Ik werd wakker van een paar lippen die zich op mijn voorhoofd drukte. Ik voelde een arm om me heen en een hand die mijn haar streelde. 'Goedemorgen schatje' fluisterde Harry in m'n oor en ik opende mijn ogen. Ik keek recht in zijn mooie groene ogen en ik glimlachte. 'Goedemorgen' zei ik. Ik drukte een kus op zijn lippen. Wende ik er ooit aan om naast Harry wakker te worden? Ik denk het haast niet. Het was zeldzaam als we met z'n 2e wakker werden, normaal gesproken had Lou zich er al tussen gepropt ergens midden in de nacht maar sinds Nate bij ons sliep vond ze Nate interessanter. 'Ben je er klaar voor?' vroeg hij. 'Waarvoor?' vroeg ik grijnzend. Hij nam me in zijn armen en ik sloot mijn ogen weer. 'Ik heb Nate zo ver gekregen om een nachtje op te passen, ik neem je mee' zei hij. 'Oh waarheen?' vroeg ik. Het bleef even stil en ik hoorde hem lachen. 'Dan is het geen verrassing meer als ik het zeg' zei Harry, 'Je ziet het vanzelf nieuwsgierig aagje'. Ik klom uit bed en trok snel een jurkje over mijn hoofd heen. 'Kunnen we gaan?' grijnsde ik. Ik rende naar beneden en ging op de bank zitten. Een onbekend meisje kwam binnen lopen en ik schoot omhoog. 'Oh wow' zei ze. 'Ja zeker oh wow' zei ik, 'Ik ben Ivy'. De angstige blik van het meisje verdween en ze stelde zich voor als Isa. 'Dus jij bent Nate's...?' Vragend keek ze me aan en ik vulde haar aan. 'Oh zo' zei ze knikkend, 'Ik herken je van de tv, is dat raar?'. Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'Ik hoor het vaker' zei ik. 'Megin is echt geweldig' zei Isa enthousiast en ik knikte. 'En wat is Lou schattig !' Ging ze verder, 'Ze is echt de perfecte combinatie van jou en Harry'. Zo gingen dus mijn standaard gesprekken als ik werd aangesproken door vreemden. 'Goh, ik wist helemaal niet dat Nate je broertje was' zei Isa verbaasd, 'We daten nu al een week en hij heeft het niet eens gehad over zijn familie, het is dat ik je hier nu zo tegenkom'. Het was een leuk meisje. Ze had donkerbruin haar met mooie groene ogen. Ze was klein en bleef maar doorlullen. Echt iets voor Nate. Die zou hem wel de mond snoeren. 'Oh hier ben je' zei Nate. Hij sloeg zijn armen om haar heen en rende terug naar buiten.
'Wauw Harry, dit is geweldig' riep ik uit. Hij had me meegenomen naar het Hard Rock Hotel, hier op Ibiza. Ik stond voor het raam en keek naar buiten. Het was toch wel een voordeel om getrouwd te zijn met een celebrity. Het uitzicht hier was prachtig. Harry sloeg zijn armen om mijn heupen heen en gaf me een kus in mijn nek. 'Ik ben blij dat je het leuk vindt' zei hij. 'Het had echt niet gehoeven' zei ik. 'Mogen we niet meer samen zijn dan?' vroeg hij lachend. Ik knikte en hij tilde me op. Hij gooide me op bed en kwam naast me liggen. 'Ik ben wel benieuwd hoe het met Lou gaat' zei ik. 'Het gaat vast goed schatje' zei Harry. Hij gaf me een kus en we staarden voor ons uit. 'Ik weet heel zeker dat Nate goed voor haar zorgt' ging hij verder, 'Hij is dol op Lou en zijn nieuwe vriendin lijkt me aardig'. Ik knikte en zuchte. 'Laat het los schatje' zei Harry. Hij masseerde mijn schouders en ik knikte opnieuw. Het ging vast en zeker goed.
Harry tilde me op en gooide me in het water. Ik gilde het uit en voelde hoe het koude water sloot zich om me heen. Ik zwom zo snel mogelijk omhoog en proestte het uit van het lachen. 'Styles' riep ik uit. Ik klom het zwembad uit en sloeg mijn natte armen on hem heen. 'Je ziet er goed uit' zei hij grijnzend, 'In dat witte jurkje'. 'Hou op' zei ik. Beschermd sloeg ik mijn armen om me heen en Harry nam mij in zijn armen. 'Wacht' Hij liet me los en rende naar het podium. De lichten gingen aan en ik liep er rustig heen. Hij had een gitaar in zijn handen en speelde erop. 'Your hand fits in mine like its made just for me' zong hij terwijl hij me aankeek. Hij zong verder en ik genoot van zijn gezang. Steeds meer mensen verzamelden zich om het podium heen en Harry ging helemaal los met zijn gitaartje. Het ene liedje veranderde in de andere en zo vulde Harry de hele avond met een geweldig optreden. 'Voor mijn laatste lied wil ik mijn geweldige vrouw op het podium roepen' riep hijn 'Kom Iv!'. Hij trok me het podium op en hij trok me naast zich. 'Ik heb dit lied voor haar geschreven een paar jaar terug en ik wil het graag nog een keer voor haar zingen, het heet If I could fly'.
JE LEEST
History ~ Dutch 1D Fanfic
FanfictionIk rende door het zachte zand heen, de adrenaline stroomde door mijn lichaam heen en ik klauterde de duinen in. Hoe had het zo ver kunnen komen? Mijn voet gleed weg en ik greep me vast aan een wortel van een struik. Ik trok mezelf omhoog en rende ve...