde. Dit was het mooiste wat iemand mij kon geven. 'Maar mam, wat nou als het glas breekt?' Vroeg Lou. 'Dan ben ik er om jou te redden' zei ik grijnzend. Ik trok haar naar me toe en drukte een kus op haar voorhoofd. Een grote vis zwom onder ons door en ik ging plat op de grond liggen. 'Zie je dat kleintje?' Vroeg ik aan Lou. Ze kwam naast mij liggen en staarde vol verwondering naar de bodem. Verschillende visjes kwamen langs zwemmen en ik hoorde haar lachen. Ik genoot van elk moment wat ik met haar had. De laatste tijd had ik wat minder tijd in haar besteed omdat ik vooral druk was met werken en dat soort dingen. Ik keek hoe ze zich verbaasde over de vissen. Harry had haar aangekleed, ze droeg een kort broekje met daarop een klein one direction shirt met heel groot Harry's hoofd erop. 'Vind je dat shirt nou echt mooi Lou?' Vroeg ik, 'Ik zou er bang voor worden'. Lou schudde haar hoofd. 'Nu lijk ik net of ik verliefd ben' zei ze zachtjes. Ik knikte en schoot in de lach. 'Op wie ben je verliefd?' Harry kwam erbij liggen en keek Lou vragend aan. 'Papa' zei ze.
De eerste dag waren we al volgeboekt, dat kreeg je als je met een exlid van One Direction ging. Harry had alles mooi geregeld, 175 appartementen, 3 restaurants, op basis van All inclusive, met een watersportverhuur en ook nog eens animatie. Alle appartementen waren voorzien met een glazen zwembad waardoor het leek alsof je in de zee zwom. 'Kom op Kay, ga even met die kinderen mee' zei ik lachend. Ik keek naar Freddie en Lou die al helemaal klaar stonden in een zwemvest en zwembandjes. 'Jouw beurt' zei Kayla tegen Harry, 'Jij bent toch al lang genoeg weg geweest'. 'Ik moet nog genoeg regelen' zei Harry snel en ik schoot in de lach. 'Ik ga wel' zei ik, 'Alleen als mijn kleine vriend meegaat'. Ik wees naar Ethan die zich verschuilde aan Nate's arm. Hij piepte en keek naar Nate die zijn schouders ophaalde. 'Kom maar' zei hij. Ik trok mijn jurkje over m'n hoofd en trok een zwemvest aan. 'En Maddi dan?' Vroeg ik. Ik keek m'n ondertussen 6 jaar oude nichtje aan die nee schudde. 'Ah kom op' zei ik, 'Meisjes tegen de jongens, en waarvoor show je anders die mooie bikini van je?'. Maddi schudde nog een keer haar hoofd en ik lachte. Mijn bediende maakte een waterfiets met een plateau van een glijbaan erop los en ik nam als eerste plaats. 'Kom maar met tante Ivy mee' zei ik enthousiast. 'Vergeet Elijah niet' hoorde ik een bekende stem roepen. Megin kwam aangerend met Elijah die al helemaal klaar was. Ik wist uberhaubt niet eens dat ze ook meekwam. 'Hey Meg' zei ik. Ik hielp een voor een de kleintjes op de, ja wat was het? Waterfiets. Nate nam een grote plons in het water en klom op het plateau. Er waren nog twee trapplekken over en ik wenkte Harry en Meg. Met tegenzin klom Harry bij ons op het plateauwaterfiets en ook Megin kwam erbij. 'Ivy stuurt' riep Nate. 'Nee jij' riep ik uit. Ik begon te trappen en het ding kwam vooruit. Het ging niet zo zwaar als ik verwacht had, gelukkig. 'Naar links Iv' schreeuwde Meg, 'Of wil je soms een hap in je nieuwe watergeval wat het ook zijn mag'. Ik trok aan de hendel en de fiets ging naar de andere kant. 'Andere kant' schreeuwde Harry uit. Nate schoot in de lach en ik keek hem aan. 'Doe wat lamlul' zei ik. 'Niet praten Iv, doen' zei Nate gierend terug. Ik duwde de hendel de achtere kant op en we gingen gelukkig de goede kant uit. 'Fijn' zei Nate lachend, 'Nou dan ga ik de glijbaan proberen'. Lou gilde het uit en rende samen met Freddy op de glijbaan af. Nate verliet de trappers en ik zuchtte. Fijn. Ik stopte met trappen en keek achterom. Harry kwam naast me zitten en nam meteen de sturingsknuppel over. 'Hartelijk bedankt' zei ik. Er klonk een grote plons en een gillende Lou. 'Laat je je kind niet achter?' Vroeg ik aan Harry. 'Bedoel je Nate?' Vroeg Harry lachend. Ik keek achterom en zag dat Lou nog droog aan de kant stond. 'Nate komt niet omhoog' zei Megin. Ze boog om in het water te kijken en ik zuchtte. In mijn hoofd telde ik af. 3, 2, 1, en ja hoor, daar was Nate. Voor de waterfiets.
JE LEEST
History ~ Dutch 1D Fanfic
FanfictionIk rende door het zachte zand heen, de adrenaline stroomde door mijn lichaam heen en ik klauterde de duinen in. Hoe had het zo ver kunnen komen? Mijn voet gleed weg en ik greep me vast aan een wortel van een struik. Ik trok mezelf omhoog en rende ve...